Camping Les Pins Parasols

Camping Les Pins Parasols
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pins Parasols voor je op een rij gezet:

88 reviews over Camping Les Pins Parasols in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer rustig camping, wij verbleven in een mobilehome is daar is ook niets mis mee. Schoon met alles er op en er aan. De wifi bij de receptie is belabberd maar we zijn op vakantie. Zwembad is mooi, niet verwarmt maar who cares. Voor de rest is er eigenlijk weinig te doen maar je bent daar voor je rust, de zon, strand en de omgeving.

Maximaal 1 nacht en niet met kinderen

Bernardus Berkhout
7-9-2017

Goede camping voor een nacht. Warme douche en niet te duur. Brood bij camping aan de overkant. Op terugreis vanuit Italië geschrokken van zure ongastvrije eigenaar / badmeester die de regels zeer strak hanteert. Hij heeft gelijk maar de kids hadden net 700 km in de auto gezeten. Ze wilden meteen weer weg. Waarschijnlijk prima camping voor wat oudere mensen maar hier komen wij in ieder geval niet meer.

Prima camping, schoon sanitair, zon en schaduw

J.B.A.Somers
6-7-2017

Gewoon gaan, er mag gerust kritisch gekeken worden, toiletten en douches worden met 90 graden warm water schoongemaakt dus bacterie vrij.

Zwembad is niet verwarmt maar wel erg schoon en netjes

Fijne camping

Rineke Dolislager
28-6-2017

Schoon sanitair, fijne plek met zon en schaduw, topweekend gehad daar

Fijne camping, ruime plaatsen

Hans
27-6-2017

Camping is niet te groot

Toiletgebouw , sanitair is gedateerd maar zeer schoon

Rustig

Geen restaurant meer, geen winkel, zwembad wordt niet meer verwarmt.

Leuke kleinschalige camping

Eric en Petra
17-9-2016

Mooie en gezellige camping. Prima zwembad en plaatsen zijn groot genoeg. Wij hadden echter een probleem: de geluidsoverlast van de A8. Een continue gezoom wat overdag en in de avond niet opvalt maar 's nachts en 's ochtends wel. We waren de hele vakantie dus rond 7.15 uur wakker. Als je daar tegen kunt of er geen last van hebt dan is deze camping een aanrader. Mooi strand in de buurt en de plaatsen langs de kust zijn geweldig. In het hoogseizoen is het wel enorm druk, dus veel file rijden.

Erg goed. Wel dieven op de autoroute.

Frank B.
17-9-2016

In mei is deze camping slechts beperkt bezet, reserveren lijkt helemaal niet nodig.

De prijzen zijn buiten seizoen heel redelijk. De plaats mag men zelf kiezen en vele zijn heel ruim.

De kampeerders zijn grotendeels aardige oudere Nederlandse koppels die lang blijven. "Henk uit Hapert" verhuurt er tenten.

Sanitair is eenvoudig maar net. De douches hebben goed regelbaar warm water.

Een tussenwand maakt wel dat heel corpulente mensen mogelijk niet tot in de douchecel raken.

Er is een ruim verwarmd zwembad waar je bijna alleen bent.

Je kan in de cafetaria/restaurant lekker vers brood en koffiekoeken bestellen.

WiFi niet kunnen testen wegens diefstal smartphone uit de caravan op parking Autoroute du Sud.Beter doorrijden en er niet overnachten. Aan de ingang is een parking waar je eventueel kan staan voor de camping open gaat.

Met de auto is het niet ver naar Fréjus, met een oud gezellig centrum.

Om lekker en niet te duur te eten is Port Santa Lucia in Saint Rafael een goede keuze, voldoende gratis parking en vele restaurants.

Waarschijnlijk is het hoogseizoen minder aan te raden in deze streek.

Heerlijke vakantie gehad

fam. oost
15-8-2016

Mooie, gezellige en rustige camping. Sanitair is prima en wordt regelmatig schoon gemaakt. Veel kinderen van verschillende leeftijden. Dit maakt dat kinderen snel contact hebben met elkaar.

Geen gratis wifi, wat wij persoonlijk niet erg vonden, omdat je anders constant met je telefoon, lap/top bezig bent. Maar nu wel lekker met elkaar. Er is wel wifi te koop.

Dus bij noodgevallen kun je wel op wifi terugvallen. (maar bij mac do of decathlon kun je ook van wifi gebruik maken).

De camping ligt erg centraal. Zit bij allemaal mooie plekjes in de buurt. Zoet water, zout water, mooie dorpjes, prachtige natuur. Allemaal dichtbij.

Personeel vriendelijk en spreekt engels.

lekker

rene hansma
14-8-2016

voor de 5x keer weer geweest heerlijk zon zee en rust super tot volgend jaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pins Parasols scoort een 7.46 uit 10 op basis van 114 reviews.