Camping Municipal des Allouviers

1 review over Camping Municipal des Allouviers in het Nederlands

2008

hier willen wij nog wel eens kamperen!

a.J van Buiten
4-8-2008

Een eenvoudige camping, prachtig gelegen tussen de bergen. Heerlijk rustig! Er werd veel aan outdooractiviteiten gedaan, zoals raften, bergbeklimmen enzov. Ook wij hebben dit gedaan, via een organisatie uit nederland. Heel bijzonder, en vooral spannende avonturen beleefd.Overdag was er op de camping weinig te beleven, de meesten waren aan het kayakken enzo.

Gereisd Familie in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal des Allouviers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal des Allouviers in Freissinieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal des Allouviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.