Hotel Mona Lisa Sainte Victoire

We hebben een aantal aanbieders voor Mona Lisa Sainte Victoire voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mona Lisa Sainte Victoire in het Nederlands

De bedden zijn heel slecht.

Hille
6-6-2012

Het hotel ligt in een industriegebied. Heeft een zwembad met wat ligstoelen, één parasol. Kamers waren schoon en rustig, maar wij hebben nog nooit zo slechte bedden gehad. Mijn man lag zowat op de pocketveren!! De receptioniste deed goed haar best, maar dit hotel is niet aan te bevelen.

Gereisd Met partner in januari 2012
2007

Typisch middelgroot zakenhotel gelegen op een groot Vanuit

Adri Hankel
18-7-2007

Typisch middelgroot zakenhotel gelegen op een groot industrie-terrein. Vanuit touristisch oogpunt niet erg interessant. Kamers zijn ok, met Internetaansluiting (met kabel, geen wireless). Ontbijt is naar Franse begrippen bovenmodaal. Dineren: beperkte kaart, wel lekker maar wel met "zakelijk" prijsniveau. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt er goed Engels.

Gereisd Zakelijk in september 2003

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mona Lisa Sainte Victoire in Fuveau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mona Lisa Sainte Victoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.