Vakantiehuis Chalet Le Decide

Vakantiehuis
Vakantiehuis Chalet Le Decide

24 reviews over Vakantiehuis Chalet Le Decide in het Nederlands

Het was er echt fantastisch, we komen nog een keer

Fam. van Aalst
25-1-2019

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme rust bij het huis/chalet Le Decide. Na een actieve dag op het strand is het altijd weer lekker om even te ontspannen in de fantastisch tuin op en rond het chalet. De slaapkamers zijn niet groot maar zijn wel goed ingericht veel kasten om onze spullen in op te ruimen.

De slaapkamers zijn niet ruim maar wel keurig netjes de bedden zijn heerlijk. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer. Je loopt vanaf het chalet zo even een rondje door de wijk. Kort om een heerlijke week gehad in Gassin. Zo’n mooie plek, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten in de buurt, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, dorpjes, naar verschillende stranden en lekker naar de markt) en de fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar!

Guido Strijker
20-1-2019

Het huisje is mooi gelegen op Parc Oasis. De stranden en St Tropez zijn binnen 15 minuten te bereiken.
Het huisje is erg luxe en compleet ingericht en is goed onderhouden. Meerdere gezellige zitjes in de zon of in de schaduw. Prima contact met de verhuurder die ons op afstand prima heeft geholpen. Hij doet er alles aan om de klant tevreden te stellen, chapeau! ‘ Het is bijna zo luxe als thuis!’

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Barry van gendt
5-1-2019

Is een supper mooi huisje . en een supper mooie leuke omgeving .

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect

Nils
18-11-2018

Perfecte lokatie voor strand & St Tropez en legio geweldige restaurants en wijn-estates in straal van 5 km in omliggende dorpen

Gereisd Met partner in september 2018

prachtig chalet met alles er op en der aan!!

Stanly Winter
23-8-2018

Dat het een rustige buurt is, dat is een voordeel maar kan ook weer een nadeel zijn. Er is verder buiten het chalet niks te doen, overigens is er bij chalet alles aanwezig ook voor kleine kinderen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie.

Emile
2-8-2018

Dit mooie park is niet voorzien van een zwembad en restaurant,voor ons geen probleem als je de rust zoekt. In de omgeving zijn genoeg leuke dorpen,waar je lekker kunt eten. Ook aan het strand op een paar km van het park zijn genoeg mogelijkheden om lekker te lunchen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Isar
20-4-2017

Heerlijk weer, lekker huisje in gassin

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

heerlijk adres voor rustige uren na alle hectiek

jan
13-9-2016

Heerlijk vakantiehuis op een rustig park zonder openbare voorzieningen. Omgeving schitterend voor alle mogelijke recreatie.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top voorziening en locatie!

Fernando
16-8-2016

Goed onderhouden chalet. Van alle gemakken voorzien: airco, douche, wasmachine, oven, netflix, nederlandse tv zenders en de locatie is voortreffelijk! Veel dorpjes in de directe omgeving waar je heerlijk kunt rond wandelen. Enige minpunt is het park zelf, zwembad is gesloten en dus ben je wel op de auto aangewezen maar voor de rest zeker de moeite waard!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Top!

Fam. Schins
4-8-2015

Prachtig chalet met een mooie ruime veranda! Ligging is perfect en lekker rustig. De eigenaar mailt voor vertrek een lijst met alle informatie betreffende het huisje en tips waar je lekker kunt eten, welke mooie plaatsen, supermarkt enz.

Wij gaan er zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet Le Decide in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet Le Decide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.