Camping La Pierre Verte

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

7.2Goed

• 6.9Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

Contact

445 reviews over Camping La Pierre Verte

• 2018
    6Dave16-07-2018

Voor verbetering vatbaar

Koude en slecht klaargemaakte mossels. Frieten smaken naar karton. Sanitair wordt gereinigd tijdens spitsuur (7u30-8u30), kan veel beter gereinigd worden. Camping voor Fransen

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2018

• 6Theijssen12-07-2018

Mooie camping maar .....

We staan op een wat krappe camping plaats wel gezellig aan gelegd maar als je op 92 komt te staan heb je heel erg last van ontzettende harde muziek van de naast gelegen camping die recht tegenover ons op een open veld is en we zijn echt wel wat gewent maar als je van de vroege slapers bent met kleine kinderen dan kun je het vergeten want tot 24.00 gaat het elke avond door. Verder mooi gelegen en de zwem gelegenheden zijn top Maar dit was voor onze welverdiende vakantie toch echt een domper .

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Klop24-06-2018

Wij komen hier al 14 jaar in het voorseizoen !

Fantastische camping met ruime plaatsen. Sinds 2017 is een lagune aangelegd. Ideaal voor families met kleine kinderen, maar ook voor ons als ouderen. Alles is de laatste jaren gemoderniseerd, behalve de sanitaire voorzieningen. Dit steekt af bij de rest. Er wordt wel goed schoongemaakt. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken. Er is een goede kampwinkel, maar ook grote supermarkten op redelijke afstand.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Kees Van Der23-06-2018

Prima camping , leuk verblijf gehad prachtig zwembad en een mooie Lagune . Jammer van het sanitair die zijn net als het meenemen van toiletpapier niet meer van deze tijd. Alhoewel met het toilet gebouw zelf niks mis is

Gereisd in juni 2018

• 8Susan03-02-2018

Vollop genoten!

Prachtige camping! Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 9 en 10. Wij hadden een stacaravan aan de lagune waardoor wij overal dichtbij zaten. Doordat wij de lagune en de grote zwembaden op de camping hadden was het niet nodig om naar zee te gaan. Bij de recptie spreken ze nederlands. De shows zijn leuk. Kortom een fijne vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Wietze de Wind29-01-2018

Geweldige camping.

wij komen hier al jaren en dit bevalt ons zo goed. De mobilehome's die je kan huren in verschillende prijsklasse's, dus voor iedereen keus. Elke keer als we komen is er weer iets vernieuwd. Nu (2018) hebben ze een laguna gemaakt met houten blokhutten, deze heb ik nog niet aanschouwd, maar we willen dit jaar en anders volgend jaar, dit zeker gaan beleven. Het ligt net buiten Frejus, maar alles is zo aan te rijden, de bergen, het strand en alle leuke plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

7Else en René22-08-2017

Leuke ervaring, maar het was het net niet.

Wij hadden een plaats op de camping, zijn grote plekken en genoeg privacy. De schoonmaak liet erg te wensen over, er lag veel haar bij het sanitair en shampoovlekken zaten gewoon de hele week op de muren. Er werd letterlijk met de Franse slag schoongemaakt. Zwembad was wel erg schoon! Ook leuke speeldingen voor kinderen. Ook de lagune was mooi aangekleed. Hierover zeer tevreden. Daarnaast genoeg mogelijkheden tot sport en spel op de camping. Het personeel bij het restaurant was niet gastvrij en vriendelijk, spreken gebrekkig Engels. Eten was er wel goed! Je hebt genoeg mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Je kan alleen met de auto op pad, frejus is wel druk. Ong 15 a 20 min rijden. Absoluut geen last gehad van de zwijnen of wat er ook rond zou moeten lopen. Wel veel Fransen op de camping en animatie is allemaal in het Frans, maar 's avonds best leuk, ook voor volwassenen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8KEIJSER13-08-2017

Prima camping

Leuke camping. Erg leuk zwembad en leuke lagoon. Jammer van de herrie van naastgelegen camping elke avond tot 01:00. Prima restaurants, drinken wel aan de dure kant, met uitzondering bij de take-away/pizzeria.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017

• 8JP04-08-2017

GOED VOL TE HOUDEN

Mooie camping en geen zwijnen meer dus voor de camping en stacaravans perfect. Mooie zwembaden nergens iets aan op te merken. Wel dat er toch weinig mensen Engelstalig zijn van het personeel. Voor herhaling vatbaar zowel de camping als stacaravans. :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Mario WILLEBOORDSE01-08-2017

Santair erg vaak dicht ivm schoonmaak. Verder geweldige camping. Komen graag weer terug. Ik zal deze camping iedereen aanraden.

Gereisd in augustus 2017

Camping La Pierre Verte info