7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

206 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Goede vakantie gehad

Fientje,
25-6-2017

Wij hebben hier met onze dochter van 5 jaar een heel goede vakantie gehad. Mooie en warme zwembaden en 's avonds nooit last gehad van lawaai. Er is ook een heel leuk speeltuintje voor de kleintjes en een kinderboerderij waar ze zelf de diertjes mogen voederen. Leuke shows en kinderdisco. In het laagseizoen hebben we wel maar 1 keer kinderdisco gehad op twee weken, dat vond ons kleintje wel jammer. Op donderdag doet het restaurant van de camping een mosselavond lekker maar reserveer dit als je het wil doen onmiddellijk want bij ons was het de tweede week van ons verblijf volzet. De prijzen in het restaurant waren fair. Winkeltje op camping is meer dan voldoende voor basisbenodigdheden en elke morgen vers stokbrood en croissants! Het enige minpunt van ons verblijf vonden wij de properheid van het huisje en de wifi. Dit was echt niet okay. Vuile vloer, haren van vorige vakantiegangers in douche en toilet en koffiespetters op kasten van de keuken. Maar hier gaan we niet over zeuren! Ondanks dit minpuntje PRIMA vakantie gehad. Ik heb het zelf gepoetst en heb daarna 14 dagen met volle teugen genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

fantastisch

John,
10-5-2017

Schitterende camping met uitstekende ligging. Niet ver van de snelweg en vlakbij Nice, Cannes, Monaco. Ook dichtbij centrum Frejus waar terrasjes, ijssalons en restaurants zijn.

De camping is een terrassencamping. Veel klimmen dus. Groot zwembad met veel bedjes. Wel strenge badmeesters. Níet duiken, springen, rennen, bal, pistolen etc. Ook is een speedo zwembroek verplicht.

De huisjes (wij zaten in Zen) zijn schitterend en compleet. Vaatwasser, tv, aicro, overdekt terras. Wij hadden ook een hottub die altijd op 40 graden stond. Heerlijk savonds of in de ochtend. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nette camping

Peter Zendman,
22-3-2017

Het is een nette camping en superschoon. Wel erg heuvelachtig wat voor mensen die slecht te been zijn geen aanrader is. Het grootste gedeelte van de camping staan allemaal stacaravans, ze zien er heel netjes en onderhouden uit.

De prijs in het voorseizoen was goed te doen. En er zijn dan nog niet heel veel mensen. Je kunt nog rustig in het zwembad zijn en er zijn genoeg ligstoelen aanwezig. Heb wel van mensen gehoord die bijna het hele jaar daar staan, dat dit in het hoogseizoen wel wat problemen geeft.

Het sanitair wat wij hebben gezien was schoon en netjes. Wij gebruikte het alleen bij het zwembad want verder gebruikte we onze eigen sanitair in de stacaravan, waarvan de wc heel smal was.

Op de camping heb je een restaurant, voor andere restaurants moet je naar Frejus wat 7 km verderop ligt.

Het zwembad is prachtig groot. Het is wel diep, je kunt er bijna niet staan. Er is voor kleinere kinderen ook een zwembad met speeltoestellen.

Heerlijke plek

Vosje123
13-9-2016

Schrijf dit vanaf de camping! Het is nu begin september maar hier nog prima te doen. Camping in heel netjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel en werden goed ontvangen, praten prima engels. Kregen een doos wijn...heerlijk

We hadden een goedkope aanbieding zonder airco, en was dus wel benieuwd wat het zou zijn, we hebben een geweldig huisje met Airco gekregen. Huisje was schoon (ik ben snel vies van iets) vindt de camping wel ver van alles zou het daarom niet snel weer boeken. Zeker 15 min rijden naar strand (en hoogseizoen zeker dubbele) Lidle om de hoek en op weg naar strand een grote Geant.

Prachtig zwembad voor jong en oud, leuke speeltuin en voor ons kleintje 1.5 een plekje bij de crèche waar ze heerlijk kan spelen. Wil je op een luxe camping zitten en in een net huisje dan kun je deze gerust boeken. Huisjes lijken allemaal redelijk nieuw. Alle gemakken aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Geweldige vakantie in voorseizoen gehad.

niconline74
25-7-2016

Zeer fijne vakantie in mei gehad.

