7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Geweldig

Bart,
30-8-2018

Fantastische ligging en erg vriendelijk personeel. Absoluut een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vd Hoek,
5-7-2018

Geweldige camping!! Alles is erg schoon en netjes! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is een topper ons zoontje heeft zich hier dagelijks prima vermaakt. Ook ligt de camping in een mooie omgeving, Frejus heeft een leuke boulevard, ook is Saint Tropez een aanrader! Kortom een geweldig leuke camping voor iedereen!! Wij gaan zeker terug!:):)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Alleen maar goeie herinneringen!

Heidi Commeine,
20-1-2018

Leuk verblijf gehad op deze camping. Zalig zwembad waar je elke dag tussen 12 u en 15 u met luchtmatrassen op het water mocht. Ook heel veel in de buurt om te bezoeken . Carefour op enkele minutennrijden , telkens een avontuur om

Je inkopen te doen. Elke avond ook animatie op de camping wel in het Frans . Leuke bar om een cocktail te drinken en de dag af te sluiten. Voor elke uitstap heb je wel je auto nodig maar typish campinglife zeker. Ook geen last gehad van nacht lawaai . Zeker een aanrader en niet vergeten je bent op vakantie erger je niet steeds aan pietluttigheden dat maakt de ervaring niet beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Holiday =resort ,geen camping

Caro,
16-8-2017

Wij kregen een grote plek bovenaan de camping toegewezen.Lekker ruim ,maar iedere nacht wakker gelegen vh verkeerslawaai.Evt andere plaats onderaan de camping leek op braakliggend terein.Camping erg duur en over georganiseerd.Prima om daar een stacaravan te huren ,maar kamperen is een daar 2e rangs aangelegenheid geworden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Camping ongeschikt voor jonge kinderen

Jansen,
12-8-2017

Nette sta caravan. Nss riviera is een goede verhuurder.

Eenrichtings verkeer veilig maar onhandig

Te veel caravans dicht op elkaar

Saai zwembad zeer ongeschikt voor jonge kinderen

Entertainment programma alleen in het Frans

Wifi zeer beperkt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een fantastische vakantie samen gehad.

Bianca velnaar,
8-8-2017

Een super leuke camping met prima eet gelegenheden.en een geweldig mooi zwembad.wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mwah, niet weer voor ons.

RS,
4-8-2017

Foto's zijn spraakmakend maar deze camping is voor gezinnen met jonge kinderen verreweg van ideaal. Probeer het ook niet, je komt bedrogen uit. Het betreft een zogenoemde 'terrassen-camping' waarvan we op de hoogte waren en we ook zeker wisten wat het inhield! Maar een afgrond van 3 meter naast de stacaravan hadden we niet verwacht. Onze kleine van 2 kan zonder moeite erin lopen met alle gevolgen van dien. Ook het verkeer 'op de camping' in aanzienlijk en rijden af en aan (soms met redelijke snelheid). Daarnaast was het terras van de accommodatie niet af te sluiten. Hiervoor hebben we een extra 'hekje' gekregen van de medewerker van de touroperator, die zal opzeker ook niet geweten hebben hoe hier mee om te gaan. Wij zullen niet weer boeken via deze touroperator, vooral omdat alles voorgespiegeld wordt als fantastisch maar het dat eigenlijk niet is. Als voorbeeld. In de folder staat letterlijk 'wij controleren alle lampen' bij ons verblijf waren er 2 kapot in de woonkamer. Toeval? Of gewoon marketing?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke tijd.

GPA,
6-7-2017

De werknemers van deze glamping zijn goud waard. De gastvrijheid en vriendelijkheid kom niet snel ergens tegen.

Minder punt vond ik het sanitair bij het peuter en binnenbad. Het kon af en toe erg stinken. De caravan waar wij in zaten was héérlijk om in te vertoeven. Bijna drie weken op de glamping was eigenlijk voor ons te kort. Een week langer hadden wij niet erg gevonden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Goede vakantie gehad

Fientje,
25-6-2017

Wij hebben hier met onze dochter van 5 jaar een heel goede vakantie gehad. Mooie en warme zwembaden en 's avonds nooit last gehad van lawaai. Er is ook een heel leuk speeltuintje voor de kleintjes en een kinderboerderij waar ze zelf de diertjes mogen voederen. Leuke shows en kinderdisco. In het laagseizoen hebben we wel maar 1 keer kinderdisco gehad op twee weken, dat vond ons kleintje wel jammer. Op donderdag doet het restaurant van de camping een mosselavond lekker maar reserveer dit als je het wil doen onmiddellijk want bij ons was het de tweede week van ons verblijf volzet. De prijzen in het restaurant waren fair. Winkeltje op camping is meer dan voldoende voor basisbenodigdheden en elke morgen vers stokbrood en croissants! Het enige minpunt van ons verblijf vonden wij de properheid van het huisje en de wifi. Dit was echt niet okay. Vuile vloer, haren van vorige vakantiegangers in douche en toilet en koffiespetters op kasten van de keuken. Maar hier gaan we niet over zeuren! Ondanks dit minpuntje PRIMA vakantie gehad. Ik heb het zelf gepoetst en heb daarna 14 dagen met volle teugen genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek

Vosje123
13-9-2016

Schrijf dit vanaf de camping! Het is nu begin september maar hier nog prima te doen. Camping in heel netjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel en werden goed ontvangen, praten prima engels. Kregen een doos wijn...heerlijk

We hadden een goedkope aanbieding zonder airco, en was dus wel benieuwd wat het zou zijn, we hebben een geweldig huisje met Airco gekregen. Huisje was schoon (ik ben snel vies van iets) vindt de camping wel ver van alles zou het daarom niet snel weer boeken. Zeker 15 min rijden naar strand (en hoogseizoen zeker dubbele) Lidle om de hoek en op weg naar strand een grote Geant.

Prachtig zwembad voor jong en oud, leuke speeltuin en voor ons kleintje 1.5 een plekje bij de crèche waar ze heerlijk kan spelen. Wil je op een luxe camping zitten en in een net huisje dan kun je deze gerust boeken. Huisjes lijken allemaal redelijk nieuw. Alle gemakken aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.