Camping Holiday Green (Glamping)

Camping Holiday Green (Glamping)
7,4

14 tips over Camping Holiday Green (Glamping)

Gijsje, 7-7-2016
Je kunt vanaf deze camping heel gemakkelijk en snel naar de bekende badplaatsen, maar de kleinere dorpjes zoals Bagnol-en-Foret zijn ook echt de moeite waard. Wij gaan om te wielrennen en hebben ons hart op kunnen halen met prachtige routes langs de kust en naar het binnenland.
marieke horst, 29-6-2015
jammer genoeg moest je betalen voor wifi in je caravan. Dit behoort op de gehele camping gratis te zijn. Elke dag 1 uur gratis achter de computer in het restaurant.
Malou123, 19-10-2014
eten bij Gandhi in St Tropez !!

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

Marlou , 2-10-2014
Dorpje Saint Maxime om heerlijk uit eten te gaan. (wel duur, maar echt een aanrader)
Marlou , 2-10-2014
Uit eten in Saint Maxime!
Ronald van Rees, 14-8-2014

Haven Frejus

Wij zijn vnl op de camping gebleven, lekker zonnen en zwemmen. Er is genoeg te doen voor de kids. Het animatie team is super groot en heeft elke dag een vol programma.

Eric, 10-6-2014

- Let op het nummer van de lokatie dat je wilt huren, zie hiervoor de plattegrond, stel aanvullende vragen

- Vòòr vertrek, maak op woensdag een afspraak met de receptie voor de eindcontrole van de lokatie, wij konden al zaterdag om 07.30 u vertrekken

- Bij vertrek en schoon achterlaten van de lokatie wordt het geld van borg en schoonmaak direct terug gegeven.

- Bij gebruik van een elektrische barbecue (terras) kan je deze op vol vermogen gebruiken, alles blijft heel

- Spreek een beetje Frans

E. van de Scheur, 12-5-2014
Wij vonden de Grotte de Saint-Cézaire heel aardig, ook voor de kinderen. Hele mooie route via Bagnols en Forret en prima rondleiding in zowel Frans als Engels. Op de camping kun je gratis midgetgolfen en voor slechts 3 euro een uur tennissen. Wel identiteitskaart afgeven voor leenmaterialen.
Willem Bat, 5-8-2013

- met de auto naar Monaco en parkeren onder het Casino ongeveer 15,- voor heel de dag.

- naar st tropez neem de boot vanaf sainte maxime 40,- voor 2 volwas en 2 kinderen heel leuk en geen file.

- markt zondag ochtend in Le Muy

- meer le croix en huur een waterfiets zo dicht mogelijk bij de brug ongeveer 30,- voor 2 uur.neem zonnebrand en zwemkleding mee.

- mooiste plek op Holiday green neem nummer 286b een XXL huisje echt super ruim. Boek rechtstreeks op de camping.

- neem koffie/thee glazen mee

Caroline, 22-9-2012
Ga eens dagje wijnboeren bezoeken, je vindt er super lekker rosé wijnen en je komt in hele mooie boerderijen!