7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

44 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Leuk voor één week

Cathelijne Cramer,
31-8-2018

In augustus een week verbleven op deze camping. We hadden de Cottage Plus: mooie cottage met voldoende ruimte en prima bedden. Op de camping is van alles te beleven, iedere dag weer. Sommige avondprogramma's waren erg leuk, alleen zijn ze inderdaad Frans georiënteerd en daarom waren alleen de zang- en dans acts amuserend om naar te kijken. Ik durf het eigenlijk geen camping te noemen; het is meer een all inclusive resort. Tennisbanen, binnenzwembad, verwarmd buitenzwembad, spa en heel de dag door entertainment. Voor kids leuker dan voor volwassenen. Een week is daarom dikke prima, maar je moet hier niet naartoe komen voor je rust. Wij hadden geluk dat we een cottage hadden dichtbij het zwembad, sommige huisjes waren ver lopen en de paden zijn erg steil. Voor ons was dit echter geen doorn in het oog. Restaurant is prima en het personeel is vriendelijk. In de buurt zijn Fréjus en Cannes goed te bereiken en leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor 1 keer leuk

Verbunt,
4-6-2018

In de omgeving zijn geen wandelingen te maken. Om naar Fréjus te lopen moet je langs een 90 km weg, levensgevaarlijk! Je hebt hier echt je auto dagelijks nodig wat wij erg jammer vinden. In de directe omgeving is weinig te doen. Caravan was prima in orde met een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

Claudia en Nico,
7-3-2018

Het was bekend dat het een terassencamping was. Alleen sommige hellingen waren wel érg stijl. Maar in plaats van denken in moeilijkheden denken we in mogelijkheden: Dankzij deze camping, en onze dagelijkse wandeling op oa. de camping behielden we buiten al het lekkers wat er te krijgen was, wel ons figuur. ;-)

Het dorpje Fréjus vonden wij niet zo heel bijzonder maar je zit er op de ultieme plek om naar de bekende plaatsen te gaan. Een auto is dus wel fijn om tot je beschikking te hebben: zo kun je oa. naar Nice, Monaco, St. Tropez... het fotoboek staat er mooi bij van deze vakantie en bij hen zien van alle mooie foto's krijg ik alweer heimwee. Ik zou deze camping aan iedereen aanbevelen ( die goed ter been is, dat wel. )

Al met al dus een top vakantie, mede mogelijk gemaakt door touroperator; hun fijne service, al meerdere jaren een mooie chalet. Deze zomer hebben we weer bij hen geboekt; dat zegt genoeg denk ik!

Op naar de zomer... 😍

Gereisd met partner in juli 2017

perfecte vakantie

sandmannW,
30-9-2017

voor gezinnen met kinderen is het een fantastisch verblijf

er is voldoende gelegenheid voor sport en spelen

diverse zwembaden en !1

voorl heel erg schoon!!

aangenaam verblijf

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer.

Marion,
5-8-2017

De caravan die we hadden gehuurd was prima in orde bij aankomst schoon hebben wel eens anders meegemaakt!De camping is niet geschikt voor oudere mensen en die niet zo goed ter been zijn en ligt best ver van Frejus dus voor mensen die van het strand houden niet erg geschikt of je moet het niet erg vinden om iedere dag in de auto te stappen.

Gereisd met partner in juni 2017

Nette camping

Peter Zendman,
22-3-2017

Het is een nette camping en superschoon. Wel erg heuvelachtig wat voor mensen die slecht te been zijn geen aanrader is. Het grootste gedeelte van de camping staan allemaal stacaravans, ze zien er heel netjes en onderhouden uit.

De prijs in het voorseizoen was goed te doen. En er zijn dan nog niet heel veel mensen. Je kunt nog rustig in het zwembad zijn en er zijn genoeg ligstoelen aanwezig. Heb wel van mensen gehoord die bijna het hele jaar daar staan, dat dit in het hoogseizoen wel wat problemen geeft.

Het sanitair wat wij hebben gezien was schoon en netjes. Wij gebruikte het alleen bij het zwembad want verder gebruikte we onze eigen sanitair in de stacaravan, waarvan de wc heel smal was.

Op de camping heb je een restaurant, voor andere restaurants moet je naar Frejus wat 7 km verderop ligt.

Het zwembad is prachtig groot. Het is wel diep, je kunt er bijna niet staan. Er is voor kleinere kinderen ook een zwembad met speeltoestellen.

Gereisd met partner in juni 2016

Camping zoals het bedoeld is!

Gijsje
7-7-2016

Het is een hele mooie camping met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een redelijke prijs en alles in zeer goede staat. Er staan wel heel veel stacaravans, waardoor niet altijd privacy als je buiten zit. Wij hadden geluk dat we op een heel rustig plekje stonden met maar 2 andere mobile homes en juist alle privacy hadden. De bedden bij het zwembad lijken wel nieuw en er zijn veel grote en nieuwe parasols. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud.

Gereisd met partner in juni 2016

In juni hebben wij een week verbleven op deze camping. Zoals reeds omschreven door anderen: de camping omvat veel hoogteverschillen en de stacaravans staan enorm dicht op elkaar. Wij verbleven aan de kant van de camping waar het opleidingscentrum vd marine tegenaan grenst. Iedere ochtend al vroeg gezang of geschreeuw. Tevens was er sprake van veel ongedierte. Mieren zowel binnen als buiten, muggen en salamanders op het terras. Na een melding over de vele mieren in de keuken is dit direct opgepakt en met een spray verholpen. Andere positieve punten zijn een geweldig groot en verwarmd zwembad, veel verschillende activiteiten en animatie, de camping is zeer milieubewust met gescheiden afvalvoorzieningen, voor ons beiden gratis WiFi met zeer goed bereik en perfecte locatie om leuke dagtripjes te maken. Cannes, st tropez, Monaco en Menton zijn aanraders. Aqualand ligt op 10 min rijden. De markt van Fréjus is ook erg leuk. Een enorm grote Carrefour ligt op 10 min afstand, net als allerlei andere winkels en eetgelegenheden. De baaitjes bij St Aygulf (even na st Aygulf) zijn een absoluut aanrader tov het massale strand van Fréjus. Een tip is dat niet iedere stacaravan over airco beschikt. Dit is ons inziens wel een absolute aanrader, dus als je de keuze hebt bij boeken, dan kies hiervoor. Zelfs in het voorseizoen was het erg warm en hebben wij dankzij de airco heerlijk geslapen.

Gereisd met partner in juni 2016

Plaatjes op de website zijn mooier dan de werkelijkheid. Alles wat nodig is voor een onbezorgde vakantie, is aanwezig.

Goede Camping, maar..........!

Joop
13-1-2016

Schoon, mooie zwembaden, ligging in de bossen, dus.......prima! Maar betalen voor (zwakke) WiFi was te gek voor woorden. Op het terras van stacaravan was de connectie zwak en 2 meter verder binnen totaal geen verbinding. Dit moet verbeterd worden.

Gereisd met partner in juni 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.