vakanties Fréjus

Reviews over Fréjus

het is een hele mooie omgeving en het strand mooi

hdm henning,
    19-5-2017

de boulevaar

alles is mooi daar

Tegenvaller

Chb,
    15-5-2017

Voor ons wel wat tegengevallen. We hebben een studio geboekt met een slaapbank die zeer oncomfortabel ligt. Het bestek in de keuken was zodanig vuil dat wij met plastieken bestek hebben gegeten. WIFI verbinding is minimaal, voor een betere verbinding moet je bijbetalen. Jammer genoeg hangt er in de kamers een stinkende geur. We hebben onze problemen aangekaard en dan is het personeel wel vriendelijk. We hadden een kapotte tafel dat meteen werd hersteld, ze hebben voorgesteld om van kamer te ruilen maar jammer genoeg ruiken alle kamers, Ze zijn langsgekomen met een spuitbus maar dat werkt slechts voor 1 uur. De airco werkt niet.

het is er heel mooi

hdm henning,
    15-5-2017

een heel mooi strand en de natuur in de omgeving is mooi

Fantastisch adres voor 1 of 2 nachtjes

Wendy,
    14-11-2016

Tópadres! Warm welkom eigenaar. Parkeren gratis voor de auto( ook grote stationwagen) bedden prima, zithoek. douche, grote koelkast en ruim. Op 4 minuten lopen van het stadsstrand en boulevard, restaurant, winkels, markten.

het best bewaarde geheim van Fréjus

henk,
    12-7-2015

groot en rustig zwembad,

het dichtsbijzijnde strand : 20 minuten wandelen.

De terrasjes bij de haven, 15 minuten.

Boulevard : 25 minuten

Stadscentrum : 15 minuten.

Bij het strand genoeg parkeergelegenheid als je geen puf hebt om te wandelen, bij het appartement ook genoeg parkeergelegenheid binnen het hek,

Winkelcentrum om de hoek, behulpzame receptie.

De twee zespersoonsappartementen hebben een prima gezamenlijk terras. Gebruik het appartement alleen maar om te koken en te slapen en je hebt een fantastisch verblijf tegen een fractie van de kosten van een moderner appartement. Geen airco.

Fréjus scoort een 7,8 uit 10, op basis van 450 reviews