Camping Siblu - Le Montourey

Camping Siblu - Le Montourey
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Le Montourey voor je op een rij gezet:

Laatste review

nooit meer

Susanne,
14-8-2018

Het zwembad was oke, het is er behoorlijk schoon en het is er na 23.00u echt stil. Maar voor de rest : niet doen ! Alleen stacaravans, allemaal strict afgescheiden van elkaar, bijna 100% Fransen, we kregen nul contact terwijl we toch een aardig mondje frans spreken, een incompleet miniwinkeltje waar het stokbrood niet te pruimen was, nauwelijks vertier, iets wat op een restaurant moet lijken, geen Wifi...En de ligging van de camping is echt beneden alle peil.....ver weg van alles, alleen via een hele slechte, enge, doodlopende, aardedonkere weg, te bereiken, geen openbaar vervoer, voor het strand moet je je elke keer minstens 20-25 minuten door het knettergekke franse verkeer worstelen, niks zee, niks wijntje op de boulevard....Voor mensen die alleen afstand en rust zoeken prima, maar voor de rest : echt niet doen ! Enne....zonder auto zit je gevangen.

Kenmerken

14-8-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Familie Meijer,
27-5-2018

Een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen 3&6 jaar. Een mooie en schone camping. Er is ook van alles in de omgeving te beleven.

Caravan op mooie locatie

Ada en Bram,
10-1-2018

Alleen stacaravans te koop of te huur. Weinig Nederlanders en op enige afstand van plaats of dorp. Auto echt noodzakelijk.

Mooie Franstalige camping

Kreeke,
22-7-2017

Er zijn bijna geen Nederlanders, heel veel fransen.

Sta-caravan gehuurd van particulier.

Caravan was prima en de plek ook. Mooi aangelegde camping. Na 11uur rustig.

Mindere punten: dure WiFi en elke dag apart betalen voor het zwembad: 22,50 per persoon per week en dat maakt je vakantie erg duur als je met 6 personen daar bent voor 2 weken.

Dat viel voor ons als gezin tegen.

Verder veel te doen in de buurt, camping ligt achteraf maar toch ben je binnen 10 min. In Fréjus, strandje, boulevard enz.

De weg ernaar toe is heel slecht ( vol gaten en hobbels ).

goede leuke camping

stephan
27-9-2016

perfecte grote mobilhome particulier gehuurd,

lekker dicht bij het zwembad met glijbanen en de andere voorzieningen.

Het personeel op de camping is vriendelijk en behulpzaam.

zeker een aanrader!

Mobile Home was helemaal geweldig helemaal compleet echt lux ook de locatie naast de zwembad schitterend uitzicht ook s avonds mooie verlichting naast een barbeque die elke dag schoon gemaakt wordt

De Camping was ook heel goed veel activiteiten voor jong en oud

Veiligheid super goed

Niks op of aan te merken een echte aanrader

Leuke vakantie!

Tamara
7-9-2015

De camping ligt net buiten het centrum van Fréjus, op mooie afstand van diverse toeristische trekpleisters in de regio. De camping zelf is netjes verzorgd en schoon. De accommodatie, zwembad en restaurant/bar voldoen aan de algemene eis. Er is geen Engelstalige of Nederlandstalige animatie dat is wat jammer, om 's avonds dan naar de bar te gaan trekt minder als je er niks van verstaat. Grote pluspunt van deze camping is het personeel, erg vriendelijk en behulpzaam! 'S morgens verse croissants en stokbrood bij de bar. Aandachtspunt: schoonmaak van de accommodatie en de openbare wc's zijn wat verouderd. Weinig speelruimte bij het zwembad voor de kinderen, er mag niet met een bal in het water worden gespeeld, wat opzich begrijpelijk is als je kijkt naar het aantal aanwezige mensen en de grote van het zwembad. Wij hebben met een actie prijs geboekt maar voor het normale bedrag vind ik prijs/kwaliteit niet geheel overeen komen.

Leuke vakantie!!!!!

pieterpatrol
29-1-2013

Zeer leuke vakantie gehad. Temperatuur is reeds 's zomers. Aktiviteit op de camping is nog zeer rustig wat wij niet erg vonden, wij kwamen voor de rust en het mooie weer. Camping is echt ruim en netjes met zeer mooie mobilhomes, niet vergelijkbaar met enkele jaren terug. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Vriendinnen aanhoorden mijn verhaal van de maand mei en wilden graag samen (met z'n vieren/ vier dames) naar de Côte d'Azur. Een hele belevenis. Zij waren ontzettend verbaasd over het comfort van, wat wij Belgen noemen een caravan.(de mobilhome: 3slk./2badk. en een zeer ruime living met open keuken). Zelfs in september kan je nog lekker genieten en zonnen op het ruime terras. Verder zijn wij vaak op stap geweest: Monaco, de Gorges du Verdon(overweldigend), de markten her en der niet vergeten, St.Tropez,..... gewoon teveel om op te noemen. Moet u ook eens doen !!!!!

Perfecte mix tussen rust en vermaak

Natascha
30-7-2012

Nette camping, buiten het centrum maar op fietsafstand van het zandstrand. Alleen mobilehomes, allemaal verschillend. Ons huisje was prima in orde! Het zwembad en apart kinderbadje (60 cm diep) volstaan voor afkoeling en de glijbanen voor vermaak. Het toiletgebouw is wel aan vervanging toe... Al het personeel is zeer vriendelijk! De kidsclub biedt elke dag (ochtend en middag) iets aan en tijdens ons verblijf was er ook een Nederlands sprekend persoon. Voor volwassenen in de middag sport en spel en elke avond wat anders beleven bij het terras. Om 23:00 uur keert de rust altijd weer. In het winkeltje elke ochtend verse croissants/stokbrood (verder niet veel) dus naar de Lidl op 5 min. of Géant (met andere winkels) op 15 min. rijden. In het enige restaurant serveert men diverse gerechten maar geen frites/snacks. Bij je accommodatie barbecueën mag niet maar er zijn openbare barbecues waar je gebruik van kunt maken.

Niet doen!

Summer
3-3-2009

Helaas moet je deze camping niet meer willen bezoeken. Was tot voor een aantal jaar geleden wel het geval maar is overgenomen door een commerciele organisatie. De camping is verpest, bomen zijn gekapt om nog meer stacaravans te plaatsen. Rechte rijtjes gemaakt zonder enige pricacy en soms zelfs schaduw. Was echt een leuke kleine franse camping maar is helaas niks meer van over. Heel er jammer en dom!

siblu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Le Montourey in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Le Montourey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.