Camping Europa

2 reviews over Camping Europa in het Nederlands

gezelligheid kent geen tijd

Wim de Groot
15-2-2010

Wij zijn in de loop der jaren al heel wat keertjes geweest .De ontvangst was altijd zeer hartelijk .Ik mag wel zeggen dat de vakantie's in Fréjus op camping Europa te gek waren.

Gereisd met partner in februari 2010

zeer rustige en gezellige Camping

groenheide
1-2-2010

De pizzas worden zelf gebakken , je kan er ook heerlijke maaltijden krijgen Dr is ook een zwembad , ze hebben mobielle homes en zeer mooie villas met alles erop en er aan De eigenaren zijn heel gastvrij en zeer vriendelijk Wij gaan hier al nu voor het derde jaar achter elkaar naartoe en vinden het super

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Europa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europa in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.