Appartement Résidence La Tour de Mare

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

7.1Goed

• 6.9Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence La Tour de Mare voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Résidence La Tour de Mare

• 7T-G-E28-01-2015

Goed appartement

Weekje verbleven in juni. Prima appartement, wel eenvoudig. Geen gezelligheid. Airco in kamer, top. Klein balkon. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar zag er prima uit. Binnen enkele autominuten zit je in het centrum/strand. Auto staat achter hek, voldoende schaduwplaatsen beschikbaar om te parkeren. Eigenlijk geen mogelijkheid om 's avonds nog ergens heen te lopen en iets te drinken op terrasje o.i.d. Op dag van vertrek controleert receptioniste de woning met handschoentjes en stofdoek! goed schoonmaken op vertrekdag dus!

Gereisd met partner in januari 2012

• 7DE PEUTER13-07-2012

ideale uitvalsbasis

vriendelijke ontvangst in het engels.kamer erg ruim met 2 badkamers,airco,afwasmachine en tv. Rustige omgeving met een spar en een casino(winkel) binnen 1 km.Buiten het relatief kleine zwembad,is er aan het hotel wel niets te zien of te doen,maar in de omgeving des te meer.We zijn gaan karten.Naar een waterpark geweest.Een leuke markt in st-raphaél,en de talloze stranden liggen op een 7 tal kms.En door de centrale ligging van het appartement is het ideaal om de streek te verkennen,of één van de mondaine steden zoals st-tropez,cannes,nice of monte-carlo.Wij hadden gekozen voor de Grand-Canyon du Verdon en de stad Cannes,waar we onze ogen flink de kost gegeven hebben.Het was een prima week met goed weer en zelfs afgesloten met een fraai vuurwerk aan de kust dat we vanop ons balkon konden bewonderen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 7Fam. V., Eindhoven24-07-2011

Net appartement.

Prima, schoon appartement. De bali is niet de hele dag "bemand". Bij aankomst krijg je een linnenpakket. bedden zelf opmaken. Eventueel handdoeken huren (geen wissel). De kamer is netjes. TV (alleen franstalig). Rolluiken voor het raam. Airco. Badkamer, apart toilet. (papier zelf kopen). Afwasmachine. Zwembad is goed onderhouden. Men mag (officieel) geen zwemshort. Veel familie's. . Afstand naar het stadje is te ver om te lopen. Wij zijn maar een week geweest. Veel van de omgeving gezien.(St. Tropez, Cannes, Monaco). Wat dat betreft is dit appartement een gunstige start locatie. 's Avonds is het in het appartement lekker rustig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9A.Boer06-06-2010

Prima verblijf

De Résidence ligt op ongveeer 6 kilometer van het strand. Het appartement is een onderdeel van een groter complex met een prima zwembad. De auto staat op een afgesloten plaats geparkeerd. Prima verblijf. Internet op aanvraag verkrijgbaar. Rustige omgeving. Makkelijk zelf te onderhouden. Alleen de vaatwasmaschine is van een ouderwets type (veel lawaai)

Gereisd met partner in mei 2010

• 8C.06-02-2010

Mooie appartementen buiten het centrum van Frejus

Prachtige, nieuwe appartementen. Wij hadden een 4 persoons appartement voor 2 personen. Zeer ruim. Mooie badkamer en keuken, zelfs met afwasmachine. Complex heeft alleen een zwembad, verder geen faciliteiten. Ook weinig restaurantjes is de buurt. Moet de auto nemen om ergens naar toe te gaan. Fresjus is een leuke plaats, maar in het hoogseizoen erg druk. Parkeren is dan lastig en je staat soms in de file voor het strand. Kortom, prachtige mooie appartementen voor mensen die van rust en ruimte houden.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Isabelle28-12-2009

Fantastisch mooi

Fantastisch voor wie zoals wioj een rustige vakantie wil zonder allerlei drukte en overbodige animatie. Winkels in de buurt en de plages dichtbij. Gaan zeker nog terug. Alles was er elke dag piekfijn in orde en buiten ook alles heel proper. Jago

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Jack van Grootveld20-09-2009

een aanrader voor wie rustig wil verblijven

Een goede locatie, ruim, schoon, rustig en vrij nieuw. De receptie is maar enkele uren van de dag bezet. Zoals overal in Frankrijk wordt er beperkt engels gespoken. Voor wie met kinderen wil gaan zou ik dit niet aanraden 1 zwembad en dat is het, voor ons niet van toepassing. kamers hebben rolluiken en een goed werkende airco. Wij hadden een 4 persoons appartement lekker de ruimte. Bedden een beetje hard een zeer goede badkamer met een goed werkende douche. je heb wel een auto nodig om overal te komen maar dat wisten we vooraf! Winkels zijn er voldoende en St Raphael en Frejus zijn goede plaatsen om lekker te gaan eten (Italiaans geinspireerd). Handoeken (8euro per set) en bedden goed zijn in het Residhotel te verkrijgen. Zowel de kamer als slaapkamer hebben een balkon. Hotel heeft een toegangspoort en ingang met een code dus volledig afgesloten (ideaal).

Gereisd met partner in september 2009

• 9d davids28-07-2009

leuke vakantie

Van 11-7 tot 18-7-09 hier geweest, was een mooi appartament voor 2 personen. prima vakantie gehad. Bedbank sliep prima. Goed koel te houden met de arco, maakt geen herrie. Nadeel: In de badkamer is geen douche bak, al het water loopt de badkamer in, een douche trekker hebben ze er niet bijgegeven.

Zwembad was prima, ruimte hiervan was prima voor de grote van het complex.

Ligging: ligt rustig gelegen, alles in de omgeving ondernomen met de auto. tegenover het appartament is een bushalte alleen nog nooit een bus daar gezien.

Port frejus is een leuke boullevart, betaalbaar eten en drinken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Dirk03-09-2008

Zo zo!!

Volgens mij nog volop in aanbouw, geen bar of winkeltje aanwezig. Appartement was ruim genoeg, als je er 1 neemt voor 8 personen terwijl je maar met 6 bent, te klein balkon. Zwembad was wel ok, maar is ook het enige dat er valt te beleven. Kan uitgroeien tot iets moois maar voorlopig nog niet echt aan te raden

Gereisd met familie in augustus 2008

0 tips over Appartement Résidence La Tour de Mare

1 vraag over Appartement Résidence La Tour de Mare

• Corrie, 03-01-2011 Rapporteren

Afstand tot en parkeren strand

Kan iemand mij zeggen hoelang het rijden is naar het strand, en of het betaald parkeren is in juni? En is het een langzaam aflopende zee?

Appartement Résidence La Tour de Mare info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin