Hotel Des Sources

1 review over Hotel Des Sources in het Nederlands

Dit hotel is erg gedateerd, zou nodig opgeknapt moeten worden. Ligt eigenlijk heel mooi aan het water, zou veel meer uitstraling kunnen hebben. Onze kamer was erg ruim en schoon, maar een allergaartje vwb het meubilair. Zeer vriendelijke eigenaresse/receptioniste. Ontbijt was sober en in verhouding erg duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Sources in Fontaine-de-Vaucluse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Sources scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.