Camping Le Frejusstersterster

• 6.4Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Fréjus is een typisch Franse camping. Hier is de animatie Frans en vind je een zwembad met glijbanen. Ook vind je hier enigszins verouderd sanitair, ongescheiden staanplaatsen en een sportveld. Je zit op deze camping in een mooie omgeving en je kunt gemakkelijk naar steden als Saint-Tropez en Monaco. Of bezoek de Gorges du Verdon.

211 reviews over Camping Le Frejus

• 2019
    2MHassing18-08-2019

nooit meer

Wij zaten een week in een touroperator tent, de tent was super schoon!! Ook zijn wij vriendelijk ontvangen door het Nederlandse echtpaar.

Maar verder was het verschrikkelijk, wat een vieze camping. Ook zijn de Franse medewerksters zeer arrogant en brutaal. Het zwembad was echt mega vies, overal zand en haar. Zelfs als je er om 10 uur ochtends al bent, hierover hebben wij geklaagd maar dat werd niet gewaardeerd. Ook was het toiletgebouw vies en kapot, zwaar gedateerd, vieze voegen kapotte tegels en scheuren in de kozijnen. Het onderhoud op de camping was ook slecht, het onkruid staat hoog

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Ramon Leuverink01-08-2019

Voor ons nooit meer!

Na reservering aangekomen, kregen we ee ontzettend scheve plaats. Was geen caravan op recht te stellen. Sanitair was oud (op zich niet erg) maar erg smerig. Als Nederlander krijg je het gevoel niet welkom te zijn hier. Bij 't zwembad mag helemaal niks, niet met balletjes of speelgoed. Elkaar aandrukken was al teveel. De speeltuin ligt buiten de slagboom, niet handig als je je kinderen leert dat ze binnen de slagboom moeten blijven. Als je naar het voetbalveld en tennisbaan loopt waan je je in een ghetto. Echt een verschrikking, wij zijn na 3 dagen weggegaan. Hadden voor 16 dagen gereserveerd. We hebben nog wat geld teruggekregen, maar dan moesten we wel meteen ophoepelen. Echt klantonvriendelijk, en meer dan een dikke 0 zijn ze niet waard!

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Lesley12-07-2019

Hier komen we niet meer

Het was een mooie camping wel duur in het restaurant , sanitair wordt elke ochtend gekuist wel ambetand als je smorgens naar toitet moet gaan, er was een schuimparty voorzien waar de dochter van 10 jaar zo naar uit keek, door een technisch probleem ging het schuim niet en kregen de kinderen geen alternatief . Wel jammer want was voor vele kinderen een enorme teleurstelling werden hier ook niet voor vermeld . In het zwembad zijn ze ook zeer snel. Kinderen mogen er niet meer een bal spelen , niets van speelgoed mag gebruikt worden . We hebben een dochter van 4 die graag in en uit het zwembad springt mocht ook niet

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Janna Maria21-10-2018

Prima

Goed bevonden,schone douche,s en wasgelegenheid....

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in oktober 2018

• 4M.21-10-2018

Sfeerloos en niet geschikt voor kleine kinderen

We hebben hier 1 nacht gestaan en dat was meer dan genoeg. Plekken zonder privacy, speeltuin ligt naast de camping. Ver van centrum, hier gaan wij nooit meer heen!

Gereisd in oktober 2018

• 7ingrid05-09-2018

heerlijk

De camping is simpel en het toiletgebouw is sterk verouderd, echter wordt 3 maal per dag schoongemaakt, dat gasten het snel vies krijgen ligt niet aan de mate van schoonmaak. De plekken zijn Typisch frans, niet afgescheiden. Wij hebben er een prima vakantie gehad!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Lambertus31-08-2018

Niet erg sfeervol, de stad was overvol, files naar zee, files naar steden niet te parkeren in het stadje.

Gereisd in augustus 2018

• 4D.24-08-2018

Meteen de eerste dag al spijt van deze camping.

