Camping Siblu - Le Montourey

Camping Siblu - Le Montourey
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Le Montourey voor je op een rij gezet:

32 reviews over Camping Siblu - Le Montourey in het Nederlands

nooit meer

Susanne
14-8-2018

Het zwembad was oke, het is er behoorlijk schoon en het is er na 23.00u echt stil. Maar voor de rest : niet doen ! Alleen stacaravans, allemaal strict afgescheiden van elkaar, bijna 100% Fransen, we kregen nul contact terwijl we toch een aardig mondje frans spreken, een incompleet miniwinkeltje waar het stokbrood niet te pruimen was, nauwelijks vertier, iets wat op een restaurant moet lijken, geen Wifi...En de ligging van de camping is echt beneden alle peil.....ver weg van alles, alleen via een hele slechte, enge, doodlopende, aardedonkere weg, te bereiken, geen openbaar vervoer, voor het strand moet je je elke keer minstens 20-25 minuten door het knettergekke franse verkeer worstelen, niks zee, niks wijntje op de boulevard....Voor mensen die alleen afstand en rust zoeken prima, maar voor de rest : echt niet doen ! Enne....zonder auto zit je gevangen.

Beau séjour dans l'ensemble

DUEZ
7-8-2018

Je suis passé par un propriétaire et le rapport qualité/prix était plus qu'excellent. L'hébergement était impeccable mais un peu loin de l'entrée et de la piscine. Le club enfants est très bien et l'équipe d'animation géniale. Le camping est un peu trop isolé du centre ville. L'hygiène de la piscine est à revoir (slip de bains obligatoire et non des shorts ou caleçons). Les amis de la pétanque vont me manquer car on s'y est bien amusé

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Familie Meijer
27-5-2018

Een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen 3&6 jaar. Een mooie en schone camping. Er is ook van alles in de omgeving te beleven.

Caravan op mooie locatie

Ada en Bram
10-1-2018

Alleen stacaravans te koop of te huur. Weinig Nederlanders en op enige afstand van plaats of dorp. Auto echt noodzakelijk.

Mooie Franstalige camping

Kreeke
22-7-2017

Er zijn bijna geen Nederlanders, heel veel fransen.

Sta-caravan gehuurd van particulier.

Caravan was prima en de plek ook. Mooi aangelegde camping. Na 11uur rustig.

Mindere punten: dure WiFi en elke dag apart betalen voor het zwembad: 22,50 per persoon per week en dat maakt je vakantie erg duur als je met 6 personen daar bent voor 2 weken.

Dat viel voor ons als gezin tegen.

Verder veel te doen in de buurt, camping ligt achteraf maar toch ben je binnen 10 min. In Fréjus, strandje, boulevard enz.

De weg ernaar toe is heel slecht ( vol gaten en hobbels ).

goede leuke camping

stephan
27-9-2016

perfecte grote mobilhome particulier gehuurd,

lekker dicht bij het zwembad met glijbanen en de andere voorzieningen.

Het personeel op de camping is vriendelijk en behulpzaam.

zeker een aanrader!

Echt een topper aanrader voor jong en oud

Bousraou
5-9-2016

Mobile Home was helemaal geweldig helemaal compleet echt lux ook de locatie naast de zwembad schitterend uitzicht ook s avonds mooie verlichting naast een barbeque die elke dag schoon gemaakt wordt

De Camping was ook heel goed veel activiteiten voor jong en oud

Veiligheid super goed

Niks op of aan te merken een echte aanrader

Hébergement de qualité, mobilhomme conforme à nos attentes. Organisation d'accueil du jour de l'arrivée A revoir!! . Service du snack assez moyen.

Nous avons connu mieux !!!

Laurent carole
23-7-2016

Petit camping avec bungalow agreable et spacieux , cepandant sale à notre arrivée ! Matériels d entretien manquant à notre arrivée voir défectueux, apres pls demandes nous avons pu récupérer un balai et une pelle seulement 1 js avant notre départ ! Les animations sont vraiment tres sommaire , supérette tres petite , et piscine avec margelle tres glissante avec chutes à répétition. Nous l avons signalé aux surveillants qui nous confirme que les chutes sont en effet tres presente mais que le sol est bien anti dérapant ! Bref pour moi le danger est bien présent. Je tiens aussi à signaler qu il ne faut amener aucun objet de valeur à la piscine ma fille s est fait vole son tel portable ds notre sac ! Ce jour là d autres vols signalés à la piscine . Et pour finir à notre depart notre cheque de caution perdu ! Camping tres isolé aussi .

Les enfants ont qd même passé une bonne semaine . Pour notre part nous ne reviendrons au Montourney

Leuke vakantie!

Tamara
7-9-2015

De camping ligt net buiten het centrum van Fréjus, op mooie afstand van diverse toeristische trekpleisters in de regio. De camping zelf is netjes verzorgd en schoon. De accommodatie, zwembad en restaurant/bar voldoen aan de algemene eis. Er is geen Engelstalige of Nederlandstalige animatie dat is wat jammer, om 's avonds dan naar de bar te gaan trekt minder als je er niks van verstaat. Grote pluspunt van deze camping is het personeel, erg vriendelijk en behulpzaam! 'S morgens verse croissants en stokbrood bij de bar. Aandachtspunt: schoonmaak van de accommodatie en de openbare wc's zijn wat verouderd. Weinig speelruimte bij het zwembad voor de kinderen, er mag niet met een bal in het water worden gespeeld, wat opzich begrijpelijk is als je kijkt naar het aantal aanwezige mensen en de grote van het zwembad. Wij hebben met een actie prijs geboekt maar voor het normale bedrag vind ik prijs/kwaliteit niet geheel overeen komen.

siblu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Le Montourey in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Le Montourey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Le Montourey scoort een 6.65 uit 10 op basis van 32 reviews.