Camping Le Frejus

Camping Le Frejus
7,1

Omschrijving
Camping Le Fréjus is een typisch Franse camping. Hier is de animatie Frans en vind je een zwembad met glijbanen. Ook vind je hier enigszins verouderd sanitair, ongescheiden staanplaatsen en een sportveld. Je zit op deze camping in een mooie omgeving en je kunt gemakkelijk naar steden als Saint-Tropez en Monaco. Of bezoek de Gorges du Verdon.

112 reviews over Camping Le Frejus in het Nederlands

Prima

Janna Maria,
21-10-2018

Goed bevonden,schone douche,s en wasgelegenheid....

Gereisd anders in oktober 2018

We hebben hier 1 nacht gestaan en dat was meer dan genoeg. Plekken zonder privacy, speeltuin ligt naast de camping. Ver van centrum, hier gaan wij nooit meer heen!

Gereisd anders in oktober 2018

heerlijk

ingrid,
5-9-2018

De camping is simpel en het toiletgebouw is sterk verouderd, echter wordt 3 maal per dag schoongemaakt, dat gasten het snel vies krijgen ligt niet aan de mate van schoonmaak. De plekken zijn Typisch frans, niet afgescheiden. Wij hebben er een prima vakantie gehad!

D-reizen

Wij huurden een luxe chalet (Thai) met Airco en afwasmachine. Dit was zeer wenselijk in deze hete periode van het jaar, waardoor de nachten redelijk waren. Afgezien van het keiharde matras van het 2 persoons bed. De 6 persoons accommodatie was erg klein voor dit aantal mensen. Er was weinig kastruimte, heel veel hangruimte, maar maar 18 hangertjes. In de keuken kon je de boodschappen ook moeilijk kwijt. De koelkast met groot vriesvak was wel ideaal. De chalets stonden dicht tegen elkaar met alleen ruimte voor de veranda ertussen. En aan één kant keken we naar een hoge muur. De veranda gaf wel voldoende ruimte om overdag in de schaduw te kunnen zitten.

De camping was overwegend Frans. Dit gold ook voor de animatie en de show die elke avond tot 12 uur 's nachts over de camping schalde. Het personeel kwam ook niet altijd vriendelijk over. Het onderhoud van de omgeving was slecht, veel gescheurd beton en afbladderende verf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wij zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Marjolijn Meijer ( familie Van Bergem),
21-8-2018

We hadden een complete tent gehuurd (touroperator). De tent was prima, evenals de inventaris. De ruimte om de tent was echter zeer beperkt. De kinderen hadden erg weinig ruimte om te spelen. Er was erg weinig schaduw waar wij stonden. Toilet gebouw was erg ver weg en sanitair was erg vies, ook nadat er was schoongemaakt. Aan de kant waar wij stonden waren geen waterkranen, omlopen of over het terrein van de buren lopen.

Waterglijbanen zaten erg dicht bij elkaar. Bij hoge snelheid kon je in elkaars vaarwater belanden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie

Ingrid,
12-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een upgrade van de sanitaire voorzieningen welke sterk veroudert zijn en wellicht wat ruimere tijden van het zwembad zou het helemaal prima zijn. Helaas wel veel mensen welke het sanitair heel vies achterlaten. De schoonmaak is 3/4 keer per dag dus daar ligt het niet aan.

Gereisd anders in augustus 2018

Grote camping, niet met jonge kinderen.

Carlijn,
11-8-2018

Grote camping, dus veel gasten. Het zwembad is mooi aangelegd, maar wel vaak erg druk.

Het sanitair wordt matig schoon gehouden, er is in de avond vaak geen warm water meer.

De animatie richt zich met name op pubers en gaat tot na middernacht door. Voor ons niet zo geschikt met twee jonge kinderen, maar als je pubers op vakantie gaat mogelijk wel heel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Fam. Van der Stoep,
10-8-2018

We hebben een prima vakantie gehad.

We wilden alleen een keer om 19:00 eten halen en toen was er niet genoeg personeel en moesten we maar om 21:00 terugkomen.

Gereisd anders in augustus 2018

Teleurstellend.

Esther,
8-8-2018

Hebben stacaravan gehuurd via een touroperator. Prima caravan, voldeed aan de verwachting. Miste alleen wel comfortabele buiten meubilair. Hadden enkel en alleen een houten picknick tafel op de veranda, een paar ligstoelen was welkom geweest. Camping slecht onderhouden, lag veel afval, zag er vervallen uit. Caravan stond op grind ondergrond. Zwembad veel te klein voor aantal gasten, leek wel een mierenhoop. Glijbanen wel oké. Animatie alleen in het Frans, er werd ook totaal geen aandacht gegeven aan niet Frans sprekende kinderen. Sowieso alles erg op de Fransen gericht. Als buitenlander krijg je het gevoel niet mee te tellen. Sportveldje voldoet, alleen slecht verlicht. Camping winkel had zeer beperkt aanbod. Afstand zee 6km hemelsbreed, echter zeker wel 25 minuten rijden plus betaald parkeren. Sanitair (hok 3) vies en oud.

Nooit meer!

AD,
4-8-2018

Helaas viel de camping tegen. Stond mooier in de brochure dan dat het in werkelijkheid is. Zwembad is veel te klein. Voor een zonnebed moet je wachten tot de Fransen gaan eten. Voordeel is wel dat badmeesters af en toe fluiten dat iedereen naar zijn bedje moet. Niemand aanwezig dan worden handdoeken op een hoop gegooid. Glijbanen zijn slecht onderhouden. Aangezien je geen shorts aan mag heb je zo je zwembroek kapot. Toiletgebouwen worden 2x per dag schoongemaakt. Jammer dat er veel mensen het vies achterlaten. Vooral snachts is het één ramp. Lijkt me dat je dat thuis ook niet doet. We hebben hier 3 weken gezeten maar helaas 2 weken koud gedoucht en afgewassen. Onderhoud op de camping was ook slecht. Veel dooie takken in de bomen en lang gras op de plekken.

Voor de jeugd is er weinig te beleven.

Enige voordeel is dat je in een mooie omgeving zit. Saint Tropez, Monaco en Gorges du Verdon zijn echt een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Frejus in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Frejus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.