Camping La Pierre Verte

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

Contact

444 reviews over Camping La Pierre Verte

• 8Leeuwesteijn12-08-2020

Top camping voor gezin

Fijne camping met diversiteit. Paar aandachtspunten zijn: toegang camping via zeer stijl aflopende toegangsweg; vraagt krachtige auto om bij verlaten camping daar tegenop te rijden ( met caravan). Vermelding hiervan op website aan te bevelen. Nu tijdens coronaire tijd werdt goed en frequent schoongemaakt. Top. Sanitair is netjes( vrij recent nieuw aangebracht Tijdens verblijf extra kinder toilet- douche geplaatst. Top Lagoon is top, mag wat dieper zijn P. Er mag niet met een bal worden gespeeld en ze zijn streng Hierop Voor de kinderen is dat wel minder. Rustige camping savonds. Goed af te stemmen staanplaats bij aankomst. Aan te bevelen, zeker 4 * camping.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Debbie12-08-2020

Top camping

Wij komen al jaren op 4 sterren campings in diverse landen. Daarbij zijn wij gewend dat het sanitair gedurende de hele dag wordt gereinigd. Bij deze camping wordt het slechts 3 keer per dag schoongemaakt, zeker in de tijden van Covid 19 vind ik dat onvoldoende. Tevens moeten de campingplaatsen beter gecontroleerd worden , op onze plaats lag honden poep

• 5Arnoud02-08-2020

Weekje met gezin

Personeel rijd te hard over terrein. Regels mbt zwembad en lagun worden maar deels gehandhaafd. Sanitair blokken vies. Bar bij lagun erg duur

• 9Marjan27-07-2020

Topvakantie

Wij hebben een superverblijf gehad. We zaten in een accomodatie via een organisatie Deze was vlakbij het zwembad en de lagoon. Wij hebben vooral genoten van deze lagoon. In één woord fantastisch. Hele fijne en rustige sfeer en een strandtent waar je heerlijke drankjes kunt krijgen. Iedere maandagavond werdt akoestische muziek gespeeld wat het vakantiegevoel compleet maakt. Er liggen schepjes en emmertjes die kids mogen gebruiken zodat ze lekker aan de waterkant zandkastelen kunnen bouwen. In de ochtend liep ik naar het winkeltje voor lekkere verse baguette wat vanaf onze plek ongeveer een kleine 4 min lopen was. Wij hadden echt geluk met onze plek. We zaten iig ver genoeg van de animatie vandaan zodat wij savonds heerlijk rustig zaten in tegenstelling van mensen die via roan hebben geboekt. Want deze plaatsen zitten pal achter het podium waar iedere avond tot laat muziek en entertainment is.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Aafke19-07-2020

Geen tweede keer

De lagoon en zwembad zijn echt heerlijk. Wij hadden onze reis geboekt via Roan organisatie en zaten in huisje 245. De afstand van huisje naar zwembad/lagoon was echt te ver voor kinderen van de leeftijd 2 en 5. Wat wij een nadeel vonden was het amusement, wat tot zeker middernacht door ging. Begrijpelijk dat er animatie is op het park, alleen elke avond met zon volume en vaak ontzettend vals, vonden wij als jong gezin niet prettig. Het eten in het restaurant was goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    6Fam. 2 kindjes05-11-2019

misschien over een paar jaar weer

Wij zijn in juni met betreffende touroperator op deze camping geweest. We houden van de combinatie zwembad en strand. Het leuke is dat je met twee jonge kindjes (4 maanden en 2,5 jr) prima kunt afwisselen.

Camping heeft alle faciliteiten, maar het is over het algemeen geen echt verzorgde camping. buiten bij het zwembad/receptie lagen wel 'verdwaalde' ligbedjes. En zo nog van die vage dingen. Leek regelmatig teamsporters van buiten de camping de faciliteiten te bezoeken.

