Hotel Cap Riviera

7 reviews over Hotel Cap Riviera in het Nederlands

Hotel Cap Riviera is uitermate aangenaam

maillink2
16-9-2013

Dit was de vierde keer dat we bij Alain en Patrizia in hun comfortabele hotel verbleven. Wij komen daar graag omdat we alleen maar de straat hoeven over te steken om in zee te kunnen zwemmen. EN we komen daar voor Alain en Patrizia. Alain voert soms een komedie op bij het uitserveren van het ontbijt op het terras, In het Engels, of Duits en in het Frans natuurlijk. Het is een heel hartelijke omgeving, waar je ook 's avonds kunt eten. Vergeet Alain's Tarte Tatin niet. In het natuurgebied achter het hotel kun je uitstekend wandelen. Sainte Maxime, Frejus en Saint Raphael zijn dichtbij.

Gewoon er naar toe gaan, fantastische plaats

comeine_luc
9-8-2013

Properen en mooi hotel, klein, fijn en zeer goed.

geweldig

alain
21-9-2011

een echte aanrader vooral voor de netheid van het hotel

het behulpzaamheid van alain en patricia ge moogt hun alles vragen

prive parking

mooi uitzicht

brian
14-7-2010

mooi uitzicht op zee, straat over steken en je kunt aan een mooi strandje liggen.mensen van hotel vriendelijk en behulpzaam, kamers en ontbijt stellen weinig voor.

Great place

Jack and Map van der Sommen
6-7-2010

Hotel Cap Riviera te Saint Aygulf wordt gerund door het echtpaar Alain en Patrizia. Zelden hebben wij in een hotel gelogeerd waar wij met zoveel warmte en gastvrijheid zijn ontvangen door Alain en Patrizia en uiteraard hun perfecte personeel.

Fantastische ligging, heerlijk eten bereid door Alain en Patrizia zelf en voortreffelijke wijnen zijn maar een paar van de vele positieve eigenschappen van dit heerlijke hotel.

2008

Heerlijk hotel op een geweldige locatie!

S. Groenewege
11-9-2008

Mooi en gezellig hotel met een prachtig uitzicht over zee (maar ook de tuin waar enkele kamers omheen liggen heeft zijn charmes) en gerund door hele vriendelijke mensen met 2 leuke kids. De omgeving is overweldigend!

Het hotel ligt ideaal aan het strand (gescheiden door een weg). Het centrum van Saint Aygulf bereik je te voet in 20minuten, via een leuk weggetje tussen de bergen en villa's...

Mooie steden zoals Nice, Cannes, Saint Raphael en Saint Maxime zijn niet ver, maar wordt wel een autoritje. In dit hotel kom je na een dag wandelen in het drukke Monaco weer helemaal tot rust.

Streek en hotel zijn een echte aanrader! Wij gaan echt nog eens terug!!

Mooi hotel op een schitterende plek met hele aardige mensen

B.Breunesse
7-7-2008

Mooi hotel op een schitterende plek met hele aardige mensen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cap Riviera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cap Riviera in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cap Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.