Wij huurden een luxe chalet (Thai) met Airco en afwasmachine. Dit was zeer wenselijk in deze hete periode van het jaar, waardoor de nachten redelijk waren. Afgezien van het keiharde matras van het 2 persoons bed. De 6 persoons accommodatie was erg klein voor dit aantal mensen. Er was weinig kastruimte, heel veel hangruimte, maar maar 18 hangertjes. In de keuken kon je de boodschappen ook moeilijk kwijt. De koelkast met groot vriesvak was wel ideaal. De chalets stonden dicht tegen elkaar met alleen ruimte voor de veranda ertussen. En aan één kant keken we naar een hoge muur. De veranda gaf wel voldoende ruimte om overdag in de schaduw te kunnen zitten. De camping was overwegend Frans. Dit gold ook voor de animatie en de show die elke avond tot 12 uur 's nachts over de camping schalde. Het personeel kwam ook niet altijd vriendelijk over. Het onderhoud van de omgeving was slecht, veel gescheurd beton en afbladderende verf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4Marjolijn Meijer ( familie Van Bergem)21-08-2018

Wij zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

We hadden een complete tent gehuurd (touroperator). De tent was prima, evenals de inventaris. De ruimte om de tent was echter zeer beperkt. De kinderen hadden erg weinig ruimte om te spelen. Er was erg weinig schaduw waar wij stonden. Toilet gebouw was erg ver weg en sanitair was erg vies, ook nadat er was schoongemaakt. Aan de kant waar wij stonden waren geen waterkranen, omlopen of over het terrein van de buren lopen. Waterglijbanen zaten erg dicht bij elkaar. Bij hoge snelheid kon je in elkaars vaarwater belanden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Ingrid12-08-2018

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een upgrade van de sanitaire voorzieningen welke sterk veroudert zijn en wellicht wat ruimere tijden van het zwembad zou het helemaal prima zijn. Helaas wel veel mensen welke het sanitair heel vies achterlaten. De schoonmaak is 3/4 keer per dag dus daar ligt het niet aan.

Gereisd in augustus 2018

20 tips over Camping Le Frejus

• valentijn2003, 24-07-2014

Frejus is een leuke badplaats. Kijk ook eens bij de boulevard.

• Erika, 18-08-2012

Leuk om eens naar toe te gaan is naar de boulevard van Frejus die overloopt in St.Rafael waar 's avonds na 19.30 allerlei kraampjes staan. Om de vrijdag is er 's avonds na 22.00 uur vuurwerk. Let wel op wanneer je met een auto/ camper bent hoger dan 1.90meter, bij de meeste parkeerplaatsen en ook supermarkten staat er een balk bij de ingang.

• petra, 18-08-2012

Een bezoek aan Cannes of Monaco is zeer aan te bevelen. Vooral de kathedraal waarin Prins Rainier en Grace Kelly zijn bijgezet is aan te bevelen.

2 vragen over Camping Le Frejus

• danielle, 27-04-2014

Mag je met zwemshorts in het zwembad?

Weet iemand of je er met zwemshort/bermuda in zwembad mag??

AD, 07-08-2018

Nee alleen de fransen mogen alles blijkbaar..

valentijn2003, 24-07-2014

Officieel niet, maar onze zoon heeft er gewoon mee gezwommen. Was wel voor seizoen misschien mocht het omdat het toen rustig was.

• Claudia, 05-01-2014

BBQ op camping en supermarkt in de buurt

Weet iemand of het toegestaan is om een electrische bbq te gebruiken bij de stacaravan. En is er in de buurt van de camping een Lidl

valentijn2003, 24-07-2014

Wij hadden een gas BBQ (Skottel) bij ons en dat mocht. Winkels voldoende in Frejus en ook een Lidl. Zijn we vaak geweest.

Camping Le Frejus info

• Aantal sterrenstersterster