Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Marines de Gassin voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Les Marines de Gassin in het Nederlands

2008

Begin mei 2008 4 nachten in 2-k appartement geweest

Maike
17-5-2008

Begin mei 2008 4 nachten in 2-k appartement geweest. Ligt tussen St. Tropez en Port-Grimaud dichtbij strand en haven van Cogolin. Mooi aangelegd zwembad met voldoende ligbedden. Appartement is eenvoudig ingericht. Keukeninventaris ruim voldoende, incl. oven en afwasmachine. Ruim balkon. Boodschappen kun je gemakkelijk doen in grote Casino op 10 min. lopen. Prachtige omgeving met ruime keus aan leuke dorpjes en stadjes.

Gereisd Familie in Sat May 17 2008 17:04:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zwembad viel wat tegen, Strand makkelijk bereikbaar en om

Rob en Thera van der Hoop
10-11-2007

Zwembad viel wat tegen, Strand makkelijk bereikbaar evenals winkelcentrum en lunapark. Markt om de hoek. St Tropez makkelijk te bereiken met auto / boot. Appartement schoon iedere week lakens mooi uitzicht en vriendelijke mensen. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het zwembad in het complex is veel kleiner dan op de en is

peiremans
16-10-2007

het zwembad in het complex is veel kleiner dan op de foto's en ook is er steeds bewaking ,erg overdreven allemaal niets is toegestaan geen speelgoed ,je mag er niet eten drinken of roken je moet opstaan om handdoeken te leggen op de ligstoelen of je kan op de grond zitten. s'avonds is er ook nooit iets te beleven ook niet buiten het complex.

Gereisd Familie in juli 2007

2006

Ligging en uitzicht zijn prima, maar appartement en zijn

Linda
5-11-2006

Ligging en uitzicht zijn prima, maar appartement en bijhorende complex zijn uitermate teleurstellend. Appartement sfeerloos, vochtig en muf. Bedden zijn te slecht voor woorden. Complex is vergane glorie. Wij zijn na drie dagen (week geboekt)Nederland teruggekeerd. Bij uitchecken keek men hierdoor uiteraard verbaasd, maar er werd niet geinformeerd naar reden, laat staan dat er een alternatief werd geboden. Service slecht dus. Geen aanrader!

Gereisd Anders in november 2006
2005

geweldig leuk appartement met zeer goede ligging ,leuk en

d.van oort
9-8-2005

geweldig leuk appartement met zeer goede ligging ,leuk uitzicht en goed ingericht. Jammer dat in mei niet de winkeltjes op het complex geopend waren, we moesten voor alles naar Casino

Gereisd Anders in augustus 2005

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Marines de Gassin in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Marines de Gassin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.