28 vragen over Camping La Pierre Verte

• Romy, 25-03-2019 Rapporteren

Oudere jeugd

Is dit een leuke camping voor de oudere jeugd, 16-19? Of eventueel iets buiten de camping te doen? Zitten hier ook veel nederlandsrs?

• Michel van den Hoek, 22-02-2018 Rapporteren

Tieners

Wij staan van 14 juli t/m 26 juli op deze camping met twee tieners (14 en 16). Zijn er nog meer tieners rond deze tijd?

Mariska, 17-06-2018

Wij staan van 9 juli tot en met 21 juli ook op deze camping met tiener van 14 en kleuter van 6!

• Marieke, 25-10-2017 Rapporteren

staanplaats

Wij willen (net als iedereen) een mooie grote staanplaats voor een caravan met een tentje erbij. Iemand tips? En moet je de auto bij de plek zetten? of kun je die ook ergens anders parkeren?

• sassS, 02-05-2017 Rapporteren

Nederlanders of Fransen?

Waar komen de bezoekers van de camping overwegend vandaan? Weet iemand globaal de verhouding Nederlanders t.o.v. andere nationaliteiten?

We hebben een aantal aanbieders voor La Pierre Verte voor je op een rij gezet:

Homair
    Homair

• lammaris, 12-05-2016 Rapporteren

oudere jeugd

Kan iemand mij vertellen of de camping ook geschikt is voor oudere jeugd. Onze zoon van 19 wil nog graag mee en zoeken daarom een camping die ook voor hem leuk is.

• noke, 29-03-2016 Rapporteren

Paspoort

Moet ik mijn paspoort afgeven? Is er iemand nog recent geweest?

Mieke, 27-04-2016

Wij hadden vooraf een kopie gemaakt en daar kopie doorheen geschreven en dat was goed. Ik kreeg ze ook meteen weer terug.

• Diana, 16-01-2015 Rapporteren

geluidsoverlast

vorig jaar een schreeuwerige camping gehad waar het onmogelijk was 's avonds op je gemak voor je caravan te zitten. Nu lees ik diverse reacties over herrie op de camping wie weet hier meer van ? Wij gaan met oudere jeugd in de periode van 1 aug t/m 17 aug, gaan er meer nederlandse gezinnen met wat oudere kinderen??

• Suzanne, 23-07-2014 Rapporteren

linnengoed

zijn er handdoeken in douche van de stacaravan? Zo ook beddengoed, hoeslakens en dergelijke?

• Suus, 02-07-2014 Rapporteren

hardlopen vanaf de camping

Kun je vanaf deze camping goed hardlopen? Is er een rondje in de buurt wat goed te doen is. Zag op google maps aan de overkant van de straat een stuk natuur. Is dit een optie?

Rick, 20-08-2014

Buiten de camping niet geschikt om hard te lopen. op de camping wel goede heuveltraining.

• dickwassink, 01-07-2013 Rapporteren

de groeten overbrengen aan Hans en Lies

Willen mensen die bij Carazur boeken aan Hans en Lies de hartelijke groeten van de familie Wassink overbrengen. Bijzonder aardige mensen. Zit u niet bij Carazur, Hans valt wel op door zijn geweldige snor.