Camping Domain de Verdagne

Camping Domain de Verdagne
7,5

56 reviews over Camping Domain de Verdagne in het Nederlands

Prima camping dichtbij Middellandse zee!

Familie Huisman
26-7-2018

Mooie camping op een unieke plek in de zuidelijke Provence. De drukte is hier nauwelijks voelbaar. De stranden van de Middellandse zee zijn zeer dichtbij (binnen 15 minuten met de auto te bereiken en zonder files). Ook Saint Tropez en Port Grimaud heel dichtbij. Fantastische uitvalbasis voor fietstochten op de racefiets. Camping is wel erg Frans. Bij aankomst was de man bij de receptie totaal niet gastvrouw. Later diverse keren gesproken met een uitermate vriendelijke dame van de receptie die uitermate goed Engels spreekt. Zwembad nauwelijks gebruikt. Te klein en te vol. Verder is er orde en rust op de camping. Prachtige nieuwe mobilehome. Zeer ruime plek. Ergo: heerlijke vakantie hier gehad en deze camping durven wij aan te raden voor andere Nederlanders die geen behoefte hebben aan grote campings met veel animatie. De omgeving is ronduit uniek!

calme

florence et pascal
10-7-2018

un camping calme bien situer pres de st tropez la croix valmer ect mobihome impect propre et neuf l acceuil bien mais sans plus belle piscine le moins bon odeur d egout beaucoup trop pres du voisin aucune intimite et manque de finition des extérieurs

Bijzondere plek wat heel mooi gaat worden!

Miriam
25-9-2017

De locatie is subliem! Zo dicht bij alle luxe en overdaad van de Cote d'Azur licht tussen de wijngaarden een stukje paradijs. Ik vermoed dat de huidige eigenaar nog niet zo lang de scepter zwaait op deze plek; hij heeft geweldige plannen!

Bij aankomst moest ik aan het sprookjesbos van de Efteling denken. De verschillende onderdelen/velden van de camping zijn onderverdeeld in thema's; zijn ridders, dino's en piraten. Dat wat gemaakt is ziet er veelbelovend uit.

Wij kregen het gevoel dat de eigenaar op veel plaatsen tegelijk bezig is en nét niet overal de puntjes op de i zet. Het sanitair was nu niet oké en ook de stroom- en watervoorziening op iedere plek liet te wensen over. Maar ik heb er vertrouwen in, dit wordt heel mooi!

Geweldige plek

Silvia
23-8-2017

Deze camping heet inmiddels anders (domaine de verdagne) en heeft naar wat ik gehoord heb nieuwe eigenaren sinds 2016.

Ze zijn de camping aan het vernieuwen en dat doen ze erg goed. Wij hadden een heerlijke stacaravan gehuurd die van alle gemakken was voorzien. Volgend jaar word het zwembad ook uitgebreid en volgens mij komen er ook nog wat sportvoorzieningen. Dan heb je echt een topcamping op een heerlijke en prachtige plek.

Site exceptionel

jean_josy
17-9-2014

L’accueil convivial, la situation géographique qui offre à la fois tranquillité, proximité des commerces et possibilité de randonnées pédestres et cycliste (a cote de la piste cyclable de Toulon a Saint Raphael) nous rend les séjours les plus agréables. Le camping est très boisé de pin, de mimosas... et bien ombragé. Un décor magnifique, des essences méditerranéennes, le coté festif de Saint Tropez et les plages magnifiques et rares de Gigaro, pampelonne. Le personnel d’accueil sympa et disponible.

Le coup de coeur fut instantané et nous y revenons chaque année avec l'envie d'y rester encore tres longtemps!...

unieke locatie

De Ceuster
15-9-2014

De camping ligt in een mooie rustige en schaduwrijke plek, omringd door wijngaarden aan de voet van het prachtige Provençaalse dorpje Gassin en direct grenzend aan de gloednieuwe "Fietsroute kustlijn." Een ideale locatie om te genieten binnen een paar kilometer, de prachtige stranden en baaien van La Croix-Valmer, Cavalaire en Pamplona en genieten van de unieke sfeer van Saint-Tropez. Vanaf de camping, zul je uitstralen naar de natuurlijke wonderen van de Côte d'Azur te ontdekken.

Lieu magnifique et personnel accueillant

Stéphanie et Vincent
1-9-2014

Nous sommes venu au camping pour les vacances d'Aout et franchement ont ne savaient pas encore notre destination final..

Aucun regret, personnel accueillant, le restaurant a changer de gérant et c'est bien agréable d'y manger ( ambiance, sourire, amitié.....), bonne cuisine simple ( pizza, hamburger et j'en passe).

Il y a des animation tous les 2 jours avec chanteur, musique.....

Le gérant organisé aussi des concours de pétanque avec des lots pour les gagnants!!!

Les sanitaires sont propres entretenu 3 fois par jours ( désinfecter, brosser et laver).

Seul petit hic, la piscine est fermée le mardi!

Fijne eenvoudige camping

van leijsen
26-8-2014

Camping die verhouding prijs kwaliteit waar maakt.

Wisten niet wat we moesten verwachten na het lezen van de berichten op deze site.

Echter bij aankomst op de camping werden de meeste twijfels al weggenomen. Werden vriendelijk ontvangen en eigenaar waren zeer behulpzaam in gebrekking engels om ons te helpen.

Ook de plaats waar we gestaan hebben was zeer naar behoren.

Sanitair is inderdaad oud maar wordt goed bijgehouden en in de periode dat wij er geweest zijn niet vies.

Eenvoudige camping voor kampeerders die niet van te veel poeshouden, we gaan hier zeker terug naar toe.Er is voor de kinderen niet veel te doen maar de onze waren ook tevreden over de camping

Fantastische plek

Cindy
29-6-2014

Snap niet waar de anderen hier hun verhalen halen, denk dat u dan beter naar Club MED gaat, en dan nog :) personeel super vriendelijk, geweldig eten op het terras, en prachtige plaats, waar s'avond de "wilde" zwijnen tot enkele meters van de tent passeren :) en toch op 10 min van St Tropez.

Rioolgeur hebben wij niks van gemerkt, en sanitair is niet nieuw maar meer dan proper, douches zijn geweldig

Kort samengevat, geweldige camping !

NOOIT meer!!!!

Catherine
4-6-2014

Gezellige vakantie gehad, niet dankzij het beleid maar eerder door de medecampinggasten. Sanitair vies, zwembad absoluut niet kindvriendelijk, elektriciteit gewoonweg gevaarlijk. Kregen het verbod van foto's op de camping te trekken.... blijkt wel waarom!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domain de Verdagne in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domain de Verdagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domain de Verdagne scoort een 7.51 uit 10 op basis van 56 reviews.