Appartement Residenties Port-Frejus

Appartement Residenties Port-Frejus

5.8Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

Op vakantie geweest naar Residenties Port-Frejus?

5.8Voldoende

• 4.8Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Residenties Port-Frejus

• 4Hans24-03-2013

Dit nooit meer!!

Echt vuil appartement met een nog vuiler bad. Eindschoonmaak wordt wel betaald, maar niet uitgevoerd.Twee persoons bed was niet om op te liggen, bedbank in de kamer was een krakend, gammel niets. Geluidsoverlast van andere toeristen die te gast waren van de vaste bewoners. Het was ooit misschien een net complex, maar verval is vrij duidelijk. Boek niet aan de straatkant, de overlast van het verkeer is aanzienlijk.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Fam. Molendijk19-05-2009

Prima appartement op heerlijke plek

Appartementcomples is niet heel duidelijk herkenbaar maar we zaten wel in 1 keer goed. Parkeren was ivm drukte lastig, maar buiten het hoogseisoen gratis. We hebben toch plekje in parkeergarage genomen; 40 euro voor week en wel zo makkelijk. Receptie sprak Engels.

Appartement kun je boeken met uitzicht op: stad, zwembad of haven. Uitzicht op stad = afrader ivm de weg die daar loopt en op je balkon kun je daar last van hebben.

Uitzicht op Haven of Zwembad = aanrader. Wij hadden uitzicht op Zwembad, maar ook tussen gebouwen door zicht op de haven en bergen. Prachtig (zie ook fotos)!

Appartement =simpel maar prima ingericht. We hadden naast woonkamer, 1 slaapkamer, 2balkons en zelfs 2badkamers (erg lekker!). Voor 2personen lekker ruim, maar voor 4 pers. krapjes ivm slapen in woonkmr.

Bed in slaapkamer was een boxspring maar wel wat zacht.

Port frejus is gezellig, boulevard en strand richting st raphael heerlijk! Uitjes naar Monaco, St Tropez en Cannes heel goed te doe

Gereisd met partner in april 2009

• 7ingrid28-08-2008

tevreden

Eenvoudig appartement maar ruim genoeg voor meerdere personen. Rustig gelegen. In port frejus was in mei weinig vertier 's avonds. Het weer was dan ook een oorzaak hiervan. Receptie was bij aankomst gesloten. Wij zijn pas 's avonds laat gearriveerd, maar kregen een code van de deur en de kluis waar onze sleutel in lag. Enige nadeel was dat je voor de parkeergarage had moeten reserveren, nu hadden wij geluk dat er aan de kant van de straat nog geen parkeermeters stonden, maar anders kost je dat een behoorlijke duit. Prijs/kwaliteit vond ik in verhouding staan.

Gereisd met partner in mei 2008

• 6Eric16-08-2008

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer eenvoudig, doch compleet appartement. 50 meter lopen van zee, vlakbij de haven van Frejus. Ons appartement was sober maar wel schoon. Er waren anderen die slechtere appartementen aantroffen die niet zo schoon waren. De appartementen zijn verdeeld over een aantal gebouwen rondom de haven....

Gereisd met familie in augustus 2008

• 4Ann04-04-2008

In juli 2006 hier geweest met de auto. Toen wij hier aankwamen was er geen receptie of iets dergelijks en moesten dus door Port Frejus zoeken om die te vinden. Uit eindelijk maar binnen gestapt in een soort reisbureau, bleek dat we daar moesten zijn. De juffrouw achter de balie sprak geen engels wat heeeeel erg lastig was, en ze werd ook nog eens boos omdat wij geen frans spraken. Uiteindelijk sleutel gekregen. In het appartement geen kussens, handoeken e. d. aanwezig, die konden we volgende dag pas halen! Appartement was niet schoon, vieze vloer vieze keuken. Wel groot balkon, vaatwasser en wasmachine. Ligging was prima, 10min lopen door portfrejus naar het strand en centrum. Al met al geen super accommodatie!

Gereisd met vrienden in april 2008

Appartement Residenties Port-Frejus info