Géén boekingskosten

Camping La Pierre Verte

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurFréjus

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Pierre Verte voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 431 reviews
+128/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 431 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Pierre Verte in Fréjus is een ideale uitvalsbasis voor een strandvakantie. De goede sportmogelijkheden, het zwembad en de Franse animatie houden je op deze camping bezig. In de buurt zijn veel uitstapjes mogelijk zoals met de boot van Sainte-Maxime naar Saint-Tropez, in een dag naar Monaco of mountainbiken naar Bagnols en Forêt.

Contact

448 Reviews over La Pierre Verte

• 8Ausems10-08-2021

Prima

De camping is prima, zowel voor jonge als oudere kinderen.Het wordt netjes onderhouden en bij het zwembad en het meertje kun je lekker wat eten bij de bijbehorende restaurantjes.De ‘lifeguards’ zijn helemaal niet streng zoals mevr. Mulder omschrijft. Maar als je twee bloedirritante vuurtorens van kinderen hebt geproduceerd die andere kleine kinderen omver zwemmen, met zand gooien en slaan, dan worden deze idd het zwembad uitgezet. Ietswat alle overige mensen alleen maar konden toejuichen!Dus aan mevrouw Mulder; voedt uw kinderen op, dan hoeven de Franse dat niet voor u te doen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Margriet10-08-2021

Nette camping met veel hoogteverschil

We verbleven hier twee weken. Met plezier, op een zeer ruime plek met prive sanitair.Deze plekken zijn aan de bovenrand van de camping gesitueerd. Voordelen: - nette camping, snelle en goede service- ruime plek, prive sanitair in orde- mooie laguneNadelen:- sterke helling als toe- /uitrit, maar ook op de camping zelf- lagune is duurste plek (wel mooi!)- voorzieningen niet centraal gelegen, waardoor fietsje wel handig is (maar berg op blijft een uitdaging!).Door de hoogteverschillen en de grote afstanden zullen we hier niet nog eens heen gaan. Toch wel een goede camping en de lagune is een mooi concept!

• 7Mulder02-08-2021

Prima camping

Verblijf bij de zwembaden met name voor tieners is minder. Zwembad bewaking zeer zeer strenge regels. Strakke zwembroek, niet eten en drinken (behalve water) bij het zwembad, geen luchtbedden. Bij het minste of geringste kinderen veelvuldig 1 tot 2 uur uit de zwembaden gestuurd op basis van wat men op dat moment ziet. Kinderen worden bijna schuw in het zwembad

• 9Eetgelegenheden
  • 9Monique20-09-2020

Zeer mooie camping van alles voorzien

Mooie en schone camping waar we ons prima hebben vermaakt! Voor ons kindje van 3 was er genoeg te beleven. Goede voorzieningen op de camping en veel te doen in de omgeving. Kortom heerlijke vakantie gehad!

• 8Leeuwesteijn12-08-2020

Top camping voor gezin

Fijne camping met diversiteit. Paar aandachtspunten zijn: toegang camping via zeer stijl aflopende toegangsweg; vraagt krachtige auto om bij verlaten camping daar tegenop te rijden ( met caravan). Vermelding hiervan op website aan te bevelen. Nu tijdens coronaire tijd werdt goed en frequent schoongemaakt. Top. Sanitair is netjes( vrij recent nieuw aangebracht Tijdens verblijf extra kinder toilet- douche geplaatst. Top Lagoon is top, mag wat dieper zijn P. Er mag niet met een bal worden gespeeld en ze zijn streng Hierop Voor de kinderen is dat wel minder. Rustige camping savonds. Goed af te stemmen staanplaats bij aankomst. Aan te bevelen, zeker 4 * camping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Debbie12-08-2020

Top camping

Wij komen al jaren op 4 sterren campings in diverse landen. Daarbij zijn wij gewend dat het sanitair gedurende de hele dag wordt gereinigd. Bij deze camping wordt het slechts 3 keer per dag schoongemaakt, zeker in de tijden van Covid 19 vind ik dat onvoldoende. Tevens moeten de campingplaatsen beter gecontroleerd worden , op onze plaats lag honden poep

• 5Arnoud02-08-2020

Weekje met gezin

Personeel rijd te hard over terrein. Regels mbt zwembad en lagun worden maar deels gehandhaafd. Sanitair blokken vies. Bar bij lagun erg duur

• 9Marjan27-07-2020

Topvakantie

Wij hebben een superverblijf gehad. We zaten in een accomodatie via een organisatie Deze was vlakbij het zwembad en de lagoon. Wij hebben vooral genoten van deze lagoon. In één woord fantastisch. Hele fijne en rustige sfeer en een strandtent waar je heerlijke drankjes kunt krijgen. Iedere maandagavond werdt akoestische muziek gespeeld wat het vakantiegevoel compleet maakt. Er liggen schepjes en emmertjes die kids mogen gebruiken zodat ze lekker aan de waterkant zandkastelen kunnen bouwen. In de ochtend liep ik naar het winkeltje voor lekkere verse baguette wat vanaf onze plek ongeveer een kleine 4 min lopen was. Wij hadden echt geluk met onze plek. We zaten iig ver genoeg van de animatie vandaan zodat wij savonds heerlijk rustig zaten in tegenstelling van mensen die via roan hebben geboekt. Want deze plaatsen zitten pal achter het podium waar iedere avond tot laat muziek en entertainment is.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Aafke19-07-2020

Geen tweede keer

De lagoon en zwembad zijn echt heerlijk. Wij hadden onze reis geboekt via Roan organisatie en zaten in huisje 245. De afstand van huisje naar zwembad/lagoon was echt te ver voor kinderen van de leeftijd 2 en 5. Wat wij een nadeel vonden was het amusement, wat tot zeker middernacht door ging. Begrijpelijk dat er animatie is op het park, alleen elke avond met zon volume en vaak ontzettend vals, vonden wij als jong gezin niet prettig. Het eten in het restaurant was goed.

• 6Fam. 2 kindjes05-11-2019

misschien over een paar jaar weer

Wij zijn in juni met betreffende touroperator op deze camping geweest. We houden van de combinatie zwembad en strand. Het leuke is dat je met twee jonge kindjes (4 maanden en 2,5 jr) prima kunt afwisselen.

Camping heeft alle faciliteiten, maar het is over het algemeen geen echt verzorgde camping. buiten bij het zwembad/receptie lagen wel 'verdwaalde' ligbedjes. En zo nog van die vage dingen. Leek regelmatig teamsporters van buiten de camping de faciliteiten te bezoeken.

Voor ons soms een beetje een vage camping. Ook de animatie, vinden we altijd leuk als er 's avonds wat gebeurd. Maar door de terrassencamping galmt het geluid 's avonds zo regelrecht je stacaravan in. EN VALS! We konden er vaak om lachen en hadden er gelukkig geen last van, maar het was niet om aan te horen.

We hebben het idee dat deze camping in een overgangsfase zit en misschien over een paar jaartjes wel echt de moeite waard is!

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar