Camping Le Dattier

Camping Le Dattier
6,1

8 reviews over Camping Le Dattier in het Nederlands

Wij zijn hier afgelopen zomer (2014) geweest en hadden een stacaravan gehuurd van de camping. Prima camping met zwembad en nette grote plaatsen. Ideale uitvalsbasis voor diverse uitstapjes en dichtbij de stranden van Frejus.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg lawaaierig

Aaf
11-8-2012

Prachtig terrein maar het lawaai maakte dat we vroegtijdig zijn vertrokken. Als tentkampeerder sta je tussen de mobilhomes die door een grote groep Engelsen werden bevolkt. Tot diep in de nacht mocht de rest van de camping van hun lawaai mee 'genieten'. Na vier nachten slecht slapen hielden we het voor gezien. De campinghouders leven maw de zelf gestelde regels mbt rust 's nachts niet na. Erg jammer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Heerlijk genoten

Claudia
1-9-2011

Heerlijke camping als je niet op een overbezette camping wilt staan, en wilt genieten van een mooie, rustige schaduwrijke campingplek in Frejus.

Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastische camping

Chantal
20-8-2011

Wij hebben genoten op deze camping! Voldoende schaduw, maar ook voldoende zon. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Sanitair is heel netjes. Wij hebben mooi weer gehad. Bij regen kan ik door de hoogteverschillen ook wel problemen voorzien. Het restaurant is ons erg goed bevallen. Ze hebben een uitgebreide menukaart, pizza's komen vers uit een eigen oven.We hebben het als een mini-paradijsje ervaren. Onze kinderen vermaakten zich in de zwembaden, op een speelterrein, de ezel Jules was erg leuk en ook waren er andere kinderen om mee op te trekken. De eekhoorns die tussen de bomen springen zijn natuurlijk ook erg leuk. De camping biedt een goede uitvalsbasis voor bezichtigingen in de omgeving. Onze kinderen bleven het liefst op de camping, wat ons erg veel zegt! Een campingwinkel hebben we niet gemist, omdat er een supermarkt aan de overkant zit. Kortom, voor ons een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Ontzettend gezellig

annelies
31-3-2009

In de beoordelingen die ik hier lees kan ik mij absoluut niet vinden. Wij hebben al verschillende keren met ons gezien gecampeert op de camping en het is ons altijd goed bevallen. Tijdens het hoogseizoen was er altijd vanalles te beleven voor de kinderen, wanneer een geen animatie was dan waren er voldoende kinderen aanwezig op de camping. Het is een echte familiecamping met een ontzettend gezellige sfeer, 2 hele mooie zwembaden en ruime plaatsen ( met inderdaad veel bomen) maar die schaduw in de zomer geen overbodige luxe. De facaliteiten waren voor franse begrippen netjes en schoon. En er is een restaurantje op het campingterrein en een winkeltje vlakbij. Kortom niks op aan te merken! De ligging van de camping is ideaal! Het centrum is dichtbij (5km) en je kunt er heerlijk fietsen in de buurt! wij hebben deze camping altijd erg fijn gevonden om de zomer door te brengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Nooit meer

Jeannette Niemeijer
28-2-2009

Het was in 2008 onze tweede keer dat we op deze camping kwamen. In 2007 was het ons goed (genoeg) bevallen om terug te komen. Deze keer echter: waardeloos. De plek die we hadden besproken (n.a.v. het vorige jaar) was bezet en we kregen een hele kleine plek helemaal achteraan op de camping toegewezen. Die wilden we niet. We mochten dan wel zelf even rondkijken en een plek zoeken. We baalden al heel erg, maar vonden een goede plek. We kwamen er snel achter dat een groot deel van het campingvolk herrieschoppende jongelui waren die er een sport van maakten zo vaak mogelijk de camping over te crossen met de muziek hard aan. 's Avonds klonk er vaak lang harde muziek vanuit de kantine. Voordeel van deze camping: prima uitvalsbasis naar andere plaatsen en ook naar centrum Fréjus. Makkelijk supermarktje aan overkant van de weg. Beheerders niet vriendelijk. Geen wifi. Deze camping is z'n sterren absoluut NIET WAARD!

Gereisd met partner in augustus 2008

2008

dit nooit meer!!!!

levers
10-8-2008

we kwamen er aan, kregen een plaats toegewezen. onze gedachte toen we de plaats zagen: dat ze daar een plaats van mogen maken. het leek er niet op, net als die hele camping. we zijn direct weer weggegaan!!! te duur voor wat er is!!! staan te veel bomen en veel ongedierte.

Gereisd met partner in juli 2008
2007

we waren er aan het einde van het hoogzeizoen en er was geen animatie team voor de kinderen en er is helaas geen camping winkel , verder is het een nete gezelige camping met vooral engelse campeerders .

Gereisd familie in juli 2005

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Dattier in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Dattier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.