Appartement Les Marines de Gassin

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gassin

5.9Voldoende

• 5.6Inrichting
  • 5.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Marines de Gassin voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Les Marines de Gassin

• 8Maike17-05-2008

Begin mei 2008 4 nachten in 2-k appartement geweest. Ligt tussen St. Tropez en Port-Grimaud dichtbij strand en haven van Cogolin. Mooi aangelegd zwembad met voldoende ligbedden. Appartement is eenvoudig ingericht. Keukeninventaris ruim voldoende, incl. oven en afwasmachine. Ruim balkon. Boodschappen kun je gemakkelijk doen in grote Casino op 10 min. lopen. Prachtige omgeving met ruime keus aan leuke dorpjes en stadjes.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Rob en Thera van der Hoop10-11-2007

Zwembad viel wat tegen, Strand makkelijk bereikbaar evenals winkelcentrum en lunapark. Markt om de hoek. St Tropez makkelijk te bereiken met auto / boot. Appartement schoon iedere week lakens mooi uitzicht en vriendelijke mensen. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met familie in juni 2007

• 5peiremans16-10-2007

het zwembad in het complex is veel kleiner dan op de foto's en ook is er steeds bewaking ,erg overdreven allemaal niets is toegestaan geen speelgoed ,je mag er niet eten drinken of roken je moet opstaan om handdoeken te leggen op de ligstoelen of je kan op de grond zitten. s'avonds is er ook nooit iets te beleven ook niet buiten het complex.

Gereisd met familie in juli 2007

• 3Linda05-11-2006

Ligging en uitzicht zijn prima, maar appartement en bijhorende complex zijn uitermate teleurstellend. Appartement sfeerloos, vochtig en muf. Bedden zijn te slecht voor woorden. Complex is vergane glorie. Wij zijn na drie dagen (week geboekt)Nederland teruggekeerd. Bij uitchecken keek men hierdoor uiteraard verbaasd, maar er werd niet geinformeerd naar reden, laat staan dat er een alternatief werd geboden. Service slecht dus. Geen aanrader!

Gereisd in november 2006

• 9d.van oort09-08-2005

geweldig leuk appartement met zeer goede ligging ,leuk uitzicht en goed ingericht. Jammer dat in mei niet de winkeltjes op het complex geopend waren, we moesten voor alles naar Casino

Gereisd in augustus 2005

Appartement Les Marines de Gassin info