Tijdelijk €25 aanbetaling

La Pierre Verte

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Pierre Verte voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 440 reviews

• 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

440 Reviews over La Pierre Verte

• 5Gezin van 422-09-2022

Nooit meer

Bij aankomst bot behandeld de Nederlandse man was goed op.zn Frans ingeburgerd Na in check naar onze plaats gebracht mijn hemel wat reed dat ding hard overdecamping Maar goed.we waren er op.de plaats viel ons meteen op comfort ++ heeft grote plaatsen met stroom en water erg gammel. En ja hele.grotw plaatse maar jemig je kan.je tent of caravan slecht kwijt aan gezien het een bossen camping is staan er nog al wat van die bomen aar ook op je plek dus goed passen en meten. Verder waren er 2 toilet gebouwen boven ja het is een terassen camping 2 toilet gebouwen waarvan 1 buiten gebruik was douchen kon daar niet geen warm.water het andere gebouw had 3 douche cabines voor de dames en drie voorde heren maar ja 1 gebouw ligt er uiten je moet met ruim 200 man op 1 gebouw. Ja dat werkt niet. En ook daar was er geen echt warm water Oud zwembad animatie in het Frans erg laawirge camping. Geen aanrader dus

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Angelique07-09-2022

Onbeschoft en vreselijk ontvangst

We waren vandaag daar omdat we in de buurt waren en wilden kijken voor er volgend jaar heen te gaan. We kwamen nog niet eens voorbij de slagboom. De camping ligt naast een militaire kazerne ( of zo iets). Degene in het portiershuisje weigerde ons op een zeer autoritaire toon de toegang tot de camping. We mochten niet gaan kijken op de camping en moesten maar op internet kijken zei hij. Camping heeft voor ons afgedaan, op zo iets wil ik nog niet eens staan. Dan kunnen ze nog zo”n mooie Laguna hebben.

• 6Familie01-09-2022

Leuk, voor 1 keer.

De camping is netjes en rustig. Voor kinderen te rustig, animatie is nagenoeg onzichtbaar. De huisjes liggen allemaal op een berg waardoor je flink de berg op en berg af moet naar de voorzieningen. Zwembad en lagune ligt best wel een stuk van de huisjes af. Bijna iedereen pakt daar voor de auto en scheurt constant de berg op en af, zelfs het personeel in hun karretjes. Niet fijn buiten spelen. De huisjes van Roan (mooi schoon!) liggen boven de avond animatie. Wij vonden dit niet storend maar als je dichterbij ligt en moeilijk slapende kinderen hebt kan dit wel een punt zijn. Je hoort de andere camping savonds ook, dit klonk soms veel gezelliger dan op onze camping. Juli en augustus zouden alle voorzieningen open zijn, echter na het vertrek van de meeste Fransen op de laatste zaterdag van de vakantie was het meeste al gesloten, erg vervelend! We hebben al met al wel een leuke vakantie gehad maar hoeven hier niet nog eens terug.

• 6Yvonne18-08-2022

Prima camping

Prima camping. Aardige en behulpzame receptie medewerkers. Het meertje was heerlijk en ook schoon. Vond persoonlijk beetje gek dat je voor een bedje moet betalen. Zwembad was een beetje saai, maar schoon en voldoende bedjes. Camping zelf is best groot (en heuvelig) en je moet veel lopen. Geen overlast van de camping maar wel heel veel geluid van de andere camping (best erg hard) maar deze waren om 12 uur stil. Helaas kon mijn tiener niet echt aansluiting vinden, maar die waren er ook niet veel. Animatie was vooral Frans en weinig Nederlanders (gek als je in Frankrijk op vakantie gaat 🙈). Toilets waren beetje verouderd en niet altijd schoon, maar wel Okee.

