Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

108 Reviews over Villa Catherine

• 9Bart11-09-2022

Home away from home - Top !

Uitstekende kleinschalige B&B met mooi zwembad en warme, gastvrije, bourgondische eigenaar. Grote tuin. Veel vrijheid, eigen privé keuken plus zomerkeuken in poolhouse met ruime ijskast voor gasten. Stille airco & alle comfort. Diverse ontbijtformules die je toelaten op te staan wanneer je wil. Dorp net ver genoeg en toch dichtbij met goede resto's en bakkers op wandelafstand. Je zit in een rustige, wat hoger gelegen villawijk uit 2 e helft van vorige eeuw. Wil je vergezichten dan moet je een wandelingetje maken.

• 9Angelique11-09-2022

We hebben 1 week in een appartement gezeten. Het was echt heerlijk!! Super fijne ontvangst en warm welkom. Donald en Catherine zijn ontzettend lieve en behulpzame mensen. Het is een heerlijke rustige plek met mooi zwembad en buitenkeuken. Je voelt je echt welkom hier. We komen zeker een keer terug!!

• 9Peter Tak24-08-2022

We hebben hier een geweldige week gehad !

Fantastisch appartement dat deel uitmaakt van een groot woonhuis, heel mooi gelegen in een rustige omgeving. De eigenaar woont in hetzelfde huis, hele warme ontvangst gehad, voor vragen staan ze altijd voor je klaar en hebben alle tijd voor hun gasten zodat je je gelijk thuis voelt! Er is een prachtig zwembad met een grote buitenkeuken die we vaak gebruikt hebben. Verder is de hele tuin (groot!) omheind zodat onze hond vrij kon rondlopen. We liepen in 10 minuten naar het dorp Flayosc en voor een boswandeling is het 10 minuten met de auto. Kortom, een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Anita10-07-2022

Vakantie in Flayosc bij Villa Catherine

We zijn net terug van een heerlijk verblijf in het fijne appartement. De zeer gastvrije eigenaren , Donald en Catherine, maken het verblijf heel aangenaam. De enorme, omheinde tuin met fantastisch zwembad + de buitenkeuken met bbq en allerlei gezellige zitjes zijn in een woord fantastisch !

• 9Sonja Verburg03-07-2022

Heerlijk

Wij hebben een bijzonder fijn verblijf gehad bij Donald en Catherina. Hun gastvrijheid is onovertroffen. Toen we naar hen onderweg waren, belde Donald al met de vraag of hij een restaurant voor ons zou reserveren. Catherina adviseerde en reserveerde de golfbaan. Kortom hele fijne gastheer en gastvrouw op een prachtige plek vlak bij een gezellig dorp.

• 9Lode en Nelleke Declercq30-06-2022

Supertof !

Zeer aangenaam en prachtig mooi verblijf. Heel vriendelijke gastheer Donald en gastvrouw Catherine. Behulpzaam en geven goede tips betreffende omgeving, restaurants enz... Mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen! We hebben genoten!

• 10Ben en Hillie Harmsen21-06-2022

Geweldige appartement bij mooie villa met zwembad.

Catherine en Donald zijn geweldig als gastvrouw en gastheer op een mooie locatie vlakbij het gezellige dorpje Flayosc. Zijn uiterst behulpzaam, geven reistips en brachten ons ongevraagd naar het treinstation. De kamer en appartementen zijn meer dan volledig ingericht. Verder is bij de gezellige zwembad ook nog een buitenkeuken incl. een grote koelkast.
    We hebben zelfs nog wat bijgeboekt, zo'n fijne en rustige omgeving was het. Vanuit de locatie kunnen ook mooie uitsapjes gedaan worden naar o.a. Saint-Tropez en Fréjus. We komen graag weer terug!

• 9Barbara Koster09-06-2022

Ook voorheen 5e keer!!

Het was ons van vierde bezoek aan Villa Catharine. Ook nu weer een fijn gastvrij ontvangst. Het voelt als thuiskomen op je vakantiebestemming. Geweldige ruime studio. Met gastheer en gastvrouw in de buurt, zodat het je aan niks ontbreekt. Flayosc is heeft een fijn Frans karakter, met gezellige en goede restaurants op loopafstand van de B&B. Waar vind je deze geweldige combinatie nog? Flayosc is een prima uitvalsbasis om Cannes en bijvoorbeeld St. Tropez te bezoeken. Donald en Catherine zijn heel bereidwillig om je attent te maken op mooie tripjes in de omgeving. Ook als je er dus al voor de 4e keer komt!! Een aanrader , ja zeker!! Het aankomen op deze fijne locatie is geweldig, tja helaas komt aan een vakantie ook een eind. Maar met energie en ontspannen ga je dan weer naar huis!!

• 10Johan09-06-2022

Heerlijk verblijf!

We komen al een aantal jaren bij Donald en Catherine en zijn als van nature kritische gasten nog nooit teleurgesteld. Altijd is er de hartelijke ontvangst, het mooie appartement, de faciliteiten bij het zwembad en de pool zelf. Heerlijk rustig, met vrijwel steeds mooi weer , ook in het voorseizoen (eind mei begin juni) . Prima restaurants op loopafstand in het dorp en als je eens zelf iets wil klaarmaken: in 10 minuten met de auto sta je bij de supermarkt (Intermarché, Lidl, Carrefour). Kortom: aanbevolen!

• 8Hans en Ellen02-10-2021

Heerlijk

Heerlijke rustige plek, gerund door Catherine en Donald. Zeer lieve mensen met goede tips. Mooi dorp, prachtige omgeving. We hebben genoten!

Bed & Breakfast Villa Catherine info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    256 Impasse Le Suy , 83780