Camping Les Pins Parasols

Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
Camping Les Pins Parasols
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pins Parasols voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig en dat voor een zeer schappelijke prijs!

Jorge en Annemarie Heijnen,
12-9-2018

We zaten hier van 18 augustus t/m 7 september.

Een héérlijke camping net iets van de drukte vandaan. Prachtige en zeer ruime plekken, geen animatie (voor ons een groot pluspunt), mooi en ruim genoeg zwembad en zeer schoon sanitair (op het asociale gedrag van enkele campeerders na die niet het fatsoen hadden om na hun toiletgang even de pot schoon te boenen). Aan de eigenaar ligt het zeker niet. Iedere dag weer werd het sanitair met grote precisie schoongemaakt. De douches hebben een goede sterke straal en kun je in warmte verstellen -> Heerlijk!

Tegenover de camping is een andere camping waar je vers gebakken stokbrood kunt halen, binnen 10 minuten zit je bij een kleine supermarkt, een lidl, een mega grote Géant en een mega grote Carrefour (beide hebben ze de meest heerlijke wijntjes voor een schappelijke prijs).

Veel mooie dingen in de omgeving, leuke dorpjes, restaurantjes, etc.

Kortom; een aanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

90 reviews over Camping Les Pins Parasols in het Nederlands

Geweldig en dat voor een zeer schappelijke prijs!

Jorge en Annemarie Heijnen,
12-9-2018

We zaten hier van 18 augustus t/m 7 september.

Veel mooie dingen in de omgeving, leuke dorpjes, restaurantjes, etc.

Kortom; een aanrader!

Weer een geweldige vakantie gehad.

Richard van Hameren,
23-7-2018

Wij kunnen eigenlijk alleen maar weer positief zijn.

inmiddels de 7e keer op deze camping.

Ook al is de camping in het afgelopen jaar behoorlijk kleiner geworden is het er zeker niet minder op geworden. De camping heeft dan helaas wel geen restaurant en winkel meer maar indien nodig zit er een kleine supermarkt en een Lidl vlakbij.

Of even de weg oversteken en dan zit je vooraan camping Le Frejus waar wel een Restaurant en Winkel zit.

Gezien nu alleen het midden gedeelte van de camping nu nog in gebruik is heb je voor zover mensen het overlast vonden nu veel minder geluid van de weg.

soms hoor je een motor gaan die wat meer herrie maakt zeg maar.

Het zwembad is ruim en zeker lekker om gebruik van te maken nu de camping ook minder druk is heb je daar ook alle ruimte.

Sanitair wordt elke dag goed schoon gemaakt en het blijft ook netjes.

Plekken zijn ruim en genoeg keuze voor met meer en minder schaduw.

volgend jaar maar weer denk :-)

Zeer rustig camping, wij verbleven in een mobilehome is daar is ook niets mis mee. Schoon met alles er op en er aan. De wifi bij de receptie is belabberd maar we zijn op vakantie. Zwembad is mooi, niet verwarmt maar who cares. Voor de rest is er eigenlijk weinig te doen maar je bent daar voor je rust, de zon, strand en de omgeving.

Maximaal 1 nacht en niet met kinderen

Bernardus Berkhout,
7-9-2017

Goede camping voor een nacht. Warme douche en niet te duur. Brood bij camping aan de overkant. Op terugreis vanuit Italië geschrokken van zure ongastvrije eigenaar / badmeester die de regels zeer strak hanteert. Hij heeft gelijk maar de kids hadden net 700 km in de auto gezeten. Ze wilden meteen weer weg. Waarschijnlijk prima camping voor wat oudere mensen maar hier komen wij in ieder geval niet meer.

Prima camping, schoon sanitair, zon en schaduw

J.B.A.Somers,
6-7-2017

Gewoon gaan, er mag gerust kritisch gekeken worden, toiletten en douches worden met 90 graden warm water schoongemaakt dus bacterie vrij.

Zwembad is niet verwarmt maar wel erg schoon en netjes

Fijne camping

Rineke Dolislager,
28-6-2017

Schoon sanitair, fijne plek met zon en schaduw, topweekend gehad daar

Fijne camping, ruime plaatsen

Hans,
27-6-2017

Camping is niet te groot

Toiletgebouw , sanitair is gedateerd maar zeer schoon

Rustig

Camping gaat sluiten, geen faciliteiten meer 2017>

Ted,
18-1-2017

Geen restaurant meer, geen winkel, zwembad wordt niet meer verwarmt.

Leuke kleinschalige camping

Eric en Petra
17-9-2016

Mooie en gezellige camping. Prima zwembad en plaatsen zijn groot genoeg. Wij hadden echter een probleem: de geluidsoverlast van de A8. Een continue gezoom wat overdag en in de avond niet opvalt maar 's nachts en 's ochtends wel. We waren de hele vakantie dus rond 7.15 uur wakker. Als je daar tegen kunt of er geen last van hebt dan is deze camping een aanrader. Mooi strand in de buurt en de plaatsen langs de kust zijn geweldig. In het hoogseizoen is het wel enorm druk, dus veel file rijden.

Erg goed. Wel dieven op de autoroute.

Frank B.
17-9-2016

In mei is deze camping slechts beperkt bezet, reserveren lijkt helemaal niet nodig.

De prijzen zijn buiten seizoen heel redelijk. De plaats mag men zelf kiezen en vele zijn heel ruim.

De kampeerders zijn grotendeels aardige oudere Nederlandse koppels die lang blijven. "Henk uit Hapert" verhuurt er tenten.

Sanitair is eenvoudig maar net. De douches hebben goed regelbaar warm water.

Een tussenwand maakt wel dat heel corpulente mensen mogelijk niet tot in de douchecel raken.

Er is een ruim verwarmd zwembad waar je bijna alleen bent.

Je kan in de cafetaria/restaurant lekker vers brood en koffiekoeken bestellen.

WiFi niet kunnen testen wegens diefstal smartphone uit de caravan op parking Autoroute du Sud.Beter doorrijden en er niet overnachten. Aan de ingang is een parking waar je eventueel kan staan voor de camping open gaat.

Met de auto is het niet ver naar Fréjus, met een oud gezellig centrum.

Om lekker en niet te duur te eten is Port Santa Lucia in Saint Rafael een goede keuze, voldoende gratis parking en vele restaurants.

Waarschijnlijk is het hoogseizoen minder aan te raden in deze streek.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.