Camping Alpes Dauphiné

• 7.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Familiecamping Alpes Dauphiné ligt in Frankrijk in de buurt van Gap. Animatie, de vriendelijke campingeigenaar, een zwembad, een speeltuin en simpel sanitair vind je op deze camping. In de buurt zijn veel dingen te bezoeken zoals La Grave, het meer Serre-Ponçon, de markt in Gap en Col de Meije. Wandel- en autotochten zijn goed te doen.

Tonen op kaart

257 Reviews over Alpes Dauphiné

• 8MK31-08-2021

Mooie bosrijke camping

Mooie bosrijke camping, goede plekken met veelal schaduw. Alles op korte afstand van elkaar, wat voor (jonge) kinderen erg fijn is. Het sanitair gebouw is verouderd, wel netjes. Geen wc papier of handzeep aanwezig. De speeltuin is prima, redelijk qua grootte en overzichtelijk. Kinderen spelen graag tussen de bomen en zoeken naar veren van de aanwezige pauwen. Medewerkers vriendelijk en animatie gezellig. Omgeving geweldig, er is heel veel te doen en te beleven. In de periode (eind aug, begin sept) dat wij er waren was er veel wind, vooral in de avond en nacht. Het koelde mede daarom ook snel af.

• 9Luc Corporaal24-08-2021

Weer een super vakantie gehad op jullie camping

Zeer vriendelijk personeel , en iedereen probeert het de gasten naar hun zin te maken.ook de verbouwing van het restaurant en de receptie is een grote vooruitgang.de accomodatie was schoon en ook de liggen was meer dan goed.

• 8Bert24-08-2021

Prima om nog eens terug te komen

Kleine gezellige camping aan de route Napoleon. De weg zelf hoor je wel maar niet echt storend. Sanitair in ruime mate aanwezig, niet altijd schoon maar dat ligt niet alleen aan de schoonmaakkunsten. Douches altijd warm en instelbaar. Wordt veel georganiseerd door camping. In omgeving genoeg te doen op sportief gebied, wandelen, fietsen, watersport op Lac Serres Poncon. Vriendelijkheid bij de receptie laat nog wat te wensen over, zo hadden wij 2x een ongelukje gehad wat we bij de receptie melden maar er werd niet gevraagd hoe het met ons ging. Ook bij afrekenen werd niet gevraagd hoe het verblijf was geweest.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Anne24-08-2021

Fijne camping

Mooie camping met ruime plaatsen. Kinderen vermaken zich goed in de speeltuin, op de trampoline en bij de animatie, die leuke activiteiten biedt. Het zwembad is fijn met leuke glijbanen voor de kinderen. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. We hebben gewandeld met een gids vanuit de camping, we kwamen op prachtige plekken in de bergen en het raften vanuit de camping is super! Het sanitair is oké, het is wat oud maar wel schoon.

• 8Lieke24-08-2021

Gezellige sportieve camping

We hadden last minute geboekt en waren aangenaam verrast. Leuke camping, prima zwembad en in de Alpen natuurlijk van alles te doen. De animatie was vooral in het Frans maar ze deden hun best om contact te maken met alle kinderen. Organiseerden leuke dingen, heel laag drempelig doordat het redelijk kleine (voor onze begrippen) camping was. Er hangt een leuke sfeer.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Maaike10-08-2021

Fijne camping

Mooie camping op een mooie locatie. Hadden een hele mooie staplek. Neem wel voldoende lengte mee voor een electra aansluiting. Sommigen plekken liggen wat verder weg van een electra punt.Eigenaren super vriendelijk en behulpzaam. Goed restaurant op de camping, afhaal ook mogelijk. Prima prijs. Sanitair gedateerd maar is schoon. Zwembad heerlijk en voor kinderen top! Animatie voor jonge kinderen is prima voor wat ouder weinig te beleven waarschijnlijk ook door de corona momenteel. Mooie omgeving waar veel te ontdekken valt. Aanrader deze camping!

• 8Reijntjes23-08-2020

Erg behulpzame eigenaren die ons hielpen om mountain bikes te huren omdat de eigenaren daarvan geen engels spraken. Sanitair was erg schoon. Het was ook wel erg rustig op de camping. Erg mooie omgeving. Fijn dat je zelf een plek mag uitkiezen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Poul Verhoeven13-08-2020

This year was a strange year with covid19. Despite that, you have done a great job to let everyone enjoy a carefree holiday in a safe way.

The campsite has now been recommended to friends and they will come to you with a camper at the end of this month

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Mariska Veenstra10-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Prima vakantie gehad, mooie kleine camping. Erg aardig echtpaar welke goed engels spreken. Leuke wandeltochten georganiseerd vanaf de camping. Overige animatie was erg frans ingericht. De chalets Alize waar wij inzaten was mooi compleet. Veranda / trap naar veranda was wel aan vernieuwing toe. Zwembad was prima, begrijpelijk dat er geen grote zwembanden in mogen, dan is het snel vol. Jammer alleen dat je ook niet met een balletje mag gooien. Heerlijk vers stokbrood elke ochtend! Prachtige omgeving, vlakbij het mooie blauwe meer.

• 9Gert02-08-2020

Heerlijke vakantie

Heerlijke accommodatie op een fijne camping , heel klantgericht! Ook de omgeving is prachtig! We vonden het een supervakantie! Een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Camping Alpes Dauphiné info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar