Camping La Pierre Verte

Anders

Mooie nette camping!

Ad en Patricia
8-9-2018

Nette camping, grote plekken voor je tent, caravan of camper en mooie zwembaden. De lagune is echt top ( wel aan de kleine kant). Sanitair netjes en schoon. Wij waren in het naseizoen en nu was het prima te doen qua drukte. Persoonlijk zou ik hier niet aan het zwembad willen liggen in het hoogseizoen, dat is te klein voor alle campinggasten. Fréjus is redelijk ver lopen en fietsend moet je toch langs gevaarlijke stukken. Wij hebben 1 keer het openbaar vervoer genomen en dat was prima te doen, kosten waren 1,50 euro Pp. Camping is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.

Anita
19-8-2018

Niet zo mooi als gedacht

Heidi
15-8-2018

Op zich een leuke camping. Maar minder geschikt voor als je een wat grotere caravan hebt. Wij kregen een kampeerplaats aangewezen waar we niet pasten (maten doorgegeven tijdens het boeken) Dit werd overigens gelijk keurig opgelost. Heb weinig ruime plekken gezien. Stonden ook vooral veel mensen met tenten toen wij er waren.

De zwembaden zijn top. Vooral de lagune is erg mooi. Hier mag alleen niet zo veel. Balletje gooien kun je vergeten en voor een ligstoel betaal je 10,- per dag. Schandalig.

Het sanitair kan echt beter. Verouderd en zelf de wc rol meenemen. Niet echt van deze tijd. Vond het ook niet altijd even fris. Veel haren in de douches.

Eten bij het zwembad top. Restaurant zijn wij niet geweest.

Alles ligt over de hele camping verspreid. Met daartussen open stukken. Wij vonden dit niet echt gezellig ogen.

Wij hebben ondanks een aantal minpuntjes toch een leuke vakantie gehad en zouden zeker terug komen.

Heerlijke vakantie !

Annemarie
9-8-2018

Mooie schone groene camping . Sommige plekken liggen wat hoger dus er zijn wat steile stukken. Vond persoonlijk de campeerplekken wat somber, was dicht bebost. Caravan gehuurd via een touroperator, was wat verouderd maar gelukkig wel prima bedden . Zwembad is leuk, veel ligbedden en stoelen. De lagune was mooi aangelegd, wel betalen voor een ligbed. Winkeltje niet heel ruim gesorteerd. Snackbar bij zwembad was prima, vriendelijk personeel . Prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving en daarna afkoelen in die heerlijke zee . Erg mooi zijn de kleine standjes bij bv Boulouris. Wel op tijd er maar toe want kleine strandjes betekent ook weinig parkeerplek . Verkeer rond Frejus loopt wel regelmatig vast door de drukte . Al met al een heerlijke vakantie gehad! Tip, neem je eigen beddengoed mee want het gehuurde beddengoed leek wel papier !

Goede meevaller

Sam
7-8-2018

Ideale camping als uitvalsbasis naar het het strand. Gratis busvervoer. Camping ligt weg van de weg. Een uitgestrekt terrein zorgt ervoor dat je niet allemaal op elkaar zit. Zwembaden waren goed, voldoende ligstoelen. Ligstoelen liggen vast. Pergola's aan het zwembad, gereserveerd voor oudere mensen en gezinnen met baby's. Moet kunnen.

Goede sportmogelijkheden. Voetbalveld, tennis, beachvolleybal, ... Allemaal recent en ouderhouden. Animatie was in het Frans maar geen probleem voor onze kinderen 13,14,17. Die van 17 is zelfs gaan lopen met de militairen van de naastgelegen kazerne.

Avondanimatie is idd tot middernacht.

Met de fiets naar het strand, zeer gevaarlijk. Geen fietspad.

Hier komen we mss nog eens terug.

Een heerlijke camping. Goed opgezet, zodat je niet in de gaten hebt dat de camping volgeboekt is. De stacaravans van reisorganisatie zijn uitstekend. Vriendelijke receptie, bewaakte camping, 1 afvalstation (waardoor geen overlast van stank of geluid), zwembad is netjes aangelegd, laguna is mooi aangelegd met fijn zand en de barretje in en rondom het zwebad zijn gezellig met nette bedieding. Spelen met een bal of opblaasband in de laguna of het zwembad is niet toegestaan. Wel veel Frans-talige animatie. Zowel overdag als sávonds. Restaurant is geen toppertje, maar prima om een hapje te eten. In de omgeving is voldoende te doen.

Niet heel enthousiast

Marja
2-8-2018

Een camping met pluspunten en minpunten.

De pluspunten zijn: fijne zwembaden, mooi lagunabad, goede ligstoelen en stoelen beleid bij het zwembad (er is altijd wel wat vrij) en vriendelijke mensen.

De minpunten zijn: elke avond van 21:30 uur tot 00:00 uur ontzettende geluidsoverlast van de shows en disco bij het restaurant. Onze stacaravan stond hier ook heel dicht bij. We zijn niet kinderachtig, maar dit vonden we echt te. Onze kinderen konden er niet van slapen. Daarnaast is er veel animatie, maar alles alleen maar in het Frans. Helemaal niets in het Engels. We voelden ons buitengesloten; net of je er niet bij hoorde. Het is echt een camping voor Franse mensen. Er was ook geen mini-disco; dit vonden we ook jammer.

We zijn dus helaas niet heel enthousiast.

Éénmalig..

Gubbels
21-7-2018

Badmeesters veel te streng, muziek te luid, huisjes te oud. Eten in restaurant zeer slecht!! (Afhaal pizza's ok)

Lagune bad een pluspunt!

Mooie camping maar alles is in het Frans!

Mariska
21-7-2018

De zwemgelegenheden waren schoon en mooi. De animatie is geheel in het frans, er is geen kinderdisco en alle avond animatie begint pas om 21:30. Dit vonden wij een tegenvaller met kind van 6 en 14. Animatie praat alleen in het frans ook geen engels tijdens shows. Restaurant top op camping. De camping is groot, zwembaden liggen buiten de camping. Goede controle zwembaden. Lidl binnen 15 minuten met auto bereikbaar, strand 20 minuutjes rijden met auto.

Niet onze vakantie

Van den Kerkhof
20-7-2018

Vanaf de camping is het continu file rijden om ergens te komen. Naar een boulevard, strand of supermarkt ben je minimaal 30 minuten onderweg.

Bij de zwembaden zijn een hoop badmeesters aanwezig, wat uiteraard wel een veilig gevoel geeft, maar toen ons zoontje (3j) eventjes aan het huilen was werd ons op een niet al te vriendelijke manier verteld dat we moesten zorgen dat hij stil was. Tegen mijn zoontje zelf werd gebaard dat hij stil moest zijn. Voor mij gaf het een beetje een gevoel alsof we op onze teentjes moesten lopen. Verder heb je nog het lagune bad wat er werkelijk prachtig uit ziet en zeker een lekker vakantie gevoel geeft maar ook daar een beetje een gevoel alsof alles helemaal volgens strenge regeltjes moet. Een balletje gooien mag niet. Je handdoek moet op de juiste manier en juiste plaats liggen... Voor ons draait vakantie om

vrijheid en spontaniteit maar dat gevoel kregen we hier niet. Jammer!

Carazur.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pierre Verte in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pierre Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.