Appartement Caesar Domus

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurGassin

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Caesar Domus voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 13 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 13 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 7.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

14 Reviews over Caesar Domus

• 5Arlo02-08-2019

kan veel beter

Deze zou uit het assortiment gehaald moeten worden tenzij onderhoud en hygiene je niet interesseert. Zwembad en receptie zijn prima. staat van onderhoud van het (kleine!)appartement zijn echt beneden pijl. Alles zit los (stopcontacten, kranen), is vies (bad roest, vies naast het bad, afzuigkap plak je aan vast) of is aan vervanging toe (oude bank, badkamermeubel is de toplaag vanaf, rolluik gaat halverwege en zit daarna vast 2 kanten op.

• 8Agaath16-07-2012

Mooie locatie aan Cote d'Azur

Caesar domus ligt dicht bij strand en St. Tropez. Omdat in het hoogseizoen de hele kustweg 1 lange file is, is de ligging top. St. Tropez is leuk genoeg om een paar dagen in rond te lopen (tip: markt op dinsdag en zaterdag). Groot app. (75m2) geboekt, zeer ruim voor 6 personen. Ligging op begane grond met ruim terras grenzend aan zwembad. Zwembad was klein en niet echt geschikt voor hele kleine kinderen. App. was wel wat duurder maar wel schoon en ruim. Alleen jammer dat het onderhoud te wensen over liet. Kastdeuren die niet sloten, doorgeroeste scharnieren in koelkast, gaten in de gordijnen, doucheknop die los liet etc. Het heeft onze vakantie niet beinvloed, maar gezien de hoge prijs, had dit ook in orde moeten zijn. Toch blijft het een aanrader.

• 8wilde_klaas04-10-2011

Goed appartement dichtbij St Tropez

Wij hadden een mooi appartement voor 2 tot 4 personen. Er zijn 3 ‘kamers’ ; Halletje met stapelbed, badkamer en zitkamer met een bedbank, keukentje en eettafel. Keuken is voor een vakantie voldoende uitgerust. Buiten nog een eettafel op balkon. Uitzicht op pijnbomen. Appartement was schoon en met voldoende comfort. Het is rustig gelegen. Parkeergelegenheid achter hek. Goed prijs/ kwaliteit verhouding. Zwembad is prima, niet heel groot, maar de kinderen hebben zich goed vermaakt. Helaas geen bar voor een koffie of drankje. Als je de straat uitloopt is er een aardig strandje (5 min.). Als je dan nog even doorloopt langs de kustweg zit je in St Tropez (20 min). Met de auto duurt het een stuk langer!

• 8Makbet10-07-2011

Wij zijn wel tevreden.

prima appartement alles op loopafstand,is een aanrader.

• 8piet16-11-2009

prima adres

zeer goed bevallen, gunstige locatie, alles in de buurt, vriendelijk personeer

• 8Maartje19-07-2009

Prima locatie

Goede ligging van de accomodatie, op loopafstand van centrum. Nette appartementen, wel aan de kleine kant, maar prima voor 2 personen. Naast een stapelbed was er alleen een slaapbank voor 2 pers, maar die sliep prima. Met meer dan 2 personen is het klein en weinig privacy.

• 8anita07-07-2009

meer dan een geslaagde vakantie!

Wij zijn heel tevreden!. Appartement is mooi,heel proper. Wij waren wel maar met 2 in een 6-pers.app. Gunstig gelegen tov strand, géant, haven en centrum.Wij deden -buiten de inkopen- alles te voet. Afgesloten parking(code). Zeer rustig.Zwembad klein maar met ligbedden. Onthaal behulpzaam en heel vriendelijk.

• 8Joost Padberg16-06-2009

Leuk Appartement "' Geweldige uitvalbasis'"

Ëen mooi en verzorgt appartement.Het gebouw is goed onderhouden en voorziet in alle benodigdheden. De receptie is beperkt open,wat geen enkel is en hoeft te zijn. Leuk knus zwembad met dito tuin en speelweide, meubilair in de tuin is aan vervanging toe. Wij hebben 8 dagen lang een leuke vakantie gehad, wetende dat wij altijd konden terug vallen op een leuk appartement met alle voorzieningen. De prijskwaliteit staat wat mij betreft in verhouding met wat men biedt. Mooie uitvalbasis om St Tropez en zijn stranden te bezoeken 2 km loopafstand.Maar ook om Cannes en Monaco te bezoeken. Prettig en behulpzaam personeel . Beslist de moeite waard. Wij zullen bij een volgende vakantie dit appartementen complex weer in overweging nemen.

• 8Rob14-10-2008

Gunstige ligging

2 weken geweest, laatste week sept en 1e week oktober 2008 zeer goed bevallen, keurig appartement, nieuwe apparatuur en zeer compleet ingericht, zeer goede bedden (boxspring) Ligging kan bijna niet gunstiger : dichtbij stranden, dichtbij St Tropez en bakker om de hoek in stille straat en voldoende parkeerruimte Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die een "animatieteam" missen terwijl er in de directe omgeving zoveel moois te zien en te doen is. Ik ben blij dat het er niet was.

• 8Anoniem12-10-2008

Voor wie een héél rustige vakantie wil.

Dit was de eerste keer dat wij voor een appartementje hebben gekozen ipv voor een hotel. Het is ons goed bevallen, maar uiteindelijk hebben we de pluspunten van hotel-service toch gemist. Vooral het feit dat er géén enkele vorm van animatie aanwezig was, heeft ons parten gespeeld. De receptie is maar een aantal uren per dag open, dus als er iets aan de hand is, moet je je plan trekken. Dit vonden wij niet kunnen.. Klein zwembadje, maar zeer verzorgd. Niet geschikt voor jongeren (zoals wij)!! Wij begonnen ons al gauw te vervelen, het was er iets te stil voor ons.

Appartement Caesar Domus info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij