7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

10 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer!!!!

Manuela,
17-8-2018

Camping volledig Frans georiënteerd. Geen enkele keer avondprogramma voor de andere gasten aan gepast. Het zwembad is weinig bijzonder, met allerlei regels. Een ervan geen drinken bij je ligbed. Dus ga je wat drinken bij de bar, om vervolgens terug te komen en blijkt dat je handdoek door het personeel is verwijderd. De nieuwe ( Franse ) gasten houden bij aankomst geklaagd dat zij geen ligbed hadden. En het excuus was dat zij iets houden omgeroepen, wij te lang weg waren. Echter waar wij zaten ( de bar vlak bij het zwembad) niks daarvan mee gekregen en wij waren geld aan het uitgeven op de camping en dan wordt je zo behandeld. Vindt het buiten gewoon klant onvriendelijk. Badmeester bood wel zijn erxuus aan, maar zocht niet naar een oplossing.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooi camping in mooie omgeving

Hanneke van Dijk,
18-9-2017

Niet zo handig voor mensen met een beperking. Want het is een terrassen camping die op plaatsen stijl is

Gereisd met vrienden in september 2017

Voor mij nooit meer !

Bart
3-7-2013

Stacaravan zelf was goed in orde, maar alle caravans staan op elkaar gepropt. Het terras van onze buren stond op 1m van onze slaapkamer. Als je dan buren hebt die elke dag tot na middernacht vreselijk veel kabaal maken dan mag je 'rust' wel vergeten !

Gereisd met vrienden in juni 2013

Leuke camping

Henriette
18-4-2012

Camping Holiday Green, was een keurige camping. Het personeel dat ons bij de caravan opving was niet erg vriendelijk, spraken ook geen woord engels. Het zwembad was heerlijk, het sanitair was prima en schoon. Restaurants weet ik niets meer over. De camping ligt wel een eind buiten Frejus. Het enige wat mij stoorde gedurende mijn verblijf daar, was het voordurende geknirp van les cigales. Dat was een hels kabaal van s'morgens vroeg tot zonsondergang.

Gereisd met vrienden in juli 2004

Ruime, gezellige camping

Robin
25-8-2010

Erg ruime gezellige familiecamping met ruim zwembad.

Meerdere keren verbleven en nog steeds aan te raden

Gereisd met vrienden in juli 1996

waardeloos aanbod

a.van de ven
14-7-2010

als dit een luxe park is wil ik wel eens slecht park zien .

we haddden de pech dat we naar hier waren over geplaatst , huisje voor 4 personen niet geschikt voor 4 senioren 1 -2 persoons bed en 2 stapelbedden .

Gereisd met vrienden in juni 2010

2008

we zijn net terug van Holiday Green het is een camping 3

Peter & Gerda/Andre & Tiny
18-7-2008

we zijn net terug van Holiday Green

het is een schitterende camping we hadden een leuke mobilehome met alles erop en eraan we stonden vlak bij het het nieuw geplaatste toilet/douchegebouw dat trouwens schitterend was alles was nieuw en schoon werd 3 keer per dag schoon gemaakt

erg vriendelijk personeel je heb er van alles op de camping te doen

er word heel veel voor en met de kinderen gedaan

er is een militaire basis naast de camping maar daar heb je totaal geen last van

wij hebben het in iedere geval ontzettend naar ons zin gehad op Holiday green

Gereisd met vrienden in juli 2008

Leuke camping voor mensen op leeftijd wel lastig i.v.m hoogte verschillen.

fijn zwembad ,alleen jammer dat de glijbanen binnen zijn!

onze caravan was super maar er staan er ook waar je nog geen nacht in wilt slapen!

elke dag lekker vers brood,nadeel voor de andere boodschappen moet je wel een stuk rijden ook voor het strand!

Gereisd met vrienden in januari 2008
2007

wij Zijn zonet terug uit holiday green

wij hadden een mooie caravan niks mis mee de ligging van de camping is toch 11 km van het strand veel tever de annimatie voor de kinderen is slecht spreken alleen frans en gebrekig engels nderlandse kinderen kunnen hier niet aan mee doen verstaan er niets van.op het terras gaan zitten om wat te benuttigen is ook niet zo leuk ze zijn aardig aan de prijs vooral op een camping zijn deze prijzen belachelijk 1/2 ltr bier 5 euro daar trek je geen volle zalen mee.het zwembad is mooi verder van de nieuwe glijbaan moet je je niet veel van voorstellen deze is namelijk binnen.bedjes bij het zwembad kosten per 2 en parasol 10 euro voor een halve dag kei belachelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2007
2006

geboekt via Eurocamp, zeer mooie nieuwe sta-caravan, helemaal compleet, prima sanitair en mooi groot houten terras. (alleen de matrassen waren zeer slecht!) Er stonden echter ook veel oude sta-caravans en bijna geen tenten/gewone caravans waardoor de camping absoluut niet gezellig was (je krijgt er geen 'campinggevoel' van). Het zwembad was prachtig (ook zeer geschikt voor kleine kinderen). Winkel was goed, restaurant/snackbar waren duur.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.