Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

104 Reviews over Villa Catherine

• 10Anita10-07-2022

Vakantie in Flayosc bij Villa Catherine

We zijn net terug van een heerlijk verblijf in het fijne appartement. De zeer gastvrije eigenaren , Donald en Catherine, maken het verblijf heel aangenaam. De enorme, omheinde tuin met fantastisch zwembad + de buitenkeuken met bbq en allerlei gezellige zitjes zijn in een woord fantastisch !

• 9Sonja Verburg03-07-2022

Heerlijk

Wij hebben een bijzonder fijn verblijf gehad bij Donald en Catherina. Hun gastvrijheid is onovertroffen. Toen we naar hen onderweg waren, belde Donald al met de vraag of hij een restaurant voor ons zou reserveren. Catherina adviseerde en reserveerde de golfbaan. Kortom hele fijne gastheer en gastvrouw op een prachtige plek vlak bij een gezellig dorp.

• 9Lode en Nelleke Declercq30-06-2022

Supertof !

Zeer aangenaam en prachtig mooi verblijf. Heel vriendelijke gastheer Donald en gastvrouw Catherine. Behulpzaam en geven goede tips betreffende omgeving, restaurants enz... Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen! We hebben genoten!

• 10Ben en Hillie Harmsen21-06-2022

Geweldige appartement bij mooie villa met zwembad.

Catherine en Donald zijn geweldig als gastvrouw en gastheer op een mooie locatie vlakbij het gezellige dorpje Flayosc. Zijn uiterst behulpzaam, geven reistips en brachten ons ongevraagd naar het treinstation. De kamer en appartementen zijn meer dan volledig ingericht. Verder is bij de gezellige zwembad ook nog een buitenkeuken incl. een grote koelkast.
    We hebben zelfs nog wat bijgeboekt, zo'n fijne en rustige omgeving was het. Vanuit de locatie kunnen ook mooie uitsapjes gedaan worden naar o.a. Saint-Tropez en Fréjus. We komen graag weer terug!

• 9Barbara Koster09-06-2022

Ook voorheen 5e keer!!

Het was ons van vierde bezoek aan Villa Catharine. Ook nu weer een fijn gastvrij ontvangst. Het voelt als thuiskomen op je vakantiebestemming. Geweldige ruime studio. Met gastheer en gastvrouw in de buurt, zodat het je aan niks ontbreekt. Flayosc is heeft een fijn Frans karakter, met gezellige en goede restaurants op loopafstand van de B&B. Waar vind je deze geweldige combinatie nog? Flayosc is een prima uitvalsbasis om Cannes en bijvoorbeeld St. Tropez te bezoeken. Donald en Catherine zijn heel bereidwillig om je attent te maken op mooie tripjes in de omgeving. Ook als je er dus al voor de 4e keer komt!! Een aanrader , ja zeker!! Het aankomen op deze fijne locatie is geweldig, tja helaas komt aan een vakantie ook een eind. Maar met energie en ontspannen ga je dan weer naar huis!!

• 10Johan09-06-2022

Heerlijk verblijf!

We komen al een aantal jaren bij Donald en Catherine en zijn als van nature kritische gasten nog nooit teleurgesteld. Altijd is er de hartelijke ontvangst, het mooie appartement, de faciliteiten bij het zwembad en de pool zelf. Heerlijk rustig, met vrijwel steeds mooi weer , ook in het voorseizoen (eind mei begin juni) . Prima restaurants op loopafstand in het dorp en als je eens zelf iets wil klaarmaken: in 10 minuten met de auto sta je bij de supermarkt (Intermarché, Lidl, Carrefour). Kortom: aanbevolen!

• 8Hans en Ellen02-10-2021

Heerlijk

Heerlijke rustige plek, gerund door Catherine en Donald. Zeer lieve mensen met goede tips. Mooi dorp, prachtige omgeving. We hebben genoten!

• 9Jan en Ria27-09-2021

Heel fijne en rustige locatie

Prima locatie met rustige ligging en mooi zwembad. Mooie omgeving met dorpjes en oude stadjes en de zee op 40 minuten. En gezellige en hulpvaardige gastvrouw en -heer. De kamers zijn compleet ingericht.

• 10Arno & Marlou20-09-2021

Geweldig fijn verblijf gehad.

Wij hebben 9 dagen verbleven bij Villa Catherine. In 1 van de twee appartementen (CIboulette). Hebben fantastisch verblijf gehad. Heel fijn zwembad met buitenverblijf met buitenkeuken. In appartement zelf ook een kitchenette. Goede uitvalsbasis naar de kust en de leuke dorpjes en ook de Gorge de Verdon bijvoorbeeld.

Zeer gastvrije ontvangst van Donald en Catherine. En dankbaar gebruik gemaakt van hun suggesties.

• 9Annemarie07-09-2021

Geweldig en prettig verblijf bij Villa Catherine!

Wat een fijne week hebben we gehad bij Donald en Catherine! Het startte met een warm welkom met een glaasje rosé. We voelden ons direct thuis. Zowel Donald als Catherine hebben genoeg tips voor mooie dagjes uit in de omgeving. Mijn man fietst graag en Donald zorgde voor een prachtige route die mijn man gefietst heeft. Verder zag ons appartement er prima uit. Alles was aanwezig. Ook de buitenkeuken was goed uitgerust en prettig in gebruik. Het is er ook leuk zitten met uitzicht op het fijne zwembad en de prachtige tuin! Het dorpje is ook erg leuk. Je wandelt er zo naar toe vanuit Villa Catherine. Veel fijne winkeltjes zoals een kaaswinkel, traiteur, groenteboer, bakker, supermarkt, enz… En ook allemaal van goede kwaliteit! En verder zijn er voldoende restaurantjes om te eten. Voor ieder wat wils! En ook hier de meesten van goede kwaliteit!

Kortom, we hebben genoten!!

Bed & Breakfast Villa Catherine info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden