Camping La Pierre Verte

7.2Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

Contact

445 reviews over Camping La Pierre Verte

• 2019
    5Erik-Jan19-08-2019

Dramatisch sanitair op een mooie camping

Mooie camping op een, niet onbelangrijk detail na, het sanitair. Het sanitair is dramatisch: verouderd, verre van schoon. Het krijgt onvoldoende aandacht van de eigenaren. De eigenaren vinden het belangrijker om 2 fotografen in dienst te hebben die mooie, gefotoshopte foto’s voor de website en social media maakt. Jammer, als de focus veranderd, kan de camping uitgroeien tot een respectabele camping. Immers, de ligging is goed, de overige faciliteiten zijn in voldoende mate aanwezig (wellicht iets te veel Frans georiënteerd, maar ja, je bent in Frankrijk 😜), Fréjus en de omgeving hebben heel veel te bieden! Maar La Pierre Verte zal voor ons niet meer de uitvalsbasis worden voor een vakantie aan de côte d’azur.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Bruel12-08-2019

Leuke vakantie gehad

Coco sweet tent gehuurd (4 personen) via camping. Deze tent is een kruising tussen een tent en caravan. Van binnen zeker geen tent, want harde wanden en gewoon ramen in de slaapvertrekken en een voordeur. Helaas koelde het s avonds minimaal af zoals we bij een tent wel gewend zijn. We stonden ook vol in de zon. Wel een ventilator aanwezig en deze was hard nodig met temperaturen tegen de 40 graden. Bedden zijn goed. Deze verhuurtent ligt in het uiterste hoekje van de camping en heeft dichtbij een sanitairblok van 3 douches en wc’s. Deze worden goed schoongemaakt, maar door te veel mensen gebruikt, waardoor het snel weer wat smoezelig wordt.
    Erg grote camping, zeker als je zoals wij familie in de stacaravans had zitten aan de andere kant van de camping. Lagune is top en lodges die hierop uitkijken zijn echt een aanrader als je portemonnee dit toelaat. Omgeving top. Bootje naar Saint Tropez is een aanrader. Te boeken bij de receptie

• 7Staat v/h sanitair

• 7Sandra05-08-2019

Mooie, maar erg grote camping !

Voor ons was de camping iets te groot en uitgestrekt. Voor onze kinderen daardoor wat lastig om contacten te maken. Dat gaat wat makkelijker op een kleinere camping. Iemand heeft het hieronder gehad over dat de caravans wat verspreid over het terrein waren neergezet. Ik vond dat wel prettig. Veel privacy en een wat speelser geheel. Het zwembad was prima maar druk. Na 12 uur geen ligbed meer te krijgen. Ook geen schaduwplekken of parasols. Strenge opzichters maar dat heeft ook zijn voordelen. Glijbaan sloeg nergens op. Lagune erg leuk opgezet. Bedjes betaald. Eetvoorzieningen waren prima. Caravan van een touroperator erg netjes en mooie plekken. Wel bovenin dus behoorlijke klim! Aardige (nederlandse) beheerders. De omgeving van de camping is prachtig. Goede ligging voor uitstapjes! Al met al: erg leuke vakantie geweest maar zo'n grote camping (meer vakantiepark) hoeft voor ons niet meer.

• 9Inge03-08-2019

Mooie camping met allerlei faciliteiten, aanrader!

Mooie camping, ruim opgezet met allerlei activiteiten voor kinderen. Ook geschikt voor kinderen rond de 15-16 jaar. Twee prima zwembaden en een mooi aangelegde Lagune. Restaurant was prima en in de campingwinkel kun je broodjes halen. Daarnaast is er een afhaalrestaurant voor bijvoorbeeld gegrilde kip, frietjes of pizza. De staff hanteert wel een aantal regels maar wij vonden dat juist een pluspunt. De ruimte rondom de zwembaden blijft schoon omdat je je schoenen aan het begin uit moet doen. Ligbedden (voldoende) kun je niet verschuiven maar daardoor wordt het ook geen rommeltje. Met een balletje gooien in het zwembad mag wel gewoon alleen luchtbedden zijn niet toegestaan. Daardoor ook in het hoogseizoen prima ruimte voor een duik. Stacaravan (Carazur) was schoon en prima ingericht. Hadden een ruime staplaats en de auto konden we er ook bij parkeren. Ontvangst werd gedaan door een Nederlands echtpaar wat erg fijn was. Een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Rik01-08-2019

