Vakantiepark Roche Park

Vakantiepark

• Onderkomen4,3
  • Activiteiten5,7

3 reviews over Vakantiepark Roche Park in het Nederlands

zou het onderkomen niet weer huren

R Roffel
2-9-2017
  • Activiteiten6

Super 8 de ligging van het park ,maar 4 sterren ??? denk dat er weinig verhuurd wordt is meer voor vaste bewoning eigenlijk niet rolstoel vriendelijk, ,gedateerd,matig onderhoud,slechte toegang tot chalet (1 van de mooiste bungalow van het park) nummer 70 wat wij hadden gehuurd en eigenlijk geen gebruik van hebben gemaakt dit i.v.m onveilig,vies, en matige staat van onderhoud, niet in overeenstemming met waar de eigenaar van het chalet adverteer. Service kan ik niet inschatten daar voor waren wij er te kort vandaar een (7) Gezien de chalet is de prijs kwaliteit verhouding zoek (3) vandaag ook het onderkomen een( 3) eetgelegenheid, ik zou er niet iets gaan nuttigen (6) het zwembad was niet echt aanlokkelijk (5)

Park goed, Chalet nooit weer.

Teakema
21-8-2017

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig park met particuliere woningen

Hans en Trijnie
9-9-2012
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Dit park is redelijk ruim opgezet de chalets zijn in particulier bezit op gepachte grond. Naar onze indruk word er weinig onderverhuurd. Heel rustig, zwembad wat eind van de zomer niet geheel fris meer is. Zwembad weinig bezocht. Restaurantje wat soms geopend is is erg amateuristisch en niet echt proper. Er word niets georganiseerd zodat je naar buiten moet voor vertier. Wij hadden een mooi chalet "mimosas" met veel ruimte buiten. Gezien parken in de omgeving hadden we het hier best getroffen. Voor rustiekere is dit een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Roche Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roche Park in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roche Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.