Camping Le Malbousquet

22 reviews over Camping Le Malbousquet in het Nederlands

Verouderd maar leuk

Bjorn
17-8-2015

Wij waren op de camping eind juli. een grote camping met veel en ruime plaatsen. Het was er erg droog en dor, maar dat had eerder met het klimaat te maken. De plaats waar de receptie is, kan best een opknapbeurt gebruiken. Het heeft een 'pleintje' maar daar wordt niets mee gedaan... Het zwembad is groot en amper volk...Toen wij gingen zwemmen was er van een 'streng zwembadbeleid' geen sprake, maar ik kan me voorstellen dat, wanneer het vol zit, er niet mag gespeeld worden. De ontvangst was hartelijk. Het sanitair was proper mét wc-brillen. Alleen zijn er niet veel douches en er zijn 'oude' en 'nieuwere' douches waardoor het soms aanschuiven was om te douchen. WiFi is beschikbaar maar enkel aan de receptie, niet op de plaatsen jammergenoeg. Bakker is op pensioen, dus geen brood op de camping maar op 6 minuten rijden met de auto is er een centre commercial waar je een supermarktje vindt, een bakker en een geldautomaat. (Veel te dure) sigaretten kan je aan de overkant kopen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Rustig

Piet
10-8-2013

Positief: rustig! Redelijk zwembad. Veel schaduw.Sanitair redelijk schoon. Negatief: soms is er een erg streng beleid in zwembad (geen duikstokje bijv), geen winkeltje, verouderd sanitair, slechts zelden toegang tot internet via de wifi van de camping, ruimte met de wasmachines sluit om 19:30

Er is geen animatie, dus kinderen moeten zichzelf goed kunnen vermaken. De plaatsen zijn niet heel erg groot. De auto moet ook nog op de eigen plek staan. Meerdere beheerders, waarvan het oudere echtpaar niet bepaald vriendelijk is. Een vrouw spreekt Nederlands.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustige camping

Jeffrey
23-3-2013

wij zijn inmiddels twee maal op deze camping geweest, de ligging is prima, je bent zo in het centrum en zo aan zee, alleen we merkten dat het snel achteruit gaat, de eigenaren worden te oud om deze camping nog goed te onderhouden, sanitair was niet altijd schoon, er werd ook niet zo veel meer schoongemaakt omdat we laat in het seizoen waren, maar al met al een heerlijk rustige camping om te genieten van het prachtige weer. met jonge kinderen zou ik niet zozeer aanraden, er is weinnig te doen en de kinderen moeten zich rustig houden in het zwembad dus ballen etc is niet toegestaan en daar wordt ook echt streng op gelet!

Gereisd met partner in januari 2013

Waar vind je dit nog?

Astrid Huysman
23-1-2013

Een schaduwrijke rustige omgeving waar kinderen zichzelf moeten vermaken. En geloof me, dat lukt ze! Omdat ze niet vermaakt worden ontdekken ze zelf allerlei dingen samen met andere kinderen. Het sanitair is verouderd, maar wel heel en schoon! Wat ik ook belangrijk vindt is dat we ons veilig voelen op deze plek. Er is veel sociale controle zonder dat dit belastend is voor je eigen privacy. Er zijn weinig voorzieningen op de camping qua eten, maar in de directe omgeving vindt je van allerlei gelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische plek

Edzo van Hal
8-8-2012

Mooie plekjes, goeie schaduw. Schoon sanitair, mooi zwembad. Aardige eigenaren, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De tijd heeft stilgestaan ...

J. Dielis
28-7-2012

De ligging is erg mooi, met hoge bomen die veel schaduw geven maar toch geen donker gevoel en een goede uitvalsbasis voor de strandjes die je met de fiets kan doen. Echter, de tijd is 20 jaar geleden blijven stilstaan. Hiermee bedoel ik niet het ontbreken van animatie en entertainment (dat is een keuze van de soort en voor wie je een camping je wilt zijn), maar de basisvoorzieningen die van een onvoldoend niveau of niet meer van deze tijd zijn. Weinig stroompunten, geen losse waterpunten, onvoldoende wc's (en dus vaak niet schoon), douches waarbij je elke 20 seconden de knop moet indrukken en het niet met een bankpas kunnen betalen. Dit zijn zaken die niet meer van deze tijd zijn. Het is een erg nederlandse camping. Alles bij elkaar een mooie camping met voorzieningen die niet meer van deze tijd zijn.

Gereisd met partner in juli 2012

Erg rustige camping

pleunis
27-7-2012

Camping is zeer rustig, te rustig voor gezinnen. Mooie schaduwrijke plaatsen. Maar er is werkelijk niks te doen voor kinderen, er staan een paar ping pong tafels onder de dennennaalden, speeltuintje stelt niets voor, voetbal is al helemaal moeilijk. Er is nog geen ijsje te krijgen voor de kinderen. Het zwembad ziet er op de foto's mooier uit dan het is. Het is wel schoon en goed onderhouden, echter je mag er werkelijk niets. Gelukkig mag je er nog net in zwemmen. Het sanitair is simpel maar schoon, op elk tijdstip van de dag warm water! Jammer dat de auto's voor de tenten moeten staan, hierdoor krijg je een rommelige en drukke indruk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Schaduwrijk, rustig, groen.

Treble-king
18-8-2011

Wij hebben hier 10 dagen gestaan met onze tweeling van 6 (en een half!). Sanitair is niet hypermodern maar het voldoet uitstekend en wordt zeer goed schoongehouden. Op de camping zelf is een fijn zwembad met een strenge badmeesteres ;-) waar je niks van mag maar vooruit. Campingwinkel is er niet maar op kleine afstand is er een supermarkt. Als je voor 10 uur naar het strand gaat (st Aygulf) kan je in 1 streep naartoe rijden, ga je later later dan sta je meteen in de file. Opvallend is de rust op de camping in tegenstelling tot de hectiek in Frejus. Prima plek om te zitten maar je moet wel zelfvoorzienend zijn want buiten het zwembad is er geen drol te doen. Men spreekt wel Engels (en er is wel eens 1 nederlandse).

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie rustige camping

marcel
10-8-2011

we hebben het naar ons zin gehad op deze schaduwrijke camping ,1 klein dingetje was dat we toch wel een klein winkeltje op de camping miste ,maar dat wisten we van te voren smorgens kon je wel gewoon je stokbroodje halen .camping dichtbij uitvalswegen naar diverrse plaatsen ,de snelweg hoor je soms wel soms niet zeker niet hinderlijk.

Gereisd met partner in juli 2011

Vriendelijke camping

Tiety
4-8-2011

Wij zijn in juli op deze camping geweest en het is ons wel goed bevallen. Het sanitair is oud en eenvoudig, maar wel schoon. De rust valt wel wat tegen. Er ligt een camping of zoiets achter waar het entertainment soms uit de luidsprekers schalt en je hoort de snelweg goed. Ook van absolute rust na 22.00 uur is geen sprake want de campinggasten kunnen nog gewoon met de auto bij de tent komen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Iedere morgen is er vers brood te krijgen en er worden ijsjes en frisdrank verkocht.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Malbousquet in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Malbousquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.