Camping Parc Saint James Gassin

Camping Parc Saint James Gassin

7.8Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gassin

Op vakantie geweest naar Parc Saint James Gassin?

7.8Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 8.5Sfeer in stad
  • 7.9Activiteiten

Meer camping info

214 reviews over Camping Parc Saint James Gassin

• 8Hendrik22-02-2020

prachtige plek om de omgeving te verkennen, genieten van de rust en de natuur en uitvalsbasis voor fietstochten op de racefiets.

Gereisd in februari 2020

• 2Kelly21-08-2016

Nooit meer

Veel geld voor het geen wat ge krijgt , huisje van 6/8 personen veel te klein te veel op elkaar , weinig ruimte voor bagage .. Niet proper toen we aan kwamen , Zwembad proper maar belachelijk dat er enkel speedo mag gedragen worden , geen drankjes bij u mogen .. Geen vakantiegevoel dus Afstand van strand en winkels veel te ver altijd auto nodig Teleurgesteld in deze vakantie

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 3Dennis12-05-2016

Nooit meer

Geboekt bungalow voor 4 personen. Aldaar blijkt het een omgebouwde caravan te zijn. Met 2 volwassenen is dit te doen. Met 4 volwassenen is dit niet te doen. Zeer teleurgesteld eerder dan gepland terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Martinique27-06-2011

Leuke camping

Vorig jaar tijdens de zomervakantie hier verbleven. Camping heeft ENORME hoogteverschillen en aangezien wij bijna bovenin stonden gaf dat soms wat problemen. Vooral als er een auto je tegemoet kwam was het een probleem. Paar keer bijna van de weg geraakt. Verder is het een schaduwrijke camping met leuk zwembad, speeltuin en bar. De Cote d'Azur in de zomer is hel, file, file en nog eens file dus als we nog eens gaan dan in het voor of naseizoen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 5krissie17-05-2010

Geen fijne camping

1999 hier geweest, maar geen fijne camping. Veel hoogte verschil , zeer weinig plek om je stacaravan ....niets te doen voor de kinderen

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 1999

• 8Rodijk11-05-2008

Wij zijn hier in juli 2007 een weekje geweest. Hebben een caravan geboekt, engelse organisatie. Is ons uitstekend bevallen. Prima ontvangst, werden naar onze stacaravan gebracht, wel gelegen op een heuvel, dus veel klimmen. Mooie zwembaden, leuke speeltuin, speelhal, kleine supermarkt met elke dag vers brood. Mooie omgeving met prima zandstranden, ideaal voor kleine kinderen. Wij, gezin met een kindje van 4 en 1 jaar hebben hier een topweek gehad. Gaan zeker nog een keer. Camping zag er zeer verzorgd uit.

Gereisd met familie in juli 2007

• 6Ronald van Beelen28-08-2005

Camping leuk gelegen, op de berg in etages. Sanitaire voorzieningen waren niet al te best, douches lauw tot koud, vaak wachten om te douchen. Zwembad wel leuk, maar weinig schaduwplekken en dat bij 35 tot 40 graden is niet altijd prettig. Op de camping alles in het Frans, ook de avonden in een arena- achtig theater, wel leuk, maar zeker voor de jongeren onder ons onbegrijpbaar!!!. Verder in de goed 3 weken dat wij er waren veel naar het strand geweest, 1x naar de stranden van Saint-Tropez (Pamplone). Veel naar de stranden van Cavallair sur Mere geweest, een echte aanrader, was daar erg gezellig en leuk, mooie stranden. 's Avonds kan je ook gezellig wandelen in de haven van Cavallair. Conclusie, hebben een heel leuke vakantie daar gehad niet vanwege de uitstekende camping maar zeker wel door de mooie omgeving en stranden van Cavalair!!!.

Gereisd in augustus 2005

Camping Parc Saint James Gassin info