Camping Holiday Green (Glamping) *****

Review geschreven door Cathelijne Cramer

Leuk voor één week

Cathelijne Cramer,
31-8-2018

In augustus een week verbleven op deze camping. We hadden de Cottage Plus: mooie cottage met voldoende ruimte en prima bedden. Op de camping is van alles te beleven, iedere dag weer. Sommige avondprogramma's waren erg leuk, alleen zijn ze inderdaad Frans georiënteerd en daarom waren alleen de zang- en dans acts amuserend om naar te kijken. Ik durf het eigenlijk geen camping te noemen; het is meer een all inclusive resort. Tennisbanen, binnenzwembad, verwarmd buitenzwembad, spa en heel de dag door entertainment. Voor kids leuker dan voor volwassenen. Een week is daarom dikke prima, maar je moet hier niet naartoe komen voor je rust. Wij hadden geluk dat we een cottage hadden dichtbij het zwembad, sommige huisjes waren ver lopen en de paden zijn erg steil. Voor ons was dit echter geen doorn in het oog. Restaurant is prima en het personeel is vriendelijk. In de buurt zijn Fréjus en Cannes goed te bereiken en leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018
Vorige reviewVorige