Camping Le Bravet

Laatste review

Prima rustige camping

Fam.,
5-8-2018

Prima camping met lekker zwembad, prima en grote plekken en goede wifi (1 code per plek). Voor de douches moet betaald worden (1,80). Warm water bij de afwas is bij slechts een kraantje beschikbaar. Verder een goede en rustige camping om te verblijven.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant

37 reviews over Camping Le Bravet in het Nederlands

Prima rustige camping

Fam.,
5-8-2018

Camping ligt in zeer rumoerige zone. Omringd door commercie, opslagplaatsen. Sfeer van een slecht onderhouden NL industrie terrein. De camping zelf is erg rustig voor de cote d'azur. Weinig kinderen. Je moet voor alles betalen: Koelelementen in de vriezer, ligstoel bij het zwembad, warme douche etc. Camping wordt gerund door familie met 2 zoons en 1 dochter. Omgang is onpersoonlijk, distant. Moeder aan de receptie is beetje vreemd. Dochter staat de hele dag in de snackkiosk van het zwembad. Zet de de top 40 muziek standaard op 10. het zwembad is onevenredig groot en mooi. Mag je alleen maar in met een groen 'le Bravet'bandje. Wij stonden achteraan tussen de palmbomen. best een aangename en ruime plaats. Achter de heg staan de franse mobile homes aaneen geschakeld. Veroorzaakten veel overlast op de meest vreemde tijden. (heel vroeg in de ochtend, midden in de nacht televisie en radio geschetter). Franse clientèle bestaat voornamelijk uit obees gepeupel dat de hele dag op de camping rondhangt, en jongeren in kleine tentjes die voor de omgeving komen. Er werd openlijk een klein jongetje mishandeld door zijn corpulente opa (schelden, slaan en erger). Werd niets aan gedaan.

Frejus port en strand vonden wij vreselijk. Een aaneenschakeling van beton, rotondes, auto's motoren en plat vermaak. Even verderop, voorbij St. Raphael wordt het aangenamer en veel mooier. Het oude stadje is overigens best aardig maar ligt meer landinwaarts.

Wij komen niet meer terug :).

Heerlijke plek

Jolande Romeijn
21-8-2016

Rust, ruimte en vriendelijke beheerders.

Zwembad groot en diep, ideaal. Jammer dat je moet betalen voor de bedjes, doe iets op de prijs (kan makkelijk) en maak de bedjes en douches gratis.

Tip: samen gaan douchen, tijd zat...anders zonde van het water en van het geld.

Verder een aanrader.

erg fijne camping

Thetwoboys
10-8-2016

iemand gaf ons en tip, deze camping is wat voor jullie.

we gingen samen op pad met de camper .

en wat een heerlijke rustige camping voor z'n prijs !

2 weken gestaan, erg rustig zwembad.

meer heb je niet nodig .

net sanitair, en vriendelijke eigenaar bij de receptie, en ook in het zwembad .

volgend jaar pikken we deze camping weer mee in onze reis door Frankrijk, want de omgeving is ook mooi.

Ligging is erg fijn vlak bij zee .

Heel goed

babette
10-8-2016

Een hele fijne camping, met een zeer aardig ontvangst. Dat was voor ons heel nieuw, want in deze omgeving is iedereen zo nuffig en onaardig. Het sanitair is prima. Schoon maar eenvoudig. De plekken zijn zeer ruim en aangenaam. Het zwembad is heerlijk. Kortom een absolute aanrader.

Veel te kort !! Volgend jaar weer

Huizebengelen
9-8-2016

Deze 2 sterren camping verdiend er 2 sterren bij!!

Nu voor het 6 de jaar daar met 3 kids ( 17,14,8) weer genoten !

Heerlijk zwembad & Douche,elke dag schoongemaakt.

Goede wifi, prijs is prima voor deze camping in Frejus!Heel veel rust en ruimte hier.

Wil je warm water voor de afwas..kook je wat water #vakantie

En de Fam die dit beheerd zijn schatten !

Eerste x , Maar volgend jaar weer !

GekVanFrankrijk
8-8-2016

Wat een rustige mooie camping

heerlijk wakker, gevoel van boerderij leven .

vriendelijke mevr .achter de balie ( denk Fam.bedrijf )

Alles schoon en netjes.

prachtig zwembad !

mooie grote plekken.

Wifi is erg goed ,

nette prijs voor z'n camping in Frejus .

we gaan hier zeker terug komen !

Fantastisch! Wij hebben weer genoten!

Fam. van der Wulp
8-8-2016

Een heerlijke rustige camping, waar wij alweer voor de 4de keer hebben genoten met ons gezin.(4 kids 15j/14j/9j/4j)

Goed, schoon sanitair, heerlijk rustig, schoon zwembad en zeer vriendelijke camping eigenaren. Elke dag een vriendelijke 'bonjour & 'bonsoir' en een gezellig kletspraatje.

Ik kan mij dus totaal niet vinden in de mening van 'Peeters' bedden huur kost €2.50 per dag en 5 min douchen is gewoon 5 minuten!

nooit meer

peeters
8-8-2016

zwembad was goed maar moet wel voor ligbank 5 euro per dag betalen . zo niet lig je op het beton!!!!!! buitenstanders komen ook zwemmen gevolg overbelast zwembad. niet zo leuk voor afwas geen warm water. plus maar 6 amp wil iets meer amp betaal je al vlug bijna 10 euro per dag . Goed wifi gratis maar zit wel in de huurprijs per dag niet te vergeten !!!! staanplaats groot maar je moet de kippen er bij nemen ook hun kak!!!!!

douche 1.80 euro voor 5 minuten en gaat zeer vlug . Bovendien is de uitbaatster zeer onvriendelijk

Geweldig

Supermama
24-4-2016

Vriendelijke eigenaars,rust,jammer dat er geen warm water is voor de afwas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bravet in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bravet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.