14 vragen over Camping Holiday Green (Glamping)

• Hopman, 07-08-2018

voetbal

wordt er veel gevoetbald door jeugd tussen 13 en 16 jaar ?

• Ralf van der Heijden, 18-01-2018

Strand voor kinderen

Hallo,

we gaan in het voorjaar met drie kinderen (2, 3, 5 jaar) naar deze camping.

Welk strand in de omgeving is het meest geschikt voor kinderen?

Bedankt!

• kelly, 22-04-2017

eurocamp

Iemand ervaring met eurocamp op deze camping? Scheelt zo €300 voor 2 weken.

Linn, 16-05-2017

Wij hebben vorig jaar in een stacaravan gezeten van eurocommissaris. Goed bevallen.

• Anita, 30-07-2016

Tom Tom vind het adres niet

Mijn TomTom vind het adres niet het huisnr is 4 pakt hij ook niet . Wie weet wat ik dan kan ingeven??? Want wij gaan morgen al

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

Allcamps
    D-reizen
    D-reizen

• Lennart, 30-07-2016

zwembroek

Moet je een strakke zwembroek aan tijdens het zwemmen of kan je ook gewoon een normale zwembroek aan?

• petra, 24-06-2014

supermarkten

de supermarkten aldi en lidl zitten die ook redelijk in de buurt van de camping

Harold Ceulemans, 11-07-2014

Lidl ligt op ongeveer 15 minuten rijden van de camping

• brigitte, 16-01-2014

beste plek en soort stacaravan

Wie kan mij vertellen welke stacaravans de mooiste uitzichten hebben op Holiday Green aan de Cote d'azur? Bijvoorbeeld de soort caravans of nummers die ze hebben

Malou123, 19-10-2014

Zeker niet de nummers die in de buurt zitten van het militaire kamp. Op internet zie je waar dit precies ligt

• Ellen, 22-11-2013

Openbaar vervoer vanaf camping Holiday Green

Wij willen met het vliegtuig naar deze camping (via Nice). Vanaf het vliegveld met de trein naar Frejus en dan naar de camping. Wie heeft er ervaring mee of goede tips?

• Pieter, 16-04-2013

polsbandje

Ik had gelezen dat je een polsbandje van de camping krijgt. Moet je altijd dat polsbandje om op de camping, of hoef je alleen bij het zwembad je bandje van de camping om ? Kan hier iemand informatie over geven.

M.Moleman, 26-06-2013

Je moet hem om voor het zwembad maar het is een bandje die je niet meer af kan doen als hij eenmaal om zit dus je hebt hem wel je hele verblijf lang om

• Iris, 15-01-2013

Kinderdisco voor tieners

Is dit een leuke camping voor een tiener van 13, bijna 14 jaar? Mogen zij bijvoorbeeld naar de disco?

cas, 11-04-2013

hier zou ik graag ook meer over willen weten. ben 15 jaar oud en wil weten of er wat te doen is voor mijn leeftijd?

Helga, 16-04-2014

Waarschijnlijk hebben jullie er niets meer aan, maar misschien anderen wel. Wij waren er afgelopen zomer en er was voldoende jeugd, erg leuke camping voor hen! Onze 2 kinderen van toen 14 en 18 jaar oud hebben zich uitstekend vermaakt. Zo goed dat we aankomende zomer voor de tweede keer gaan. Wij zitten er van 23 juli tot 6 augustus.

hilda, 17-07-2014

Wat fijn om te weten dat er nog meer tieners zijn in deze periode. Wij komen zelf ook met vier tieners in deze periode 28 juli - 8 aug. Zij vinden het ook altijd leuk om aansluiting met andere te krijgen.Vorige camping was dat erg moeilijk, daar waren veel mensen op zichzelf, wat natuurlijk ook goed is. maar onze tieners willen graag socialiseren.