Camping Les Acacias

5 reviews over Camping Les Acacias in het Nederlands

Eenvoudige maar verzorgde camping

Arno
9-8-2014

De camping is voor ongeveer 2/3 voorzien van vaste sta caravans van 1 zelfde type (grote kan iets variëren). Wat betreft de tijdelijke kampeer plekken is er een groot verschil. Er zijn schaduwrijke plekken en plekken zonder enige schaduw. In de zomer kan dit dus een groot verschil zijn. Koelkasten zijn te huur voor 6€ pd. Geen kampwinkel aanwezig en brood is te krijgen in het kleine barretje. Sanitair is nagenoeg nieuw en ziet er prima verzorgt en schoon uit. Tussen 17:00 en 19:00 uur kan het erg druk zijn doordat een ieder wil douchen en moet je soms 15 min. wachten. Supermarkten (Casino en Lidl) 10 minuten rijden. Camping ligt 10 minuten rijden van het strand van Frejus in een wat saaie buitenwijk. Ziekenhuis op 500 meter. Soms komt er een trauma heli over. Er loopt een niet al te drukke weg langs de camping. Franse camping bijna geen Nederlanders

Redelijke camping

Rrooze
31-7-2012

Beginnen met de pluspunten: zeer vriendelijke mensen, propere camping (vooral sanitair) en zeer propere en moderne bungalows.

Ligt jammer genoeg langs een redelijk drukke straat, je bent nog ver van het strand en de omgeving is vooral druk.

Is niet echt het type camping om een dagje in te vertoeven, je moet echt wel buitenshuis gaan om je bezig te houden/amuseren.

Camping een beetje weg van de drukte

Dick
11-1-2011

Dit is een camping met aan de ene kant van de camping gereseveerd voor vaste staanplaatsen en mobil homes en in de buurt van het ( mooie ) zwembad een aantal toeristische plaatsen. De plaatsen zijn niet heel groot maar wel voldoende. Het sanitair werd behoorlijk schoon gemaakt. Het zwembad zag er erg verzorgd uit. Toen wij er waren kon je wel zien dat het zwembad de trots van de eigenaar was. Vlakbij is een Vietnamese beeldentuin en een begraafplaats voor gevallenen uit de oorlog in Vietnam.

Rommelige, ongezellige camping

Kim
2-8-2010

Afgelopen juli zouden wij een weekje op deze camping verblijven, maar zijn na een dag al weer vertrokken want vonden het verschikkelijk!! De camping ligt erg afgelegen naast een soort industrieterrein. In tegenstelling tot wat hun folder zegt is er weinig groen; de meeste plekken hebben weinig schaduw (zeer weinig bomen) en totaal geen privacy door weinig afbakening. Ook lopen veel plekken schuin af en zijn ze klein waardoor wij onze 4-persoonstent met auto amper erop kwijt konden!! Zwembad heel klein en ongezellig. Eigenaresse erg onvriendelijk en moesten een uur discusseren om een deel van onze aanbetaling terug te krijgen. Voor de rest weinig faciliteiten, geen animatie, geen gezelligheid en nog vrij prijzig ook voor wat je krijgt!! Onze overnachtingcampings a €15,00 per nacht waren beter! Mocht u hier al heen willen dan raad ik u aan niet vooruit te boeken en eerst de camping te bekijken om teleurstellingen na de mooie folder te voorkomen!

2008

familie camping, veel franse gasten, prima

M. Hartane
24-12-2008

goed franse familie camping, in augustus wel wat druk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Acacias in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.