Camping Domain de Verdagnestersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gassin

7.3Goed

• 6.8Staat v/h sanitair
  • 5.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Domain de Verdagne voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

59 reviews over Camping Domain de Verdagne

• 2019
    6Dekker26-01-2019

Nooit meer

Wij komen hier al 10 jaar. Het was een mooie camping voor campeerders. Wij stonden vlak bij her zwembad waar nu de springkussen staan. Dit was een unieke plek. Elke avond stil en genieten van de uilen die om 21.30uur naar elkaar riepen. Drie jaar geleden liepen er wilde zwijnen over de camping. Deze zijn aan het eind van onze vakantie afgeschoten.Ook toen is het overgegaan van eigenaar: een investeringsmaatschappij. Deze heeft haar prioriteiten gesteld in uitbreiding van mobile homes. Dit maakt het voor de echte campeerder niet prettiger. Slecht sanitair. Veel lopen naar douches.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Janse13-01-2019

Top omgeving, kampeerplekken matig

De camping is/wordt omgebouwd tot mobil-home park, kampeerplekken hebben geen prioriteit. Voor kampeerders is er tegenover de receptie slechts een straatje met kampeerplaatsen in een zeer matige staat van onderhoud (groen- en watervoorziening) geen foto’s op site.. Bij de reservering gevraagd om schaduw en rust, kregen echter een plek naast slagboom, vol in de zon. We konden een andere plek uitzoeken van de aardige dame bij receptie. Eigenaren nooit gezien. Veel Fransen, prima zwembad met leuke speelvoorzieningen. 2 a 3 keer in de week Franse muziekavond tot een uur of twaalf of een. Goed hoorbaar, ik zou er niet aan moeten denken dat je in een mobil-home zit in het centrale deel van de camping, waar overigens geen schaduw te bekennen is. Sanitair is erg verouderd en ver lopen vanaf de kampeerplekken (helling), sanitair in onze eigen caravan dus maar veel gebruikt. Er zijn uitbreidingsplannen, aantal sterren zeker (nog) niet waard.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8Familie Huisman26-07-2018

Prima camping dichtbij Middellandse zee!

Mooie camping op een unieke plek in de zuidelijke Provence. De drukte is hier nauwelijks voelbaar. De stranden van de Middellandse zee zijn zeer dichtbij (binnen 15 minuten met de auto te bereiken en zonder files). Ook Saint Tropez en Port Grimaud heel dichtbij. Fantastische uitvalbasis voor fietstochten op de racefiets. Camping is wel erg Frans. Bij aankomst was de man bij de receptie totaal niet gastvrouw. Later diverse keren gesproken met een uitermate vriendelijke dame van de receptie die uitermate goed Engels spreekt. Zwembad nauwelijks gebruikt. Te klein en te vol. Verder is er orde en rust op de camping. Prachtige nieuwe mobilehome. Zeer ruime plek. Ergo: heerlijke vakantie hier gehad en deze camping durven wij aan te raden voor andere Nederlanders die geen behoefte hebben aan grote campings met veel animatie. De omgeving is ronduit uniek!

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Miriam25-09-2017

Bijzondere plek wat heel mooi gaat worden!

De locatie is subliem! Zo dicht bij alle luxe en overdaad van de Cote d'Azur licht tussen de wijngaarden een stukje paradijs. Ik vermoed dat de huidige eigenaar nog niet zo lang de scepter zwaait op deze plek; hij heeft geweldige plannen! Bij aankomst moest ik aan het sprookjesbos van de Efteling denken. De verschillende onderdelen/velden van de camping zijn onderverdeeld in thema's; zijn ridders, dino's en piraten. Dat wat gemaakt is ziet er veelbelovend uit.

