Bed and Breakfast Villa Catherine

Bed and Breakfast Villa Catherine
9,3

11 tips over Bed and Breakfast Villa Catherine

Floyd, 2-8-2015
Ga eens eten bij Le Nid. En ga wijn Provence bij chateau Les Crostes. Een bezoek aan de watervallen van Sillans is adembenemend.
Marja de Leeuw, 12-7-2015
Op hun advies hebben we een prachtige route gereden door het Massive naar St. Maxime om daar met de boot naar St.Tropez te varen. Erg mooie dag gehad.
Rob en Angela Hogervorst, 9-7-2015
Prima bestemming om met het vliegtuig te gaan! Wij zijn naar Nice gevlogen en hebben daar een auto gehuurd. Vanaf Nice is het een uur rijden naar Villa Catherine.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet:

Guus van Roessel, 15-6-2015
Het voorjaár in zuid Frankrijk is geweldig, de natuur is overweldigend en de temperatuur veel aangenamer.
Ineke en Jan Bosman, 11-8-2014

tips voor de omgeving zijn; Monaco, Nice, Canne, st. Tropez, Castallane, Mouste st Marie, Canyon du Verdon, Lavende / Zonnebloem velden.

maar ook zeker bij de B&B blijven met het zwembad de mooie tuin en de mooie buitenkeuken.

w.vanasselt5, 10-8-2014
Fietsen in de omgeving van Flayosc is echt een aanrader. Ik heb dit met de racefiets gedaan, maar met de atb zijn er ook mooie tochten te maken.

fam.G. Mook, 10-8-2014
Als we een tip mogen geven? Over Villa Catherine kunnen we lovend zijn. In het lieflijk dorp Flayosc wat ongeveer 5 minuten lopen is, zijn ongeveer 5 goede resataurants waar je erg goed kan eten. De informatie die volledig ter inzage is bij Villa Catherine, zijn diverse activiteiten in de omgeving zoals de meerdere marktjes. Alleen door te boeken zal men overtuigd zijn van een heerlijk verblijf.
Carla en Ronald Markus, 10-8-2014
Gebruik de map met tips en ideeën die de gastvrouw en -heer hebben samengesteld. Heel nuttig!
Ron enArna, 10-8-2014
Lac de St. Croissant en plaatsje Tour Tour met de route van Georges du Verdon zijn aan te bevelen. Restaurant le Niz
Harold, Angelique en Thierry, 5-8-2012
Vlak in de buurt ligt het plaatje tour tour, zeker een aanrader voor een uitstapje!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet: