Camping La Pierre Vertesterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

Contact

439 reviews over Camping La Pierre Verte

• 2019
    6Fam. 2 kindjes05-11-2019

misschien over een paar jaar weer

Wij zijn in juni met betreffende touroperator op deze camping geweest. We houden van de combinatie zwembad en strand. Het leuke is dat je met twee jonge kindjes (4 maanden en 2,5 jr) prima kunt afwisselen.

Camping heeft alle faciliteiten, maar het is over het algemeen geen echt verzorgde camping. buiten bij het zwembad/receptie lagen wel 'verdwaalde' ligbedjes. En zo nog van die vage dingen. Leek regelmatig teamsporters van buiten de camping de faciliteiten te bezoeken.

Voor ons soms een beetje een vage camping. Ook de animatie, vinden we altijd leuk als er 's avonds wat gebeurd. Maar door de terrassencamping galmt het geluid 's avonds zo regelrecht je stacaravan in. EN VALS! We konden er vaak om lachen en hadden er gelukkig geen last van, maar het was niet om aan te horen.

We hebben het idee dat deze camping in een overgangsfase zit en misschien over een paar jaartjes wel echt de moeite waard is!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Jolanda13-09-2019

Mooie camping

Mooie groene terrassen camping. Wij verbleven er 2 weken in September. Camping is ruim opgezet. Zwembaden en laguna zijn heerlijk ! Supermarkt op 10 min en strand op 20 min. Genoeg te doen in de omgeving. Op de camping kun je lekker wandelen en een heuvel op om van de zonsondergang te genieten. Enige grote minpunt was de animatie die s’avonds om 21 uur begon en soms tot 24 uur. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Erik10-09-2019

Mooie camping met prachtig laguna zwembad.

2 weken gekampeerd daar. Mooie groene camping. Aardige ontvangst. Goede uitleg. Gaat iemand mee om de plek aan te wijzen. Wij hadden een ruime plek voor de vouwwagen waar de auto naast kon en nog een tentje. Wc en doucheblok is gemengd voor mannen en vrouwen. Douchen altijd met warm water. Redelijk schoon maar gedateerd. Afwassen vaak in koud water. Zwembad was leuk waar opzich veel mocht. Laguna is top, heerlijk relaxen in een soort van tropisch zwembad met strand en warm water. Daar geen ballen of wilde dingen. Badmeester waren niet super streng maar rechtvaardig. Laguna is heerlijk rustig ná 17uur en vooral als er een bandje stond te spelen bij de bar. Winkel is klein en vooral voor brood gingen wij. Rest naar de Lidl een paar km verderop. Jeugd savonds bij voetbalveld. Minpunt was dat er veel hondenpoep lag langs de weg. Verder een aanrader deze camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Tim en zijn gezin30-08-2019

Mooie omgeving, prima camping maar geen 2e keer.

Bij aankomst gelijk al een boze portier, mevrouw sprak geen Engels en vond dat wij maar Frans moesten praten omdat we daar te gast waren. Ok, spreken alle Fransen in NL ook onze taal?🤔. Ontvangst door touroperator was top, werden netjes bij onze stacaravan gebracht. Lagune en zwembad zijn dik in orde, handdoekje leggen was hier ook een populaire bezigheid. Kwaliteit van het zwemwater bij beide kon iets beter al zaten we wel aan het einde van het seizoen. Restaurant en take away prima voor 1 of 2 avonden. Maar dan... de animatie in de avond, nou ja de muziek zo hard mogelijk en onzuiver laten galmen over de camping. Begint rond 2100 en gaat door tot 2400. Ik snap dat er ‘s avonds wat moet zijn voor animatie, maar als ik dit vergelijk met andere campings waar wij eerder zijn geweest. Als hier niks aan veranderd denk ik dat touroperator hier veel klachten over gaat krijgen terwijl ze er zelf denk weinig aan kunnen doen. Voor ons geen La Pierre Verte meer

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Erik-Jan19-08-2019

Dramatisch sanitair op een mooie camping

Mooie camping op een, niet onbelangrijk detail na, het sanitair. Het sanitair is dramatisch: verouderd, verre van schoon. Het krijgt onvoldoende aandacht van de eigenaren. De eigenaren vinden het belangrijker om 2 fotografen in dienst te hebben die mooie, gefotoshopte foto’s voor de website en social media maakt. Jammer, als de focus veranderd, kan de camping uitgroeien tot een respectabele camping. Immers, de ligging is goed, de overige faciliteiten zijn in voldoende mate aanwezig (wellicht iets te veel Frans georiënteerd, maar ja, je bent in Frankrijk 😜), Fréjus en de omgeving hebben heel veel te bieden! Maar La Pierre Verte zal voor ons niet meer de uitvalsbasis worden voor een vakantie aan de côte d’azur.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Bruel12-08-2019

Leuke vakantie gehad

Coco sweet tent gehuurd (4 personen) via camping. Deze tent is een kruising tussen een tent en caravan. Van binnen zeker geen tent, want harde wanden en gewoon ramen in de slaapvertrekken en een voordeur. Helaas koelde het s avonds minimaal af zoals we bij een tent wel gewend zijn. We stonden ook vol in de zon. Wel een ventilator aanwezig en deze was hard nodig met temperaturen tegen de 40 graden. Bedden zijn goed. Deze verhuurtent ligt in het uiterste hoekje van de camping en heeft dichtbij een sanitairblok van 3 douches en wc’s. Deze worden goed schoongemaakt, maar door te veel mensen gebruikt, waardoor het snel weer wat smoezelig wordt.
    Erg grote camping, zeker als je zoals wij familie in de stacaravans had zitten aan de andere kant van de camping. Lagune is top en lodges die hierop uitkijken zijn echt een aanrader als je portemonnee dit toelaat. Omgeving top. Bootje naar Saint Tropez is een aanrader. Te boeken bij de receptie

• 7Sandra05-08-2019

Mooie, maar erg grote camping !

Voor ons was de camping iets te groot en uitgestrekt. Voor onze kinderen daardoor wat lastig om contacten te maken. Dat gaat wat makkelijker op een kleinere camping. Iemand heeft het hieronder gehad over dat de caravans wat verspreid over het terrein waren neergezet. Ik vond dat wel prettig. Veel privacy en een wat speelser geheel. Het zwembad was prima maar druk. Na 12 uur geen ligbed meer te krijgen. Ook geen schaduwplekken of parasols. Strenge opzichters maar dat heeft ook zijn voordelen. Glijbaan sloeg nergens op. Lagune erg leuk opgezet. Bedjes betaald. Eetvoorzieningen waren prima. Caravan van een touroperator erg netjes en mooie plekken. Wel bovenin dus behoorlijke klim! Aardige (nederlandse) beheerders. De omgeving van de camping is prachtig. Goede ligging voor uitstapjes! Al met al: erg leuke vakantie geweest maar zo'n grote camping (meer vakantiepark) hoeft voor ons niet meer.

• 9Inge03-08-2019

Mooie camping met allerlei faciliteiten, aanrader!

Mooie camping, ruim opgezet met allerlei activiteiten voor kinderen. Ook geschikt voor kinderen rond de 15-16 jaar. Twee prima zwembaden en een mooi aangelegde Lagune. Restaurant was prima en in de campingwinkel kun je broodjes halen. Daarnaast is er een afhaalrestaurant voor bijvoorbeeld gegrilde kip, frietjes of pizza. De staff hanteert wel een aantal regels maar wij vonden dat juist een pluspunt. De ruimte rondom de zwembaden blijft schoon omdat je je schoenen aan het begin uit moet doen. Ligbedden (voldoende) kun je niet verschuiven maar daardoor wordt het ook geen rommeltje. Met een balletje gooien in het zwembad mag wel gewoon alleen luchtbedden zijn niet toegestaan. Daardoor ook in het hoogseizoen prima ruimte voor een duik. Stacaravan (Carazur) was schoon en prima ingericht. Hadden een ruime staplaats en de auto konden we er ook bij parkeren. Ontvangst werd gedaan door een Nederlands echtpaar wat erg fijn was. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 5Rik01-08-2019

Matige hygiëne

Camping ligt gunstig. Zwembad is degelijk, maar niet bijzonder. Lagune is prachtig. Sanitair en schoonmaak hiervan is zeer slecht (water moeilijk warm te krijgen, wisselende temperatuur water, wc’s vaak smerig en schoonmaak langdurend, slecht en op slechte tijden (als mensen net uit bed komen en naar de toilet willen of zich willen opfrissen). Moet ons inziens schoon zijn voor 7.00 uur. Bediening restaurant was traag en afwachtend. Pizza en snackbar was prima, wel prijzig. Grootte van plekken is erg wisselend. Wij konden de auto er niet bij zetten en deze op de camping (een beetje in de buurt van de campingplek) moeilijk kwijt.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Eric30-07-2019

Nooit meer!

Als je van rumoer en herrie houdt moet je hier zijn! Vreselijk, op deze camping is het nooit stil. Fransen zitten gerust met z’n tienen tot 02.00 uur s nachts naast je caravan te schreeuwen om hun luide muziek te overstemmen. Maling aan iedereen die niet Frans is, dat gevoel krijg je hier. Restaurant is verschrikkelijk ongezellig en het eten is de helft van de keren dat wij hier hebben gegeten ruim onvoldoende geweest. Zwembad stelt niets voor, Laguna is best leuk maar hier mag niets. Animatie is alleen voor Franse kinderen, ook zoiets waardeloos. Geen bal, geen eigen eten, niet plonzen. Voor ons nooit meer, we hebben zelfs overwogen om onze vakantie halverwege af te breken.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

9 tips over Camping La Pierre Verte

• Agnes Bartels, 26-07-2012

Laat geen zwerfvuil achter want er lopen snachts nogal wat wilde zwijnen rond. Frejus is mooi maar ligt toch wat ver weg.

• K. Van Merwijk, 14-07-2013

Monaco, Nice,Grasse, st.tropez en nog veel meer......

• L, 04-07-2013

Bij verblijf van een stacaravan van carazur, neem je eigen stoelen mee want die stapelstoelen zitten voor geen meter. Eigen dekbedden of slaapzakken meenemen, er zijn alleen dekens.

28 vragen over Camping La Pierre Verte

• Romy, 25-03-2019

Oudere jeugd

Is dit een leuke camping voor de oudere jeugd, 16-19? Of eventueel iets buiten de camping te doen? Zitten hier ook veel nederlandsrs?

• Michel van den Hoek, 22-02-2018

Tieners

Wij staan van 14 juli t/m 26 juli op deze camping met twee tieners (14 en 16). Zijn er nog meer tieners rond deze tijd?

Mariska, 17-06-2018

Wij staan van 9 juli tot en met 21 juli ook op deze camping met tiener van 14 en kleuter van 6!

• Marieke, 25-10-2017

staanplaats

Wij willen (net als iedereen) een mooie grote staanplaats voor een caravan met een tentje erbij. Iemand tips? En moet je de auto bij de plek zetten? of kun je die ook ergens anders parkeren?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel