Camping Domain de Verdagne

Camping Domain de Verdagne
7,4

24 reviews over Camping Domain de Verdagne in het Nederlands

Prima camping dichtbij Middellandse zee!

Familie Huisman,
26-7-2018

Mooie camping op een unieke plek in de zuidelijke Provence. De drukte is hier nauwelijks voelbaar. De stranden van de Middellandse zee zijn zeer dichtbij (binnen 15 minuten met de auto te bereiken en zonder files). Ook Saint Tropez en Port Grimaud heel dichtbij. Fantastische uitvalbasis voor fietstochten op de racefiets. Camping is wel erg Frans. Bij aankomst was de man bij de receptie totaal niet gastvrouw. Later diverse keren gesproken met een uitermate vriendelijke dame van de receptie die uitermate goed Engels spreekt. Zwembad nauwelijks gebruikt. Te klein en te vol. Verder is er orde en rust op de camping. Prachtige nieuwe mobilehome. Zeer ruime plek. Ergo: heerlijke vakantie hier gehad en deze camping durven wij aan te raden voor andere Nederlanders die geen behoefte hebben aan grote campings met veel animatie. De omgeving is ronduit uniek!

Bijzondere plek wat heel mooi gaat worden!

Miriam,
25-9-2017

De locatie is subliem! Zo dicht bij alle luxe en overdaad van de Cote d'Azur licht tussen de wijngaarden een stukje paradijs. Ik vermoed dat de huidige eigenaar nog niet zo lang de scepter zwaait op deze plek; hij heeft geweldige plannen!

Bij aankomst moest ik aan het sprookjesbos van de Efteling denken. De verschillende onderdelen/velden van de camping zijn onderverdeeld in thema's; zijn ridders, dino's en piraten. Dat wat gemaakt is ziet er veelbelovend uit.

Wij kregen het gevoel dat de eigenaar op veel plaatsen tegelijk bezig is en nét niet overal de puntjes op de i zet. Het sanitair was nu niet oké en ook de stroom- en watervoorziening op iedere plek liet te wensen over. Maar ik heb er vertrouwen in, dit wordt heel mooi!

Geweldige plek

Silvia,
23-8-2017

Deze camping heet inmiddels anders (domaine de verdagne) en heeft naar wat ik gehoord heb nieuwe eigenaren sinds 2016.

Ze zijn de camping aan het vernieuwen en dat doen ze erg goed. Wij hadden een heerlijke stacaravan gehuurd die van alle gemakken was voorzien. Volgend jaar word het zwembad ook uitgebreid en volgens mij komen er ook nog wat sportvoorzieningen. Dan heb je echt een topcamping op een heerlijke en prachtige plek.

unieke locatie

De Ceuster
15-9-2014

De camping ligt in een mooie rustige en schaduwrijke plek, omringd door wijngaarden aan de voet van het prachtige Provençaalse dorpje Gassin en direct grenzend aan de gloednieuwe "Fietsroute kustlijn." Een ideale locatie om te genieten binnen een paar kilometer, de prachtige stranden en baaien van La Croix-Valmer, Cavalaire en Pamplona en genieten van de unieke sfeer van Saint-Tropez. Vanaf de camping, zul je uitstralen naar de natuurlijke wonderen van de Côte d'Azur te ontdekken.

Fijne eenvoudige camping

van leijsen
26-8-2014

Camping die verhouding prijs kwaliteit waar maakt.

Wisten niet wat we moesten verwachten na het lezen van de berichten op deze site.

Echter bij aankomst op de camping werden de meeste twijfels al weggenomen. Werden vriendelijk ontvangen en eigenaar waren zeer behulpzaam in gebrekking engels om ons te helpen.

Ook de plaats waar we gestaan hebben was zeer naar behoren.

Sanitair is inderdaad oud maar wordt goed bijgehouden en in de periode dat wij er geweest zijn niet vies.

Eenvoudige camping voor kampeerders die niet van te veel poeshouden, we gaan hier zeker terug naar toe.Er is voor de kinderen niet veel te doen maar de onze waren ook tevreden over de camping

Fantastische plek

Cindy
29-6-2014

Snap niet waar de anderen hier hun verhalen halen, denk dat u dan beter naar Club MED gaat, en dan nog :) personeel super vriendelijk, geweldig eten op het terras, en prachtige plaats, waar s'avond de "wilde" zwijnen tot enkele meters van de tent passeren :) en toch op 10 min van St Tropez.

Rioolgeur hebben wij niks van gemerkt, en sanitair is niet nieuw maar meer dan proper, douches zijn geweldig

Kort samengevat, geweldige camping !

NOOIT meer!!!!

Catherine
4-6-2014

Gezellige vakantie gehad, niet dankzij het beleid maar eerder door de medecampinggasten. Sanitair vies, zwembad absoluut niet kindvriendelijk, elektriciteit gewoonweg gevaarlijk. Kregen het verbod van foto's op de camping te trekken.... blijkt wel waarom!!

Nooit meer!!!

Tineke
28-12-2013

Bij aankomst hoorde we de gastvrouw tegen de mensen voor ons in het frans vertellen dat ze niet graag Nederlandse gasten had. een goed begin dus.de gastvrouw was alles behalve vriendelijk en alles was teveel voor haar. vervolgens wilde ze ons plaatsen onderaan de camping geven waar 2 pruimenbomen stonden. er lag dus over rode pruimen rotzooi wat funest is voor je tent/vouwwagen doek. we vroegen dus om andere plaatsen. we kregen uiteindelijk plaatsen die niet op de plattengrond stonden. we werden een beetje weggeduwd in een hoek, wat uiteindelijk er fijn is als je met groter gezelschap bent want muziek en praten was s avonds geen probleem. Sanitair: zeer slecht. in een oude schuur, erg vies en slecht onderhouden. schoonmaak: alles met hoge druk maar geen poetsmiddel. winkel: weinig maar het brood is prima!

Prachtig gelegen familiecamping.

dave
6-8-2013

Wij komen hier nu 2 jaar met zeer veel plezier. Het scheelt dat we ons inmiddels Vlaamse vrienden dit jaar hebben ontmoet. Zou kun je beter communiceren want de taal lijkt toch een vereiste in Frankrijk. De gastvrouw is kritisch op wie ze toelaat op de camping en komt daardoor wellicht iets afwachtend over maar als je daar doorheen kijkt is het een hartelijke dame die het beste voor al haar gasten wil. Hierdoor is het altijd lekker gemoedelijk en rustig op de camping.

We komen graag terug!

Dave Sijbenga en Lutske Bosman

Voor de 3e keer naar deze fijne camping!

Annemarie Reintjes
8-7-2013

Per toeval ontdekte wij deze camping enkele jaren geleden. Nu gaan we er voor de 3e keer naar toe! De camping ligt heel mooi en heeft mooie ruime plaatsen.

De gastvrouw is zeer vriendelijk en spreekt, zo je wil, ook Engels.

Het sanitair wordt iedere dag grondig schoon gemaakt.

1 x per week wordt er een leuke avond georganiseerd. Maar om 23 uur is het stil. Verder kan je ook goed eten in het restaurant op andere avonden. Er komen zowel Franse, Duitse, Engelse en Nederlandse mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domain de Verdagne in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domain de Verdagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.