Matige hygiëne

Camping ligt gunstig. Zwembad is degelijk, maar niet bijzonder. Lagune is prachtig. Sanitair en schoonmaak hiervan is zeer slecht (water moeilijk warm te krijgen, wisselende temperatuur water, wc’s vaak smerig en schoonmaak langdurend, slecht en op slechte tijden (als mensen net uit bed komen en naar de toilet willen of zich willen opfrissen). Moet ons inziens schoon zijn voor 7.00 uur. Bediening restaurant was traag en afwachtend. Pizza en snackbar was prima, wel prijzig. Grootte van plekken is erg wisselend. Wij konden de auto er niet bij zetten en deze op de camping (een beetje in de buurt van de campingplek) moeilijk kwijt.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Eric30-07-2019

Nooit meer!

Als je van rumoer en herrie houdt moet je hier zijn! Vreselijk, op deze camping is het nooit stil. Fransen zitten gerust met z’n tienen tot 02.00 uur s nachts naast je caravan te schreeuwen om hun luide muziek te overstemmen. Maling aan iedereen die niet Frans is, dat gevoel krijg je hier. Restaurant is verschrikkelijk ongezellig en het eten is de helft van de keren dat wij hier hebben gegeten ruim onvoldoende geweest. Zwembad stelt niets voor, Laguna is best leuk maar hier mag niets. Animatie is alleen voor Franse kinderen, ook zoiets waardeloos. Geen bal, geen eigen eten, niet plonzen. Voor ons nooit meer, we hebben zelfs overwogen om onze vakantie halverwege af te breken.

• 1Eetgelegenheden

• 5LH23-07-2019

Rommelige camping voor Frans publiek.

Rommelige camping met weinig sfeer. Niet ver van Autoroute en Lidl supermarkt. Maar wel een klein half uurtje rijden met auto naar mooi strand van Frejus. Aan ene zijde militaire basis en aan andere zijde andere camping. De camping ligt op een heuvel met veel hoogteverschillen waarbij de meeste stacaravans willekeurig "uitgestrooid" geplaatst zijn. Geen gezellig geheel. De faciliteiten liggen ook niet bij elkaar en lijken soms op een stuk braakliggend terrein geplaatst. Zwembad niet heel bijzonder met ligbedjes welke vastzitten aan de grond en stoeltjes welke met een staaldraad aan elkaar vast zitten. Dat je ze vooral maar niet verzet. Laguna veel kleiner als op foto's voorgesteld. De verlichting is bedroevend slecht zodat het 's-avonds lastig is je weg te vinden. Het avondentertainment is luidruchtig en volstrekt op het Franse publiek gericht. Deze camping heeft dus weinig indruk op ons gemaakt.

• 5Eetgelegenheden

• 4Femke19-07-2019

Nooit meer

Zelden zo’n slechte camping gezien. Alleen gericht op Fransen, hondenpoep langs de weg op de camping. Zwembad en lagune niet kindvriendelijk, je mag bijna niets.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jamie15-05-2019

Heerlijk relaxen.

Geweldig! Heerlijk ervan genoten. Zeker een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Kristel07-05-2019

Heerlijke vakantie aan de Cote d'Azur

Wij waren hier de 2e week van de meivakantie en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een mooie caravan van touroperator. De camping is een goede uitval basis om de prachtige omgeving te verkennen. Het was nu nog niet druk, maar ik kan me voorstellen dat het in hoogseizoen erg druk zal zijn op de wegen en stranden. Het personeel was vriendelijk en communiceerde ook in het Engels. Het zwembad heeft een verwarmd bad en peuterbad, wat heel fijn is in het voorseizoen. In het zwembad mogen geen harde ballen of luchtbedden e.d. gebruikt worden. Het lagunebad was nog niet open. Voor de kinderen was er genoeg te beleven: speeltuin,springkussen, sportvelden. Er was nog geen animatie, maar dat hebben wij ook niet gemist. Verder heeft de camping een klein winkeltje met 's ochtends heerlijke broodjes. En in Frejus zit een Carrefour. Het restaurant vonden wij persoonlijk niet veel, wij hebben heerlijk op onze eigen veranda gegeten.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair