7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

40 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke camping

Willem bat
26-7-2013

We zitten nu op de camping en we hebben de XXL cottage en die zijn geweldig. December 2012 neergezet en volgens mij zijn we de eerste die hem gebruiken. Groot terras van 4x 12 m en dan ook nog eens een apart gedeelte voor de auto. Perfect als je kijkt naar sommige die hutje mutje staan. Geboekt bij de camping zelf en gewoon aangegeven welk nummer we wilden hebben. Spreken slecht engels maar dat heeft ook zijn charme. Strand gaan we naar Saint-Aygluf ongeveer 20 minuten rijden. Parkeren 4,50 voor heel de dag en strand binnen 100 meter. Kinderen willen niet meer weg. Frejus in de avond gezellig druk parkeren doen we bij Casino supermarkt gratis en binnen 5 min op de boulevard. Gelukkig geen NL enclave maar veel Fransen en ook engelsen.

Gereisd familie in juli 2013
2008

Gewoon een goede camping

Cees van der Burg
15-9-2008

Wij zijn hier begin september 2 weken geweest en hebben in een Wakiki van touroperator gezeten. Prima caravan met 3 slaapkamers en een airco. Geen overbodige luxe als je een kleine hebt die overdag nog slaapt in de hitte (maar ja daar kom je juist voor). Er staan wel heel veel verschillende caravans, wij stonden tussen "vaste gasten" die na het seizoen waren vertrokken, dus geen buren. Qua faciliteiten is eigenlijk alles aanwezig, behalve een (beach)volleybalveld, tenzij er een toernooitje is. Het hoogte verschil is behoorlijk, maar onze jongste van 2 klom iedere morgen vrolijk naar boven voor een vers, warm stokbrood. Het enige minpunt was de prijs van Wifi internet en het slechte bereik; alleen in het restaurant en voor de shop, maar daar zijn weer geen stopcontacten. Mocht je nog gaan met login: STDN7955 en wachtwoord ksnri heb je nog een kwartier Wifi tijd.

Gereisd familie in september 2008

Leuke camping, maar na 1 keer wel gezien.

Ramon Jaspers
30-8-2008

Zwembad met glijbaan en baby/peuter speelding (dat ding dat binnen staat) is ook leuk voor de kleinsten. Restaurant was inderdaad weinig sfeervol, maar je kunt er prima eten afhalen. De shows 's avonds vond ik een ware straf!! Kwam misschien omdat wij in de Franse vakantieperiode daar zaten dus was de show misschien aan de "Franse maatstaven" aangepast.

Caravan was zeer netjes (type 400) en erg ruim voor een stacaravan. Matrassen liggen alleen slecht, je hebt 's ochtends de springveren nog in je rug staan. Wij hadden de aanwezige dekens over de matras gelegd, en daarna de matrashoes eroverheen, dan is het wel goed te doen.

Het strand bij St. Aygulf is een aanrader en de bijgelegen strandtent beslist een aanrader.

Als het je interesse heeft, is het naast de camping gelegen Mariniersmuseum öok iets om te gaan bekijken.

D-reizen

Gewoon een goede camping!

Carlo
27-8-2008

Terras vormige camping. In eerste instantie hadden wij een "Classic" stacaravan geboekt. Deze stond op een slechte plaats en was niet mooi. Voor €70 euro meer per week heb je een mooie caravan met houten veranda. Het, zeer behulpzame, personeel heeft er voor gezorgt dat we een betere caravan kregen.

Verder een mooie camping met een heerlijk zwembad voor de kinderen. De grindvloer om het zwembad is niet goed aangelegt, maar dat gaan ze komen voorjaar (2009) verhelpen.

TIP: probeer een caravan te krijgen op "les acacias", dat is vlakbij het zwembad en een ideale plek op de camping, ook mbt het hoogte verschil!

Voor de strandliefhebber: Pak de auto naar Sain Aygulf en ga bij Van Der Valk op het strand zitten. De beachclub heet Blanc-Blue (heerlijke ligbedden met dikke matrassen) en daarna lekker eten bij het restaurant dat ook op het strand zit. Ook ideaal met kinderen, die spelen op het strand terwijl je zelf lekker kan eten met de kinderen in het zicht!

Kort: Leuke camping!

Gereisd familie in augustus 2008

-de camping zelf vonden we te groot

-de bungalow was heel proper

(er word altijd nog een kuisploeg ingezet zelfs als je kiest v.eigen schoonmaak)

-animatie vonden wij minder, er word meer

met kleine kinderen gedaan.

-de animaters kennen de kinderen ook niet daar er zoveel zijn

-te weing plaats om te liggen ofwel moest je ligstoelen huren

-het winkeltje op de camping was makkelijk voor grotere boodschappen naar carrefour

-veel kan je er toch niet kopen want daarvoor is de ijskast te klein

Eind juli 08 terug van Holiday Green

Fam. Hartmann
3-8-2008

Geen camping om met kleine kinderen te bezoeken (0 tot 3 jaar). Veel trappen rond het zwembed en erg heuvelachtig. Stacaravan was netjes. Weinig schaduw op de gehele camping dus airco is zeker aan te bevelen. Eetgelegenheden zijn ongezellig. Service was goed.

Heerlijke vakantie

mascha
3-8-2008

Wij zijn van 14 tot 28 juni geweest met 2 kids: 2 en 0jr. Superluxe caravan met airco: type Riviera Club. We zaten in het gebied Iris, rechtstreeks geboekt. Dit was minder steil dus handig met kinderwagen. Je zit dan boven zwembad en daar was je redelijk snel.

Kinderbad was erg leuk. Verder in juni geen kinderanimatie.

We hebben nergens geluidsoverlast van gehad. Een keer erg veel mieren en ze kwamen het meteen behandelen en geen last meer van gehad. Supervriendelijk personeel.

Tips: er zijn geen grote koffiemoken en geen waterkoker.

Type Holiday residence is nog mooer door de supergrote veranda, die hebben alleen geen gedeeltelijke overkapping maar wel bomen en parasol. Je kan voorkeuren aangeven, bijv: 652,653,649, 688, 686, 649 lagen erg mooi.

Riviera Club: 665,666,669,663,662.

Gereisd familie in juni 2008

Helaas is de vakantie op holiday green alweer voorbij. Een fantastische tijd daar gehad. Hele mooie stacaravan met mooi uitzicht. het zwembad was prachtig met ook een mooi binnenbad. De steentjes om het bad heen vond ik niet hinderlijk.dan werd er ook niet hard gerend. Veel te zien en te doen op de camping en ook in de omgeving. Heel leuk strand voor kinderen in st.aygulf ong. 7 km verderop. 's ochtends kon je heerlijke broodjes krijgen en een hele grote supermarkt(carrefour) zit dichtbij. Alleen het liggedeelte bij het zwembad kan in het hoogseizoen heel druk zijn. Je betaalt 5 euro voor 2 bedjes of je koopt gewoon een lekker luchtbed. Kortom een vakantie gehad om niet snel te vergeten en zeker weer terug te komen.

Gereisd familie in juli 2008

super camping!

Fam. Knauwen
14-7-2008

Wij zijn net terug, en we hebben een waanzinnig mooie vakantie gehad.

Wij zaten in een gloed nieuwe mobile home, prima vertoeven met de kids, onze kinderen (3 kids) hebben het echt super gehad. Je moet wel rekening houden met hoogte verschillen camping ligt in de heuvels. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2008

Heerlijke tijd gehad

rob
6-7-2008

Begin juni zijn wij hier geweest met 2 volwassenen en een tweeling van 1,5 jaar. We verbleven in een Family Cottage type 400 met zeer goede faciliteiten (koffiekopjes zijn idd erg klein). Douche heeft een heerlijke straal, airco werkt prima en een grote koelkast. Geen last van mieren of ander ongedierte.

Een heerlijke camping met een mooi zwembad (zeker het peuterbad is geweldig voor de kleintjes) en leuke speeltuin voor de kinderen.

In de omgeving is ook veel te doen. Strand bij St. Aygulf is voor kleine kinderen ideaal en tot half juni nog gratis parkeren! De markt op zaterdag in Frejus is gezellig om te bezoeken. Mocht je naar St Tropez gaan ga dan zondagochtend vroeg, dan geen file erheen.

Personeel van Holiday Green uitstekend, zonder probleem werd uit een slaapkamer de bedden helemaal weggehaald en nieuwe campingbedjes voor de kids geplaatst.

Ook kregen we 3 flessen rose bij aankomst.

Gereisd familie in juni 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.