Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°21°
Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)
7,6

39 tips over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

Marc, 16-7-2017
Pas op, enkel de zwembroek zijn toegelaten, geen zwemshort.
Natasja Kamphuis, 2-8-2015
Mooie plaatsen zoals St-Tropez, Cannes en Monaco zijn erg leuk om te bezoeken. Er is altijd wel een parkeerplaats te vinden. Veel jachten en dure auto's gezien! De rit naar St-Tropez duurt wel lang maar de kustweg is erg mooi.
Maaike, 11-7-2015
Wij hebben 2x erg lekker gegeten bij Blue et Blanc in St Aygulf (ligt aan een strandje dus het was zeer geschikt voor ons met kleine kinderen, die konden heerlijk spelen) Het restaurant hoort bij het Van der Valk hotel en kijkt prachtig uit over zee naar St Raphael. Keuken gaat om 19u open.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

RD, 3-7-2015
Cannes, Monaco, haven bij Frejus lekker s'avond slenteren en wat drinken. Markt in Lorgue. St. Tropez.
Ed1982, 18-5-2015
Boek via Yelloh zelf. Zodoende weet je zeker wat je boekt. De staat van de accommodaties van de touroperators was iets minder, echter ze zijn wel goedkoper. Wees dus niet te zuinig!
Dionne van Winkel, 27-12-2014
De markt in Frejus is enorm groot en leuk. De rotstrandjes die je vind langs de kustweg zijn in het voor- en naseizoen helemaal voor jezelf.

Roeland, 7-10-2014
Plan een dagje naar Marineland, bezoek de markt op zondag aan de haven, diner in restaurant Orlando in de haven of met de boot naar Saint Tropez!
Magda, 29-9-2014
Veel bergop en bergaf, dus best elektrische fiets meebrengen als je niet goed te been bent
Sarah, 29-9-2014

saint-tropez

avondmarkt

lokale wijhandelaars

Jurgen, 30-8-2014

Monaco, Cannes, Nice, Saint Tropez.

Eerste 3 ben je snel via de snelweg. naar Saint Tropez moet je via de kustweg. Deze is zeer druk. over 35 km hebben we 3,5 uur gedaan.

Vooral Nice is aanrader. Mooie oude stad. Er loopt een park dwars door de stad met speeltoestellen en fonteinen waar kinderen kunnen spelen en afkoelen. Aanrader strand Saint Aygulf. Mooier en breder zandstrand dan in Frejus en dichterbij de camping. Je kunt de auto daar ook goed parkeren (tegen kleine vergoeding).