Camping La Pierre Verte

197 reviews over Camping La Pierre Verte in het Nederlands

Vollop genoten!

Susan
3-2-2018

Prachtige camping! Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 9 en 10. Wij hadden een stacaravan aan de lagune waardoor wij overal dichtbij zaten. Doordat wij de lagune en de grote zwembaden op de camping hadden was het niet nodig om naar zee te gaan. Bij de recptie spreken ze nederlands.

De shows zijn leuk. Kortom een fijne vakantie gehad

Geweldige camping.

Wietze de Wind
29-1-2018

wij komen hier al jaren en dit bevalt ons zo goed. De mobilehome's die je kan huren in verschillende prijsklasse's, dus voor iedereen keus. Elke keer als we komen is er weer iets vernieuwd. Nu (2018) hebben ze een laguna gemaakt met houten blokhutten, deze heb ik nog niet aanschouwd, maar we willen dit jaar en anders volgend jaar, dit zeker gaan beleven. Het ligt net buiten Frejus, maar alles is zo aan te rijden, de bergen, het strand en alle leuke plaatsen.

Leuke ervaring, maar het was het net niet.

Else en René
22-8-2017

Wij hadden een plaats op de camping, zijn grote plekken en genoeg privacy. De schoonmaak liet erg te wensen over, er lag veel haar bij het sanitair en shampoovlekken zaten gewoon de hele week op de muren. Er werd letterlijk met de Franse slag schoongemaakt.

Zwembad was wel erg schoon! Ook leuke speeldingen voor kinderen. Ook de lagune was mooi aangekleed. Hierover zeer tevreden. Daarnaast genoeg mogelijkheden tot sport en spel op de camping. Het personeel bij het restaurant was niet gastvrij en vriendelijk, spreken gebrekkig Engels. Eten was er wel goed! Je hebt genoeg mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Je kan alleen met de auto op pad, frejus is wel druk. Ong 15 a 20 min rijden. Absoluut geen last gehad van de zwijnen of wat er ook rond zou moeten lopen. Wel veel Fransen op de camping en animatie is allemaal in het Frans, maar 's avonds best leuk, ook voor volwassenen.

Prima camping

KEIJSER
13-8-2017

Leuke camping. Erg leuk zwembad en leuke lagoon. Jammer van de herrie van naastgelegen camping elke avond tot 01:00. Prima restaurants, drinken wel aan de dure kant, met uitzondering bij de take-away/pizzeria.

GOED VOL TE HOUDEN

JP
4-8-2017

Mooie camping en geen zwijnen meer dus voor de camping en stacaravans perfect. Mooie zwembaden nergens iets aan op te merken.

Wel dat er toch weinig mensen Engelstalig zijn van het personeel.

Voor herhaling vatbaar zowel de camping als stacaravans. :-)

Santair erg vaak dicht ivm schoonmaak

Mario WILLEBOORDSE
1-8-2017

Santair erg vaak dicht ivm schoonmaak. Verder geweldige camping. Komen graag weer terug. Ik zal deze camping iedereen aanraden.

Aardige camping, vriendelijke mensen

vdp
28-7-2017

Grote camping met zwembad en een aangelegde lagune. Personeel is zeer vriendelijk. Goede schaduw bij de stacaravans. Restaurant, snackbar/pizzaria en shop zijn goed. Veel mogelijkheden om te sporten. Zwembad is groot en op diverse plekken diep, dus lekker om te duiken. Helaas maar 1 glijbaan. Daarnaast wordt er iedere middag een spel gehouden in het zwembad, waardoor de rest vd gasten naar het ondiepe bad wordt gedirigeerd. Jongens mogen een boxershort aan. Strand ligt op circa 7 km. Makkelijk parkeren bij Base Nature. Mooie omgeving, veel te doen, maar wel droog dus brandgevaar. Mindere punten: camping ligt op een heuvel, vrij steile weggetjes naar de caravans, veel hoogteverschil dus klimmen om broodjes te halen e.d. Alle animatie in Frans-dus geen aansluiting bij de kinderen, weinig Nederlanders, sommige caravans staan erg op elkaar. Neem een caravan met een airco, want het kan erg heet zijn.

super

joost
10-7-2017

groot maar ideaal voor kinderen. animatie is wel in het frans maar onze kinderen hebben daar geen probleem mee. we zijn toch in frankrijk? daar spreken ze een andere taal

Op het laatste moment hebben we besloten om op vakantie te gaan en deze camping had nog stacaravans via touroperator beschikbaar. Nu achteraf snappen we waarom... Tip: laat de stacaravans op deze camping leeg en zoek een andere camping via een andere organisatie. Touroperator hebben we gebeld, maar zij was niet in staat om ons ter plekke te helpen.

We hadden een luxe Waikiki stacaravan. De prijs was zeker niet de laagste (er waren beduidend goedkopere aanbiedingen), dus we verwachtten enige kwaliteit. Dit viel erg vies tegen.

Enkele voorbeelden: de caravan was niet geheel schoon, de inventaris was niet compleet (zelfs na reclamatie werd deze niet aangevuld), normale drinkglazen/bekers ontbraken (alleen voor wijn/borrel/espresso), geen welkomstpakket (wc-rol etc.), het beddengoed betrof vieze oude pluizige dekens, de in Nederlands aangeboden tv zendt alleen Franstalig uit (had dat er even bij vermeld), zeer beperkte ruimte om de auto te parkeren, etc.

De speelruimte voor kinderen vooraan bij de camping is leuk. Verder is er weinig mogelijkheid.

Dus zeker geen aanrader wat ons betreft.

Oude reviews (archief)

Het zwembad is met recht d'r publiekstrekker van dit gigantische vakantiepark. Wij kampeerden hier in juli, waarbij de temperatuur zeer aangenaam was. De camping hoort er gevoelsmatig een beetje bij: er ligt een braakliggend bouwterrein tussen zwembad en het zwembad. Veel Fransen, maar ál het receptiepersoneel spreekt Nederlands, wat zeer aangenaam is. Het campingdeel is prima verzorgd, het sanitair is schoon en voldoende, maar niet wat je van een camping met vier sterren (en bijbehorend tarief) zou verwachten. De zwijnenfamilies vonden wij wel vermakelijk; als het vuilnis 's nachts binnen staat is er niets aan de hand. Wat wél heel storend is, is de geluidsoverlast van de naastgelegen camping. Deze ligt iets hoger, het podium staat op deze camping gericht. Het resultaat is dat we de eerste week elke avond van 21.00 tot 23.00 uur alle nummers woord voor woord konden meezingen. Daar wen je aan, maar ideaal is anders. De omvang en steile hellingen zorgen ervoor dat wij regelmatig de auto hebben gepakt om broodjes te halen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Pierre Verte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pierre Verte in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pierre Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pierre Verte scoort een 7.9 uit 10 op basis van 358 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: