Camping Les Pins Parasols

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

9.5Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pins Parasols voor je op een rij gezet:

Meer camping info

116 reviews over Camping Les Pins Parasols

• 2018
    10Jorge en Annemarie Heijnen12-09-2018

Geweldig en dat voor een zeer schappelijke prijs!

We zaten hier van 18 augustus t/m 7 september. Een héérlijke camping net iets van de drukte vandaan. Prachtige en zeer ruime plekken, geen animatie (voor ons een groot pluspunt), mooi en ruim genoeg zwembad en zeer schoon sanitair (op het asociale gedrag van enkele campeerders na die niet het fatsoen hadden om na hun toiletgang even de pot schoon te boenen). Aan de eigenaar ligt het zeker niet. Iedere dag weer werd het sanitair met grote precisie schoongemaakt. De douches hebben een goede sterke straal en kun je in warmte verstellen -> Heerlijk! Tegenover de camping is een andere camping waar je vers gebakken stokbrood kunt halen, binnen 10 minuten zit je bij een kleine supermarkt, een lidl, een mega grote Géant en een mega grote Carrefour (beide hebben ze de meest heerlijke wijntjes voor een schappelijke prijs). Veel mooie dingen in de omgeving, leuke dorpjes, restaurantjes, etc. Kortom; een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Ben12-06-2018

Super, dit jaar weer en dan voor het 5e jaar op ri

Zeer rustig camping, wij verbleven in een mobilehome is daar is ook niets mis mee. Schoon met alles er op en er aan. De wifi bij de receptie is belabberd maar we zijn op vakantie. Zwembad is mooi, niet verwarmt maar who cares. Voor de rest is er eigenlijk weinig te doen maar je bent daar voor je rust, de zon, strand en de omgeving.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Rineke Dolislager28-06-2017

Fijne camping

Schoon sanitair, fijne plek met zon en schaduw, topweekend gehad daar

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Hans27-06-2017

Fijne camping, ruime plaatsen

Camping is niet te groot Toiletgebouw , sanitair is gedateerd maar zeer schoon Rustig

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Eric en Petra17-09-2016

Leuke kleinschalige camping

Mooie en gezellige camping. Prima zwembad en plaatsen zijn groot genoeg. Wij hadden echter een probleem: de geluidsoverlast van de A8. Een continue gezoom wat overdag en in de avond niet opvalt maar 's nachts en 's ochtends wel. We waren de hele vakantie dus rond 7.15 uur wakker. Als je daar tegen kunt of er geen last van hebt dan is deze camping een aanrader. Mooi strand in de buurt en de plaatsen langs de kust zijn geweldig. In het hoogseizoen is het wel enorm druk, dus veel file rijden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Frank B.17-09-2016

Erg goed. Wel dieven op de autoroute.

In mei is deze camping slechts beperkt bezet, reserveren lijkt helemaal niet nodig. De prijzen zijn buiten seizoen heel redelijk. De plaats mag men zelf kiezen en vele zijn heel ruim. De kampeerders zijn grotendeels aardige oudere Nederlandse koppels die lang blijven. "Henk uit Hapert" verhuurt er tenten. Sanitair is eenvoudig maar net. De douches hebben goed regelbaar warm water. Een tussenwand maakt wel dat heel corpulente mensen mogelijk niet tot in de douchecel raken. Er is een ruim verwarmd zwembad waar je bijna alleen bent. Je kan in de cafetaria/restaurant lekker vers brood en koffiekoeken bestellen. WiFi niet kunnen testen wegens diefstal smartphone uit de caravan op parking Autoroute du Sud.Beter doorrijden en er niet overnachten. Aan de ingang is een parking waar je eventueel kan staan voor de camping open gaat. Met de auto is het niet ver naar Fréjus, met een oud gezellig centrum. Om lekker en niet te duur te eten is Port Santa Lucia in Saint Rafael een goede keuze, voldoende gratis parking en vele restaurants. Waarschijnlijk is het hoogseizoen minder aan te raden in deze streek.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 10fam. oost15-08-2016

Heerlijke vakantie gehad

Mooie, gezellige en rustige camping. Sanitair is prima en wordt regelmatig schoon gemaakt. Veel kinderen van verschillende leeftijden. Dit maakt dat kinderen snel contact hebben met elkaar. Geen gratis wifi, wat wij persoonlijk niet erg vonden, omdat je anders constant met je telefoon, lap/top bezig bent. Maar nu wel lekker met elkaar. Er is wel wifi te koop. Dus bij noodgevallen kun je wel op wifi terugvallen. (maar bij mac do of decathlon kun je ook van wifi gebruik maken). De camping ligt erg centraal. Zit bij allemaal mooie plekjes in de buurt. Zoet water, zout water, mooie dorpjes, prachtige natuur. Allemaal dichtbij. Personeel vriendelijk en spreekt engels.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9rene hansma14-08-2016

lekker

voor de 5x keer weer geweest heerlijk zon zee en rust super tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Vera13-08-2016

Prima camping, heerlijk zwembad!

Wij zijn twee keer naar deze camping geweest. Redenen om nog eens te gaan waren het lekkere weer, de mooie uitvalbasis om de omgeving te verkennen en het heerlijke zwembad (met gratis ligbedden en wat parasols). Wij hebben een goede tijd gehad, met vriendelijk personeel en ook geen last gehad van strenge zwembadregels. Wat wij jammer vonden is dat er op de camping niet een gezellige bar oid is. Om dat te zoeken gingen wij naar de boulevard bij St. Raphael en daar moest je altijd met de auto naar toe. Campingplaatsen waren ruim en wij mochten zelf kiezen waar we wilden staan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Gerdine10-08-2016

Voor de tweede keer de juiste keuze.

Rustige camping waar veel Nederlanders verblijven. Het sanitair is schoon en wordt ook meerdere malen per dag netjes bijgehouden. Bij het zwembad gelden regels die misschien wat streng lijken maar alles te maken hebben met veiligheid. Dit jaar nieuwe kok in het restaurant en heerlijk gegeten. Plaatsen zijn groot en bieden voldoende privacy. Wij gaan volgend jaar zeker terug naar deze camping. Jammer dat men alleen bij de receptie Engels spreekt.Voor de kinderen zijn er veel vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Les Pins Parasols info