Vakantiepark Parc Oasis

Meer vakantiepark info

44 reviews over Vakantiepark Parc Oasis

• 7Marlies12-06-2017

Prima vakantie gehad

Wij hebben een prima vakantie gehad, mede door de mooie omgeving en diverse stranden. Door de centrale ligging een goede uitvalsbasis. Het park zelf is idd een beetje vergane glorie. Met name voor de kinderen was het een teleurstelling dat het zwembad dicht bleek. Doordat we elke dag naar een strand geweest zijn, hebben ze het uiteindelijk niet echt gemist. Chalet (Bellevue) was prima in orde en mooi gelegen, alleen een gemis dat er geen airco was (althans niet kon worden gebruikt). We hadden het fijn gevonden als dit - al dan niet tegen betaling - mogelijk was geweest. Het bleef s avonds erg lang warm binnen waardoor onze kinderen (9 maanden en 3 jaar) de hele vakantie erg slecht geslapen hebben. Er was wel een ventilator maar dat hielp niet veel. Zoals gezegd, onze vakantie was uiteindelijk prima, het is maar wat je er zelf van maakt Maar mensen met jonge kinderen die bewust kiezen voor de gemakken van een vakantiepark, zou ik een andere keuze adviseren

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 7Madelon09-02-2016

heerlijk

Lekker dicht bij diverse (zand)stranden en de vele leuke en heerlijke restaurantjes in de buurt. Helaas zwembad gesloten maar geen gemis door de zee en strand dichtbij. Al diverse keren geweest.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Richard van Gendt05-09-2015

Heerlijk rustig park, in Gassin

Het Parc ligt centraal, je zit binnen een paar minuten op verschillende stranden en mooie chalets om te huren.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Jaap11-08-2015

Niet geschikt voor kinderen

Geen receptie Geen zwembad Geen restaurant

Niets te beleven voor kinderen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8barry 11-08-2014

PARC OASIS

"De villa was fantastisch,het huis wat wij gehuurd hadden was helemaal prima!. Het park op zich rustig maar verder weinig te doen in het park. Voor kinderen is er alleen maar het zwembad, als het al open is. Het zwembad houdt zeer strenge regels erop na dat was in 2013 ook al het geval maar wel schoon. Het restaurant is dicht, er is geen cafe, Dit alles is jammer want het zou een heel leuk park kunnen worden als er bv. al een restaurant aanwezig zou zijn maar er werd verteld door beheerder dat volgend jaar alles open zou zijn.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd in juli 2014

• 8Zandvoort17-09-2013

De villa was fantastisch, het park redelijk.

Het huis wat wij gehuurd hadden was helemaal prima!. Het park op zich rustig maar verder weinig te doen in het park. Voor kinderen is er alleen maar het zwembad, als het al open is. Het zwembad houdt zeer strenge regels erop na. Het restaurant is dicht, er is geen cafe, Dit alles is jammer want het zou een heel leuk park kunnen worden als er bv. al een restaurant aanwezig zou zijn.

• 10Onderkomen
    • 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 6Jolanda02-09-2013

Leuk huisje, maar park is niks

Wij hebben een huisje op Parc Oasis gehad, huisje Lavande, geboekt via touroperator. Leuk, maar geen bal te doen op het park. Zwembad mochten we niet gebruiken vanwege een ruzie tussen de eigenaar van het huisje en beheer park/zwembad. Dat hoorden we pas 4 weken voor vertrek en zie dan nog maar eens een ander huisje te vinden.. Hierdoor heel veel op stap geweest en veel extra kosten gemaakt. Erg jammer, want ook op het park was de bar dicht voor ons. Huisje leuk, maar geen aanrader!!

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Peter30-11-2012

Mooi park, fantastisch chalet!!

Mooi park op een heuvel gelegen, met mooi zwembad. Dichtbij mooie plaatsen als Port Grimaud, St. Tropez en Cavalaire. Verschillende mooie stranden op korte afstand (10 min auto). Op park niet, maar in genoemde plaatsen veel te doen en te zien. Ook voor de kinderen genoeg te doen. Onderkomen was helemaal top!!! We hebben geboekt via de eigenaar zelf, prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten in 'Chalet Le Decide' met alles erop en eraan. Complete keuken, wasmachine en droger, internet, flatscreen TV en parkeerplaats naast huisje.

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Y.09-08-2012

Heerlijke plek voor fantastische vakantie

Wij zijn net terug van onze vakantie in een prachtig huis op Parc Oasis in Gassin. Het huis (Bellevue) heeft een brede veranda met een mooie tuin en extra terras met leuke banken. Genoeg plekken om te vertoeven. Binnen is ook alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben dit huis rechtstreeks bij de eigenaars geboekt via internet. De ligging is geweldig. Dichtbij grote supermarkt en veel activiteiten voor kinderen (midgetgolf, kermis, springkussens) in de buurt. Veel leuke dorpjes met gezellige markten en de stranden zijn ook goed te bereiken (La Croix Valmer, Pampelonne).

Op het park is een prachtig zwembad waar strikte franse regels gelden. Het is heerlijk om hier een verkoelende duik te nemen. Het zwembad is groot dus niet snel te vol met mensen. Naast het zwembad ligt een restaurant waar ook een ijsje gegeten kan worden na het zwemmen.

Deze vakantie is absoluut voor herhaling vatbaar!

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Brabant30-07-2012

Boeking via touroperator : nooit meer!

Een heel mooi park en zeer goed van alle locaties gelegen. Het zwembad is zeer schoon en ze letten erg op hygiëne echt super! Over het park oasis dus alleen maar lof. Boek alleen nooit een huis via touroperator. Want het huisje van touroperator ligt aan de drukke weg. En het is een ware herrie, niet iets wat je verwacht als je op vakantie gaat. Het is ook geen verkeersrumoer wat je verrast het is een grote blamage qua geluidsoverlast, neem oordoppen mee!

Sterker nog je moet , Maar een grote

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012