Camping Holiday Green (Glamping) *****

Review geschreven door Manuela

Nooit meer!!!!

Manuela,
17-8-2018

Camping volledig Frans georiënteerd. Geen enkele keer avondprogramma voor de andere gasten aan gepast. Het zwembad is weinig bijzonder, met allerlei regels. Een ervan geen drinken bij je ligbed. Dus ga je wat drinken bij de bar, om vervolgens terug te komen en blijkt dat je handdoek door het personeel is verwijderd. De nieuwe ( Franse ) gasten houden bij aankomst geklaagd dat zij geen ligbed hadden. En het excuus was dat zij iets houden omgeroepen, wij te lang weg waren. Echter waar wij zaten ( de bar vlak bij het zwembad) niks daarvan mee gekregen en wij waren geld aan het uitgeven op de camping en dan wordt je zo behandeld. Vindt het buiten gewoon klant onvriendelijk. Badmeester bood wel zijn erxuus aan, maar zocht niet naar een oplossing.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Volgende reviewVolgende