Hotel Cap Riviera is uitermate aangenaam

Review geschreven door maillink2

Hotel Cap Riviera is uitermate aangenaam

maillink2,
16-9-2013

Dit was de vierde keer dat we bij Alain en Patrizia in hun comfortabele hotel verbleven. Wij komen daar graag omdat we alleen maar de straat hoeven over te steken om in zee te kunnen zwemmen. EN we komen daar voor Alain en Patrizia. Alain voert soms een komedie op bij het uitserveren van het ontbijt op het terras, In het Engels, of Duits en in het Frans natuurlijk. Het is een heel hartelijke omgeving, waar je ook 's avonds kunt eten. Vergeet Alain's Tarte Tatin niet. In het natuurgebied achter het hotel kun je uitstekend wandelen. Sainte Maxime, Frejus en Saint Raphael zijn dichtbij.

Gereisd met partner in september 2013