Camping Holiday Green (Glamping) *****

Review geschreven door Claudia en Nico

Geweldig

Claudia en Nico,
7-3-2018

Het was bekend dat het een terassencamping was. Alleen sommige hellingen waren wel érg stijl. Maar in plaats van denken in moeilijkheden denken we in mogelijkheden: Dankzij deze camping, en onze dagelijkse wandeling op oa. de camping behielden we buiten al het lekkers wat er te krijgen was, wel ons figuur. ;-)

Het dorpje Fréjus vonden wij niet zo heel bijzonder maar je zit er op de ultieme plek om naar de bekende plaatsen te gaan. Een auto is dus wel fijn om tot je beschikking te hebben: zo kun je oa. naar Nice, Monaco, St. Tropez... het fotoboek staat er mooi bij van deze vakantie en bij hen zien van alle mooie foto's krijg ik alweer heimwee. Ik zou deze camping aan iedereen aanbevelen ( die goed ter been is, dat wel. )

Al met al dus een top vakantie, mede mogelijk gemaakt door touroperator; hun fijne service, al meerdere jaren een mooie chalet. Deze zomer hebben we weer bij hen geboekt; dat zegt genoeg denk ik!

Op naar de zomer... 😍

Gereisd met partner in juli 2017