Op rij afstand naar de leuke stranden, Fréjus, Nice enz.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Marije14-08-2022

Leuke camping/weinig sfeer/zeer slechte animatie

Wij waren hier met kinderen van 7 en 11 jaar. Camping zelf netjes en schoon. Genoeg faciliteiten, alleen mist er sfeer en gezelligheid. De lagoon met cocktailbar maakte voor ons wel een en ander goed, maar voor de kinderen is de camping zelf echt waardeloos. Alles is geheel Frans georiënteerd. Animatie is niet zichtbaar, sacherijnig, ook geheel Frans en sluiten zelfs anderstalige kids buiten. Op de foto’s lijkt de poolparty met luchtkussen etc, maar deze hebben we niet kunnen vinden 🫣 Onze kinderen hadden gelukkig vriendjes en vriendinnetjes waar ze leuk mee hebben gespeeld, we hebben leuke dingen gedaan in de prachtige omgeving en ons prima vermaakt, maar van de camping moesten we dat niet hebben. Wél zeer vriendelijke beveiliging! Wanneer de camping zou zorgen voor meer gezelligheid, sfeer en een goed meertalig animatieteam zou het cijfer veel hoger eindigen!

• 4Eetgelegenheden
  • 7Sasss01-08-2022

De sfeer mist, niet voor kleine kinderen

12 dagen gestaan met Roan. De camping lijkt te bestaan uit twee delen met daar tussen in veel lege ruimte. Daardoor mis je iets van gezelligheid en sfeer. Het is een terrassencamping en zwembad, lagune, restaurant, winkel en receptie met vuilstort liggen ver uit elkaar. Over de camping, zeker het terrassen deel dat steil omhoog gaat wordt erg hard gereden, ook de camping karretjes rijden hard. De muziek duurt tot 24:00. En ook echt hard. Gezien bovenstaande is dit geen geschikte camping om met kleine kinderen naar toe te gaan. Animatie is Frans.

Plus punten: mooi zwembad, leuke bar er bij met gezellige sfeer, ook zonder iets te eten kan je er gewoon zitten. Zeer vriendelijk personeel, ook de beveiliging. Zwembad heeft als regel een strakke zwemshort voor mannen maar het toezicht is zeker niet streng: duikerbril mag op, balletjes en ook de lange buizen om mee te zwemmen. Je zit ver van de snelweg, in de natuur.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Mevrouw22-07-2022

Prima met een paar aandachtspunten!

Mooie, schone camping. Leuke natuurplaatsen. Animatie matig, gedateerd en onzichtbaar. Niet echt toegankelijk voor kinderen. Winkel, zwembad, wasmachine en ook de speeltuin ver lopen. Je kunt eigenlijk niet zonder fiets. Personeel bij zwembad erg streng. Mannen moeten strakke zwembroek dragen, je mag alleen met een balletje gooien in het zwembad. Zwembad is toe aan nieuw jasje! Sanitair erg schoon en van deze tijd! Verder een rustige camping.

• 7Lucien Nieuwlaat25-06-2022

Leuk we komen nog ns

In hetvoorseizoen is het erg rustig en is er weinig te beleven

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Ausems10-08-2021

Prima

De camping is prima, zowel voor jonge als oudere kinderen.Het wordt netjes onderhouden en bij het zwembad en het meertje kun je lekker wat eten bij de bijbehorende restaurantjes.De ‘lifeguards’ zijn helemaal niet streng zoals mevr. Mulder omschrijft. Maar als je twee bloedirritante vuurtorens van kinderen hebt geproduceerd die andere kleine kinderen omver zwemmen, met zand gooien en slaan, dan worden deze idd het zwembad uitgezet. Ietswat alle overige mensen alleen maar konden toejuichen!Dus aan mevrouw Mulder; voedt uw kinderen op, dan hoeven de Franse dat niet voor u te doen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Margriet10-08-2021

Nette camping met veel hoogteverschil

We verbleven hier twee weken. Met plezier, op een zeer ruime plek met prive sanitair.Deze plekken zijn aan de bovenrand van de camping gesitueerd. Voordelen: - nette camping, snelle en goede service- ruime plek, prive sanitair in orde- mooie laguneNadelen:- sterke helling als toe- /uitrit, maar ook op de camping zelf- lagune is duurste plek (wel mooi!)- voorzieningen niet centraal gelegen, waardoor fietsje wel handig is (maar berg op blijft een uitdaging!).Door de hoogteverschillen en de grote afstanden zullen we hier niet nog eens heen gaan. Toch wel een goede camping en de lagune is een mooi concept!

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar