7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

23 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

fantastische camping !!!

Carina
10-1-2009

Kind vriendelijk en zeer vriendelijk personeel. je zit niet op elkaars lip en je hoort niet de hele dag alleen maar nederlands.

Gereisd anders in januari 2009
2007

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Onze kinderen van 1 en 3 hebben het prima naar hun zin gehad, heerlijk kinderbad!

Gereisd anders in juli 2007

30 juni 2007 terug gekomen;

Stacaravan was prima, het zwembad is ook leuk alleen rondom het zwembad ligt er een kiezelgrond dit is niet echt lekker voor die kleintjes en voor jezelf eigenlijk ook niet. Voor de rest heeft de camping weinig te bieden dan het zwembad. De camping is niet een beetje heuvelachtig maar gewoon erg heuvelachtig. Ik vind deze camping echt geen aanrader met kleine kinderen.

Gereisd anders in juli 2007

D-reizen

(Juni 2007) Wij zijn zojuist terug van Holiday Green. Wat ons betreft een uitstekende camping, je kon zien dat ze met name de omgeving van het zwembad hadden opgeknapt. Ziet er allemaal prima uit met bubbelbaden, een glijbaan etc. We hadden via een "uit"stekende organisatie een zogenaamde family cottage gehuurd. Dit was een gloednieuwe caravan met drie slaapkamers en airco. Al met al een prima vakantie op een mooie groene camping (ik hou wel van een terrasvormige camping waar je af en toe wat moet klimmen).

Gereisd anders in juni 2007

Ik ben van mijn 4e tot mijn 18e op deze camping geweest en het was altijd een groot feest. Wij gingen altijd 3 weken in het hoogseizoen en ik als kind genoot er super van. In het hoogseizoen is er wel een nederlandstalige kidsclub en anders moet je maar in Nederland op vakantie gaan. Er worden ook veel leuke toernooitjes georganiseerd zoals tennis, voetbal, waterpolo, waterskieen enz. Vanuit de camping gaat er ook een gratis shuttle bus naar het strand. Camping ligt wel op een heuvel dus soms moet je bergop lopen, maar op de terugweg kan je weer bergafwaarts lopen. Kijk ook eens op hun site.

Gereisd anders in april 2007
2006

Wij gaan al voor het 4de jaar opnieuw dus moet het wel goed zijn we leven er elk jaar als god in frankrijk dit samen met onze vrienden en kinderen altijd goed ontvangen mooie caravans en vriendelijke uitbaters geen reden tot klagen dus betalen een meer dan redelijke prijs

Gereisd anders in november 2006

wij zijn er in juni geweest

mirannekke
3-10-2006

wij zijn er in juni geweest.

het personeel moest er echt in komen.

de tijden van de kidsclub daar hielden ze zich niet het was bijna elke dag het zelfde behalve de laatste 2 dagen van de 2 weken het zwembad was heel fijn.het nieuwe gedeelte zag er fantastisch uit veel ruimte en het oude gedeelte staat alles op elkaar.het is wel goed voorr je conditie want je loopt veel trappen en het is erg heuvelachtig.belachelijk dat je moet betalen voor bedjes.het was een dure vakantie en hebbenzijn we maar 1 keer gaan uit eten

ons zie je er niet meer

Gereisd anders in oktober 2006

Wij zijn in het hoogseizoen twee weken naar Holiday Green geweest. Mooie nieuwe stacaravans met veranda. Wij hebben het volgende gemist: Nederlandse animatie, vlak speelterrein voor kinderen, ligstoelen bij het zwembad, ten allen tijden met je luchtbed in het zwembad, disco voor kleine kinderen en Engelstalige shows (alles is in het Frans). Zeker geen 4 sterren waard. Frejus wel erg leuk.

Gereisd anders in september 2006

van 29-07 tm 16-08 2006 op deze camping verbleven. Zwembad schoon maar te weinig ruimte voor de niet zwemmers bij het bad. Personeel over het hele park sprak voornamelijk frans en bijna geen engels, (incl animatie) erg jammer. Brood in het winkeltje was super! altijd vers en nooit uitverkocht :-) Omgeving super, mooie steden, mooie stranden! en bergen! Voor elk wat wils. Wij hebben een super vakantie gehad. (2 volwassene 1 kind 9 jr) Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in augustus 2006

Allereerst; dit is geen camping maar een stacaravanpark!! Ga er niet naar toe met een tent of een eigen caravan. Hutje mutje op elkaar tussen de stacaravans. Voor doorgewinterde kampeerders (gezin met jonge kinderen)met tent zoals wij was deze camping een straf. Weinig vertier voor kleine kinderen tot 8 jaar op het zwembad na. Voor elke activiteit moet je de auto pakken, behoorlijk eindje rijden voor strand, stad, supermarkt. Duur! Enig pluspunt, sanitair was er werkelijk schoon! Tip; check de campinggids!!

Gereisd anders in augustus 2006

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.