We mochten gelukkig zelf een mobile home uitzoeken, hier zit (helaas) nogal veel verschil in qua ligging. Door deze upgrade een erg fijne vakantie gehad.

Prachtig zwembad, mooi binnenbad met badmeesters. Fijn restaurant en uitgebreide winkel. In het voorseizoen was het heerlijk vertoeven!

De omgeving was ook erg mooi. Cannes, St Rafael, St Maxime en St Tropez zijn alle goed te bereizen met de auto.

Al met al een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldige mooie en schone camping

Cindy
13-7-2016

Hadden een mooie mobile home van de touroperator, de vista. Goed ingedeeld en genoeg ruimte. Camping is erg netjes, sanitair e.d waren altijd erg schoon. Zwembad voor de kleintjes is top, goed toezicht en ze zijn streng wat betreft slippers dragen en een strakke zwembroek. Camping was lastig te vinden, tomtom kon het niet goed vinden. Uitzicht top, je zit tussen de bergen. Strand bij st aygulf is prima voor de kleintjes, voer pkage st aygulf in en je kont er dan makkelijk, water loopt langzaam af. Wel voor 10 uur komen, parkeren 3 euro voor een halve dag, 4,50 voor een hele. Baai van agay ook ook erg leuk, wel kleine steentjes dus waterschoenen zijn dan handig. Lidl zit op 10 minuten rijden. Afhaal pizza op de route naat de lidl is erg lekker en stukkeb goedkoper dan op de camoing. Broodjes op de camping zijn lekker. Al met al een mooie camping die goed wordt onderhouden met alle gemakken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping zoals het bedoeld is!

Gijsje
7-7-2016

Het is een hele mooie camping met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een redelijke prijs en alles in zeer goede staat. Er staan wel heel veel stacaravans, waardoor niet altijd privacy als je buiten zit. Wij hadden geluk dat we op een heel rustig plekje stonden met maar 2 andere mobile homes en juist alle privacy hadden. De bedden bij het zwembad lijken wel nieuw en er zijn veel grote en nieuwe parasols. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud.

Gereisd met partner in juni 2016

In juni hebben wij een week verbleven op deze camping. Zoals reeds omschreven door anderen: de camping omvat veel hoogteverschillen en de stacaravans staan enorm dicht op elkaar. Wij verbleven aan de kant van de camping waar het opleidingscentrum vd marine tegenaan grenst. Iedere ochtend al vroeg gezang of geschreeuw. Tevens was er sprake van veel ongedierte. Mieren zowel binnen als buiten, muggen en salamanders op het terras. Na een melding over de vele mieren in de keuken is dit direct opgepakt en met een spray verholpen. Andere positieve punten zijn een geweldig groot en verwarmd zwembad, veel verschillende activiteiten en animatie, de camping is zeer milieubewust met gescheiden afvalvoorzieningen, voor ons beiden gratis WiFi met zeer goed bereik en perfecte locatie om leuke dagtripjes te maken. Cannes, st tropez, Monaco en Menton zijn aanraders. Aqualand ligt op 10 min rijden. De markt van Fréjus is ook erg leuk. Een enorm grote Carrefour ligt op 10 min afstand, net als allerlei andere winkels en eetgelegenheden. De baaitjes bij St Aygulf (even na st Aygulf) zijn een absoluut aanrader tov het massale strand van Fréjus. Een tip is dat niet iedere stacaravan over airco beschikt. Dit is ons inziens wel een absolute aanrader, dus als je de keuze hebt bij boeken, dan kies hiervoor. Zelfs in het voorseizoen was het erg warm en hebben wij dankzij de airco heerlijk geslapen.

Gereisd met partner in juni 2016

Plaatjes op de website zijn mooier dan de werkelijkheid. Alles wat nodig is voor een onbezorgde vakantie, is aanwezig.

enorm genoten

Lydia de Rooij
9-5-2016

ik vond alles wat camping aan bied goed de service prima, animatie voor jong en oud ook erg leuk.

wat mischien minpunt zou kunnen zijn is dat er maar 1 eet gelegenheid is met op zich niet heel veel keus met eten. maar wat wij gegeten hebben was erg lekker.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.