Voor ons soms een beetje een vage camping. Ook de animatie, vinden we altijd leuk als er 's avonds wat gebeurd. Maar door de terrassencamping galmt het geluid 's avonds zo regelrecht je stacaravan in. EN VALS! We konden er vaak om lachen en hadden er gelukkig geen last van, maar het was niet om aan te horen.

We hebben het idee dat deze camping in een overgangsfase zit en misschien over een paar jaartjes wel echt de moeite waard is!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Jolanda13-09-2019

Mooie camping

Mooie groene terrassen camping. Wij verbleven er 2 weken in September. Camping is ruim opgezet. Zwembaden en laguna zijn heerlijk ! Supermarkt op 10 min en strand op 20 min. Genoeg te doen in de omgeving. Op de camping kun je lekker wandelen en een heuvel op om van de zonsondergang te genieten. Enige grote minpunt was de animatie die s’avonds om 21 uur begon en soms tot 24 uur. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Erik10-09-2019

Mooie camping met prachtig laguna zwembad.

2 weken gekampeerd daar. Mooie groene camping. Aardige ontvangst. Goede uitleg. Gaat iemand mee om de plek aan te wijzen. Wij hadden een ruime plek voor de vouwwagen waar de auto naast kon en nog een tentje. Wc en doucheblok is gemengd voor mannen en vrouwen. Douchen altijd met warm water. Redelijk schoon maar gedateerd. Afwassen vaak in koud water. Zwembad was leuk waar opzich veel mocht. Laguna is top, heerlijk relaxen in een soort van tropisch zwembad met strand en warm water. Daar geen ballen of wilde dingen. Badmeester waren niet super streng maar rechtvaardig. Laguna is heerlijk rustig ná 17uur en vooral als er een bandje stond te spelen bij de bar. Winkel is klein en vooral voor brood gingen wij. Rest naar de Lidl een paar km verderop. Jeugd savonds bij voetbalveld. Minpunt was dat er veel hondenpoep lag langs de weg. Verder een aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Tim en zijn gezin30-08-2019

Mooie omgeving, prima camping maar geen 2e keer.

Bij aankomst gelijk al een boze portier, mevrouw sprak geen Engels en vond dat wij maar Frans moesten praten omdat we daar te gast waren. Ok, spreken alle Fransen in NL ook onze taal?🤔. Ontvangst door touroperator was top, werden netjes bij onze stacaravan gebracht. Lagune en zwembad zijn dik in orde, handdoekje leggen was hier ook een populaire bezigheid. Kwaliteit van het zwemwater bij beide kon iets beter al zaten we wel aan het einde van het seizoen. Restaurant en take away prima voor 1 of 2 avonden. Maar dan... de animatie in de avond, nou ja de muziek zo hard mogelijk en onzuiver laten galmen over de camping. Begint rond 2100 en gaat door tot 2400. Ik snap dat er ‘s avonds wat moet zijn voor animatie, maar als ik dit vergelijk met andere campings waar wij eerder zijn geweest. Als hier niks aan veranderd denk ik dat touroperator hier veel klachten over gaat krijgen terwijl ze er zelf denk weinig aan kunnen doen. Voor ons geen La Pierre Verte meer

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Erik-Jan19-08-2019

Dramatisch sanitair op een mooie camping

Mooie camping op een, niet onbelangrijk detail na, het sanitair. Het sanitair is dramatisch: verouderd, verre van schoon. Het krijgt onvoldoende aandacht van de eigenaren. De eigenaren vinden het belangrijker om 2 fotografen in dienst te hebben die mooie, gefotoshopte foto’s voor de website en social media maakt. Jammer, als de focus veranderd, kan de camping uitgroeien tot een respectabele camping. Immers, de ligging is goed, de overige faciliteiten zijn in voldoende mate aanwezig (wellicht iets te veel Frans georiënteerd, maar ja, je bent in Frankrijk 😜), Fréjus en de omgeving hebben heel veel te bieden! Maar La Pierre Verte zal voor ons niet meer de uitvalsbasis worden voor een vakantie aan de côte d’azur.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Camping La Pierre Verte info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel