Appartement L'Indiana

54 reviews over Appartement L'Indiana

• 2019
    9MERTENS HEUVELMANS01-09-2019

Toplocatie

Toplocatie / alles aanwezig / enorm grote ruimtes / terras top / niets op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Klijn11-08-2018

Héérlijk!

Wat een heerlijke plek! Een appartement voorzien van alle gemakken en met een heerlijke hoeveelheid ruimte! 3 Weken hebben we genoten! Goede plek om Zuid Frankrijk te ontdekken. Het appartement ligt heel rustig en je hoort of ziet niks van de toeristische drukte. We hebben een ontelbaar aantal uurtjes op het mooie, grote balkon doorgebracht. Fijn dat er een zwembad aanwezig is bij het complex. Meer dan eens hadden we een privé zwembad. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10isa scherff17-07-2016

Wat een heerlijke geweldig appartement

Een zeer luxe gastvrij appartement. Hier heerlijk tot rust gekomen zowel lichamelijk als geestelijk. 2 Weken genoten .Alles wat je nodig hebt voor een fantastische vakantie. Vlakbij gezellige stad, 3 km van zee ( 5 min met de auto). Waar een hele mooie lange boulevard is die doorloopt tot St Rafael. Echt een aanrader, we hopen hier zeker nog terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Jacqueline en MIchel10-05-2016

Fantastische accommodatie, absolute aanrader!

Volledig en smaakvol ingericht appartement, voelt niet als huurhuis maar echt direct als een thuis. En erg ruim, wij waren weliswaar met drie personen, maar ook met 5 personen is het nog heerlijk ruim. Om eerlijk te zijn zouden we niet weten wat we misten of wat anders moet. Zeer prettig: eigen parkeergelegenheid, mooie ligging, alles netjes en schoon, van alle gemakken voorzien, geweldig balkon. Diverse zaken (winkels, bakkertje, binnenstad) op loopafstand. Alleen voor een uitstapje of om naar het strand te gaan hebben we de auto gebruikt. En alles verder goed geregeld: sleuteloverdracht, contact met huurder, etc. Mochten we besluiten om nog een keer terug te keren naar Fréjus en omgeving (en wie wil dat nou niet want het is daar echt geweldig), dan zouden we zeker L'Indiana weer boeken indien beschikbaar. Een echte aanrader wat ons betreft!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Fam. Terwisse24-08-2015

Prachtig appartement

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtige, ruime en schone appartement. Heel veel leuke dingen te doen in de omgeving, wel erg druk. Voor onze tieners lag het appartement net te ver van de boulevard en de zee. Zwembad is vrij klein maar prima voor een snelle duik. Geen Nederlanders op het complex, vonden wij heerlijk maar onze kinderen vonden dat wel jammer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Fam. Choy23-08-2015

Fantastich

Ook wij zeggen, heerlijk appartement, zeer ruim balkon, mooie keuken, goede bedden. Een prima uitvalbasis om de omgeving rondom Frejus te verkennen. We hebben heerlijk genoten van de boulevard van Frejus/St. Raphael, met heerlijke betaalbare restaurantjes. Wij zijn met name, dankzij een zoover tip, naar het strand van St. Aygul geweest. 4,50 voor een hele dag direct aan het strand parkeren. Lekker breed strand met voldoende ruimte om een lekker plekje te vinden. Naast het appartement zit direct een supermarkt en een bakker, wat heel fijn is. We hebben echt genoten van het appartement en de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam.Droste02-08-2015

Fantastisch, super!

Heerlijk appartement, zeer ruim balkon, mooie keuken, goede bedden. We hebben genoten. Mooie ligging, tov uitstapjes, st. Tropez, Monaco, Gorges du Verdon. Leuke boulevard Frejus, elke avond markt. Heerlijke eettentjes in st. Raphael.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Bert & Marijke 10-10-2014

Voelde als thuiskomen!

In september voor de 2e keer dit fantastische appartement gehuurd. We hebben hier weer twee heerlijke vakantieweken doorgebracht. Bij aankomst voelde het als 'thuiskomen'! Veel gebruik gemaakt van de relax-mogelijkheden op de balkons. Een ontbijtje in de zon, lekker een boek lezen in de zon of schaduw en b.v. ' s avonds bbq. We hebben het allemaal gedaan. We waren ontzettend blij met de WiFi dit jaar. Het oude centrum van Fréjus is goed lopend te bereiken. Voor de boulevard moet je van een stevige wandeling houden. De warme bakker is aan de overkant - daar haal je heerlijke verse croissantjes, baguettes en taartjes. De supermarkt is nog dichterbij, nl. om de hoek. Kortom: we hebben weer genoten en willen volgend jaar wel weer hier logeren!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Rob Schepers16-08-2014

Prachtig appartement

Schitterende vakantie gehad met dit mooie appartement als uitvalsbasis. Ruim, schoon, leuk strak ingericht, WiFi (kinderen....). Heel mooi balkon om te relaxen na een dagtrip naar saint tropez, cannes of monaco. Zwembad had wat groter gemogen. Aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10lotte196508-06-2014

Super mooi appartement, volledig ingericht

Wij zijn in de meivakantie 2014 een weekje geweest. Het appartement ligt heerlijk rustig en toch vlakbij een grote supermarkt en een bakker. Het heeft een enorm groot balkon en het appartement is zeer volledig ingericht. (Ook zeer geschikt voor een mindervalide persoon: lift, speciale brede deurposten en een speciaal bed/badkamer. ) Er is ook bak met Nederlandse bladen, er zijn spelletjes en er is een map met allerlei tips. Communicatie met de eigenaren gaat heel goed, ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk! Het oude centrum is op loopafstand, maar het strand is wel een stukje verder, maar dat wisten wij van te voren. Je moet door 2 hekken heen, dus het app. is ook goed beveiligd. Een ideale plek om een aantal steden in de omgeving te bezoeken, wij hebben o.a. Nice, Saint Maxime (mooie ijsjes zie foto), Cannes St. Tropez en Monaco bezocht. De nieuwe haven van Frejus is een leuk contrast met het oude centrum.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Appartement L'Indiana info