Heerlijk hotel op een geweldige locatie!

Hotel Cap Riviera ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door S. Groenewege

Heerlijk hotel op een geweldige locatie!

S. Groenewege,
11-9-2008

Mooi en gezellig hotel met een prachtig uitzicht over zee (maar ook de tuin waar enkele kamers omheen liggen heeft zijn charmes) en gerund door hele vriendelijke mensen met 2 leuke kids. De omgeving is overweldigend!

Het hotel ligt ideaal aan het strand (gescheiden door een weg). Het centrum van Saint Aygulf bereik je te voet in 20minuten, via een leuk weggetje tussen de bergen en villa's...

Mooie steden zoals Nice, Cannes, Saint Raphael en Saint Maxime zijn niet ver, maar wordt wel een autoritje. In dit hotel kom je na een dag wandelen in het drukke Monaco weer helemaal tot rust.

Streek en hotel zijn een echte aanrader! Wij gaan echt nog eens terug!!

Gereisd met partner in augustus 2008
Vorige reviewVorige