Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 6 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Odalys Les Campanettes

• 8henk12-07-2015

het best bewaarde geheim van Fréjus

groot en rustig zwembad, het dichtsbijzijnde strand : 20 minuten wandelen. De terrasjes bij de haven, 15 minuten. Boulevard : 25 minuten Stadscentrum : 15 minuten. Bij het strand genoeg parkeergelegenheid als je geen puf hebt om te wandelen, bij het appartement ook genoeg parkeergelegenheid binnen het hek, Winkelcentrum om de hoek, behulpzame receptie. De twee zespersoonsappartementen hebben een prima gezamenlijk terras. Gebruik het appartement alleen maar om te koken en te slapen en je hebt een fantastisch verblijf tegen een fractie van de kosten van een moderner appartement. Geen airco.

• 7Nettie16-07-2010

goed

juni 2010 wij waren er in juni. het weer was warm. de receptioniste erg vriendelijk, het appartement was zeer schoon. een grote supermarkt om de hoek. te voet is het strand wel ver, met de auto ben je er binnen 5 minuten, en er zijn veel parkeerplaatsen. wij hebben een fijne vakantie gehad. Nettie

• 9Dick & Anne-Marie11-10-2008

Perfect adresje!!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Les Campanettes. Leuke ruime appartementen (we hadden 2 kamers). Kleinschalig en met een afgesloten parkeerterrein. Gelegen tussen haven/strand/boulevard (15 a 20min lopen) en het historische centrum van Fréjus(10 min lopen). Grote supermarkt zit ernaast en de bakker zit om de hoek. Vele restaurants bij haven en boulevard en in het oude centrum. We hebben veel wandelend ondernomen en in ca 40 minuten loop je via de boulevard naar het centrum van St. Raphaël. Om excursies met de auto te doen zit je ook heel centraal.

3 weken Côte d'Azur voor nog geen € 600,= in september waar vindt je dat nog in zo'n leuk appartement. En de hond kan gewoon mee.

Een aanrader!! Wij gaan er zeker een keer terug.

Eén minpuntje is dat er geen buitenlamp is op het balkon, waardoor 's avonds buiten lezen wat lastig is.

• 8Willy15-09-2008

Rustig gelegen, ruime appartementen.

We hebben er verbleven van 6/9/08 tot 13/9/08 in een 4 persoonsappartement. Ruime, goed uitgeruste appartementen met zwembad. Idiaal en rustig gelegen als ge een auto bij hebt om bijvoorbeeld de cote d'azur te verkennen. We hebben zowat alle bekende plaatsen gezien tussen St-Tropez en Menton. Minder geschikt voor mensen zonder auto, het strand en de haven zijn redelijk ver gelegen.

• 7Bianca07-09-2008

Prima appartement

Wij zijn daar eind juli / begin augustus geweest. Appartementen zijn netjes en ruim. Zwembad is prima. Personeel vriendelijk (kunnen niet allemaal even goed Engels). Enige minpunt dat het redelijk ver lopen is naar de haven (centrum) en naar het strand. Ongeveer 15/20 minuten. Historisch centrum is wel weer dichtbij. Ik zou aanraden een fiets oid te huren (zit in dezelfde straat).

• 7naziha20-02-2008

ben er in april 2006 geweest lekker rustig appartement met grote supermarkt en bakkerij om de hoek. frisse duik in het ruime zwembad op loop afstand van het strand en de haven. voldoende parkeergelegenheid

Appartement Odalys Les Campanettes info

• Adresgegevens