Wij kregen het gevoel dat de eigenaar op veel plaatsen tegelijk bezig is en nét niet overal de puntjes op de i zet. Het sanitair was nu niet oké en ook de stroom- en watervoorziening op iedere plek liet te wensen over. Maar ik heb er vertrouwen in, dit wordt heel mooi!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8Silvia23-08-2017

Geweldige plek

Deze camping heet inmiddels anders (domaine de verdagne) en heeft naar wat ik gehoord heb nieuwe eigenaren sinds 2016. Ze zijn de camping aan het vernieuwen en dat doen ze erg goed. Wij hadden een heerlijke stacaravan gehuurd die van alle gemakken was voorzien. Volgend jaar word het zwembad ook uitgebreid en volgens mij komen er ook nog wat sportvoorzieningen. Dan heb je echt een topcamping op een heerlijke en prachtige plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10De Ceuster15-09-2014

unieke locatie

De camping ligt in een mooie rustige en schaduwrijke plek, omringd door wijngaarden aan de voet van het prachtige Provençaalse dorpje Gassin en direct grenzend aan de gloednieuwe "Fietsroute kustlijn." Een ideale locatie om te genieten binnen een paar kilometer, de prachtige stranden en baaien van La Croix-Valmer, Cavalaire en Pamplona en genieten van de unieke sfeer van Saint-Tropez. Vanaf de camping, zul je uitstralen naar de natuurlijke wonderen van de Côte d'Azur te ontdekken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 8van leijsen26-08-2014

Fijne eenvoudige camping

Camping die verhouding prijs kwaliteit waar maakt. Wisten niet wat we moesten verwachten na het lezen van de berichten op deze site. Echter bij aankomst op de camping werden de meeste twijfels al weggenomen. Werden vriendelijk ontvangen en eigenaar waren zeer behulpzaam in gebrekking engels om ons te helpen. Ook de plaats waar we gestaan hebben was zeer naar behoren.

Sanitair is inderdaad oud maar wordt goed bijgehouden en in de periode dat wij er geweest zijn niet vies.

Eenvoudige camping voor kampeerders die niet van te veel poeshouden, we gaan hier zeker terug naar toe.Er is voor de kinderen niet veel te doen maar de onze waren ook tevreden over de camping

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Cindy29-06-2014

Fantastische plek

Snap niet waar de anderen hier hun verhalen halen, denk dat u dan beter naar Club MED gaat, en dan nog :) personeel super vriendelijk, geweldig eten op het terras, en prachtige plaats, waar s'avond de "wilde" zwijnen tot enkele meters van de tent passeren :) en toch op 10 min van St Tropez. Rioolgeur hebben wij niks van gemerkt, en sanitair is niet nieuw maar meer dan proper, douches zijn geweldig Kort samengevat, geweldige camping !

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Catherine04-06-2014

NOOIT meer!!!!

Gezellige vakantie gehad, niet dankzij het beleid maar eerder door de medecampinggasten. Sanitair vies, zwembad absoluut niet kindvriendelijk, elektriciteit gewoonweg gevaarlijk. Kregen het verbod van foto's op de camping te trekken.... blijkt wel waarom!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 3Tineke28-12-2013

Nooit meer!!!

Bij aankomst hoorde we de gastvrouw tegen de mensen voor ons in het frans vertellen dat ze niet graag Nederlandse gasten had. een goed begin dus.de gastvrouw was alles behalve vriendelijk en alles was teveel voor haar. vervolgens wilde ze ons plaatsen onderaan de camping geven waar 2 pruimenbomen stonden. er lag dus over rode pruimen rotzooi wat funest is voor je tent/vouwwagen doek. we vroegen dus om andere plaatsen. we kregen uiteindelijk plaatsen die niet op de plattengrond stonden. we werden een beetje weggeduwd in een hoek, wat uiteindelijk er fijn is als je met groter gezelschap bent want muziek en praten was s avonds geen probleem. Sanitair: zeer slecht. in een oude schuur, erg vies en slecht onderhouden. schoonmaak: alles met hoge druk maar geen poetsmiddel. winkel: weinig maar het brood is prima!

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

2 tips over Camping Domain de Verdagne

• Tineke, 28-12-2013

als je met een grotere goep bent was onze plaats prima, alleen jammer dat de gastvrouw zo vervelend was. Pas op voor everzwijnen. Er zijn er genoeg die niet bang zijn om dichtbij de camping te komen. er was geen hekwerk tussen de plaatsen en de zwijnen dus opeens stond er een naast de tent.

• jean_josy, 16-09-2014

De "plages" zijn per shuttle bus vanuit La Croix Valmer goed te bereiken.

0 vragen over Camping Domain de Verdagne

• SchaduwplaatsenAanwezig