Camping Alpes Dauphiné

Camping Alpes Dauphiné
8,3

6 tips over Camping Alpes Dauphiné

Chantal, 24-3-2015
De camping ligt redelijk hoog waardoor het 's avonds afkoelt. Zorg ervoor ( ook in het hoogseizoen) dat je vesten en/of truien en lange broeken meeneemt. Ook voor de mensen die het s' nachts gauw koud hebben, neem een extra dekentje mee!
hans, 9-8-2014
Het plaatsen van een bijzet-tentje is gratis! Dus deze kun je gerust meenemen.
hans, 7-8-2014

Meestal steekt er 's avonds een flinke noordenwind op. Zorg dus dat je tent/caravan naar het zuiden opgesteld is. En neem warme kleding mee zodat je toch buiten kunt zitten.

In omgeving diverse mooie wandelingen en meer Serre-Poncon is zeker bezoek waard! Ook kabelbaan bij Reallon is leuk uitstapje.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpes Dauphiné voor je op een rij gezet:

jos en karien pennings, 11-9-2012

het bekijken waard:

* la Grave (la -meye)

* autoroute rond het meer Serre -Poncon.

* wandeltocht naar pic ge gleize(informatie via camping)

* markt in Gap (lokale bevolking met eigen producten)

Stef Vedder , 23-8-2012
Voor zwemmen en recreëerden is Lac de Serre Poncon een aanrader. Rij naar Baie St. Michel en geniet van alle activiteiten rondom het meer.
Eijk, 8-7-2012

Zijn naar Col de Meije geweest, absoluut een aanrader, onvergetelijk.

Rit er naar toe er erg mooi, maar wel ong. 2 uur door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpes Dauphiné voor je op een rij gezet: