7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

206 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

fijne vakantie!

Fam. vulders
8-5-2016

We hadden een nieuwe caravan toegewezen gekregen, alleen maar positief. Inderdaad veel hoogteverschil op deze camping, was voor ons geen probleem. Hartelijke ontvangst vanuit de camping met een paar flessen heerlijke rosé !!!! Fijne ligbedjes bij het zwembad en met WiFi geen enkel probleem (is volgens mij flink in geïnvesteerd). Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Goede Camping, maar..........!

Joop
13-1-2016

Schoon, mooie zwembaden, ligging in de bossen, dus.......prima! Maar betalen voor (zwakke) WiFi was te gek voor woorden. Op het terras van stacaravan was de connectie zwak en 2 meter verder binnen totaal geen verbinding. Dit moet verbeterd worden.

leuk maar net niet

Familie Janssen
14-7-2015

Wij zijn eind juni 10 dagen op camping holdiay green geweest de caravans liggen dicht tegen elkaar met de terassen tegen de andere daardoor geen last van de buren, maar tevens ook erg ongezellig. Erg veel lopen! De camping ligt op een berg dus heel veel heuvels. Snachts hadden we veel overlast en zijn we een nacht opgestaan bleken er zwijnen over de camping te lopen ( niet één maar om onze caravan telde we er 15 ) die prullebakken omgooide en leeg aten, daar wisten ze op de camping vanaf maar deden er niets aan. Wij hadden verder een peuter van 2,5 jaar, maar Qua kindvriendelijkheid kon het stukken beter sowieso was het niet te lopen naar het zwembad ivm afstand en heuvels dus buggy was noodzakelijk! Het zwembad was voor de kleine erg leuk alleen waren de parasols snel op en lag je in de volle zon, vraag me af hoe ze dat doen midden in het hoogseizoen. In ieder geval voor ons volgend jaar iets anders!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

fantastische camping

marieke horst
29-6-2015

De camping is mooi gelegen. We hadden een mooie plaats, Door de terrasvormige ligging heb je geen last van je buren. Niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Zeer mooie camping!

route201
21-6-2015

Wij hebben deze camping begin juni bezocht, wat volgens de organisatie qua drukte een groot verschil is tov een maand later. Voor ons was deze camping ideaal: rustig, heel vriendelijk personeel, goede ligging tov andere steden, mooi zwembad,... . Ik vind de huurprijzen van een accomodaties voor het hoogseizoen wel heel hoog, maar het zal ook wel met de regio te maken hebben. Wij vonden deze camping in ieder geval top!

Veel te groot.

Malou123
19-10-2014

Deze camping is een groot dorp vol caravans [meer dan 600!] die bovenop elkaar staan. Dat betekent dus veel lawaai van je buren want de caravans staan soms nog geen 2 meter uit elkaar en de camping zat helemaal vol. Wij zaten naast het militaire kamp wat ernaast ligt dus elke ochtend om 06.00uur wakker door gezang en schietoefeningen. Brood erg lekker, zwembad geweldig ondanks de drukte .Shows s,avonds soms leuk, soms weinig aan. Restaurant niet lekker en verhoudingsgewijs duur . Een uurtje rijden van Port Grimaud st Maxime en Saint Tropez , hier moet je beslist zijn geweest! Frejus zelf niks aan. Wij komen zeker terug maar niet naar deze camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Rustig, mooi, ontspannen!

Marlou
2-10-2014

Heerlijke vakantie gehad met onze zoon van 2,5 jaar oud. We zijn geen ondernemers, dus hebben vooral van de camping genoten. We hadden een XXL caravan via de camping zelf geboekt, was erg mooi en lekker ruim. Zeker de grote veranda was echt fantastisch, daar kon ons zoontje heerlijk op spelen. Toen het gas uit de fles op was, even een belletje en na 5 minuten werd de fles vervangen, top service! Vriendelijk personeel in het winkeltje, echt een super vakantie gehad. Kinderen van 3-4 jaar zullen zich misschien wel wat sneller vervelen in de waterspeeltuin, die is wel meer gericht op de wat kleinere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke camping

Esmiralda Verhagen
29-9-2014

Het was een leuke camping, maar niet meer voor herhaling vatbaar. De accommodatie was niet schoon bij aankomst en heb uiteindelijk zelf maar een poetsdoek gepakt. het restaurant is echt onder de maat en niet gezellig. de hygiene liet te wensen over, in de wasruimte was het niet schoon en er lag hondenpoep op de camping. Ook het onderhoud mag beter, bij de speeltoestellen zaten er schroeven los en verschillende trapjes moesten nodig worden gerepareerd. Ik heb een 5 sterren camping geboekt, maar ben van mening een 4 sterren camping te hebben gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

veel lawaai

Fam. Berens
26-8-2014

Deze camping maakt ontzettend veel lawaai. Er is gewoon geen rust.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima camping !

Ronald van Rees
      14-8-2014

Caravan in prima staat inclusief parasal ligbedjes met eettafel en stoelen.

Je mag de auto voor de caravan parkeren.

Het uitzicht was geweldig, mooie groene bergen. De heren van de touroperator waren netjes en behulpzaam, iedereen was netjes en aardig. Veel animatie voor de kinderen, overdekte tennisbanen en een groot voetbal/speelveld.

Het restaurant was prima, voor meerdere restaurants met de auto naar de haven van Frejus, anders zelf de keuken in.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.