Camping Alpes Dauphiné

Camping Alpes Dauphiné
8,2

Familiecamping Alpes Dauphiné ligt in Frankrijk in de buurt van Gap. Animatie, de vriendelijke campingeigenaar, een zwembad, een speeltuin en simpel sanitair vind je op deze camping. In de buurt zijn veel dingen te bezoeken zoals La Grave, het meer Serre-Ponçon, de markt in Gap en Col de Meije. Wandel- en autotochten zijn goed te doen.

77 reviews over Camping Alpes Dauphiné in het Nederlands

Leuke camping in mooie omgeving

Franciskaatje,
28-12-2018

Wij verbleven met gezin met drie kinderen (7, 10 en 16 jr. oud). Onze eerste indruk was dat het een camping met vergane glorie betrof, sanitair gebouwen kunnen namelijk wel een opfrisbeurt gebruiken. Eigenaren zijn erg vriendelijk en bereid om storingen snel te verhelpen. Veel vaste gasten die jaarlijks terug komen. Voor kinderen is er veel animatie, ook worden er mooie bergwandelingen georganiseerd vanaf de camping. Stadje Gap is leuk en service om hier met de bus vanaf de camping naar toe te kunnen is echt geweldig. Hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping met prima beheerders.

Jan-Willem,
4-9-2018

Fijne familiecamping langs een ietwat drukke weg. Er is veel te beleven op deze camping. animatie voor jong en oud. Er is een fijn zwembad met 2 leuke glijbanen Plekken zijn ruim maar niet overal vlak. Sanitair kan beter. Er zijn voldoende wc's en douches maar wat meer schoonmaken is gewenst. Warm water was er altijd wel. Bij de douches was het goed en bij de afwas was het zelfs gloeien heet. De camping heeft een behoorlijk uitgebreid animatieprogramma voor jong en oud. O.a. mooie bergwandelingen onder begeleiding van een gids. Veel vertier voor de kinderen tot een jaar of 12. Daarna wat minder. De camping ligt vlak bij de stad Gap. Gap is een leuke stad met een mooi, gezellig oud centrum. 's Nachts was het niet altijd rustig op de camping. de slagboom van de camping staat altijd open waardoor er altijd wel tot in de kleine uurtjes wat auto's over de camping reden.
Alpes Dauphine ligt in een werkelijk schitterende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima!

Ghorys,
31-8-2018

Adembenemende omgeving rond om Gap. De camping is prima maar heeft wat aandachtspunten. Wij hadden geboekt via een touroperator en kregen een chalet met 3 slaapkamers toegewezen in eigendom van de camping. Dit was niet duidelijk van te voren. Echter waren de chalets met 3 slaapkamers net gerenoveerd en prima in orde. Het zwembad en glijbanen zijn erg leuk. Onze kinderen nog jong hebben zich prima vermaakt. De speeltuin voldeed ook. Heb je oudere kinderen dan is het vertier wellicht iets te weinig. Ga je met eigen kampeerspullen verwacht dan niet te veel van het sanitair. Het voldoet maar houdt niet over (WC rol onder de arm). Wat wij iets minder vonden was de opstelling van de huur accomodaties. Door hoogte verschil (logisch in de Alpen) en de opstelling heb je veel privacy maar is het lastig contact maken. Verder een rustige camping, aardig personeel, horeca, klein winkeltje, schitterend gebied! Wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Monique,
19-8-2018

Mooie camping. Ruime plaatsen. Snelle service toen we geen warm water meer hadden tot 2x toe.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Frédéric,
19-8-2018

Super vakantie gehad.

Fam Schmitz,
11-8-2018

Super camping, een echte gezinscamping. Een leuke animatie. Echt een camping waar de eigenaar alles doet een de gasten een goede vakantie te geven. Het sanitair is schoon, heerlijk zwembad en de extra plus zijn de 2 aparte glijbanen. Mooie omgeving en zelfs bij slecht weer (als dat er is) nog voldoende leuke dingen te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping, veel te doen in de omgeving. Sanitair mag vaker schoongemaakt worden. Goed ontvangst en juiste hulp bij vragen.

Leuk dat er pauwen rondlopen. Wij hebben een leuke vakantie gehad

Super vakantie

Renee,
6-8-2018

Mooie camping in prachtig gebied. Genoeg te doen in de omgeving. Leuk zwembad met glijbanen. Leuke animatie ook Nederlands talig. Sanitair ziet er prima uit, zou wat vaker schoongemaakt mogen worden. Maar dit ligt natuurlijk ook bij de campinggasten zelf! Vriendelijke eigenaren die ook goed Engels praten. Wij hadden een mooie ruime/vlakke plek, maar er zijn ook veel hellende plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping met leuk zwembad.

Berenda,
6-8-2018

Het huisje stond apart van de tenten . Voor het "campinggevoel" vinden wij het leuker om tussen de tenten te staan.

Voor herhaling vatbaar

Miranda,
5-8-2018

Leuke camping, niet al te groot, maar zeker geen kleine camping. Leuke animatie. Leuk zwembad met glijbanen. Het sanitair vond ik niet heel fantastisch. Er werd duidelijk met de ‘Franse slag’ schoongemaakt. Volgens mij alleen in de ochtend. Dat is echt te weinig! Behalve dit echt een super leuke camping! Echt een aanrader 👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpes Dauphiné in Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpes Dauphiné zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.