vakanties Fréjus

Reviews over Fréjus

een leuk appartement met een zalig terras

jo weyn,
    2-7-2016

een ideale plaats om uitstapjes te doen - St Rafaël, Grasse, Frejus Plage - Port Frejus. zalig terras, heel de dag zon waardoor je de keuze hebt of je in de zon wil zitten of liever in de schaduw. inderdaad zeer rustig. supermarkt op loopafstand.

Verouderd maar leuk

Bjorn,
    17-8-2015

Wij waren op de camping eind juli. een grote camping met veel en ruime plaatsen. Het was er erg droog en dor, maar dat had eerder met het klimaat te maken. De plaats waar de receptie is, kan best een opknapbeurt gebruiken. Het heeft een 'pleintje' maar daar wordt niets mee gedaan... Het zwembad is groot en amper volk...Toen wij gingen zwemmen was er van een 'streng zwembadbeleid' geen sprake, maar ik kan me voorstellen dat, wanneer het vol zit, er niet mag gespeeld worden.

De ontvangst was hartelijk. Het sanitair was proper mét wc-brillen. Alleen zijn er niet veel douches en er zijn 'oude' en 'nieuwere' douches waardoor het soms aanschuiven was om te douchen.

WiFi is beschikbaar maar enkel aan de receptie, niet op de plaatsen jammergenoeg.

Bakker is op pensioen, dus geen brood op de camping maar op 6 minuten rijden met de auto is er een centre commercial waar je een supermarktje vindt, een bakker en een geldautomaat. (Veel te dure) sigaretten kan je aan de overkant kopen.

Prima gelegen, vlakbij Frejus en de stranden

Jan,
    9-10-2014

Wij zijn hier afgelopen zomer (2014) geweest en hadden een stacaravan gehuurd van de camping. Prima camping met zwembad en nette grote plaatsen. Ideale uitvalsbasis voor diverse uitstapjes en dichtbij de stranden van Frejus.

Rustig

Piet,
    10-8-2013

Positief: rustig! Redelijk zwembad. Veel schaduw.Sanitair redelijk schoon.

Negatief: soms is er een erg streng beleid in zwembad (geen duikstokje bijv), geen winkeltje, verouderd sanitair, slechts zelden toegang tot internet via de wifi van de camping, ruimte met de wasmachines sluit om 19:30

Er is geen animatie, dus kinderen moeten zichzelf goed kunnen vermaken.

De plaatsen zijn niet heel erg groot. De auto moet ook nog op de eigen plek staan.

Meerdere beheerders, waarvan het oudere echtpaar niet bepaald vriendelijk is. Een vrouw spreekt Nederlands.

Heerlijk rustige camping

Jeffrey,
    23-3-2013

wij zijn inmiddels twee maal op deze camping geweest, de ligging is prima, je bent zo in het centrum en zo aan zee, alleen we merkten dat het snel achteruit gaat, de eigenaren worden te oud om deze camping nog goed te onderhouden, sanitair was niet altijd schoon, er werd ook niet zo veel meer schoongemaakt omdat we laat in het seizoen waren, maar al met al een heerlijk rustige camping om te genieten van het prachtige weer. met jonge kinderen zou ik niet zozeer aanraden, er is weinnig te doen en de kinderen moeten zich rustig houden in het zwembad dus ballen etc is niet toegestaan en daar wordt ook echt streng op gelet!

Fréjus scoort een 7,8 uit 10, op basis van 450 reviews