Bed and Breakfast Villa Catherine

Bed and Breakfast Villa Catherine
9,3

68 reviews over Bed and Breakfast Villa Catherine in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor ons, rustzoekers, Dé Vakantieplek!

Rob en Joke
10-7-2018

Eigenlijk een plek die we niét té veel bekendheid willen geven, maar gewoon lekker voor onszelf willen houden! Maar natuurlijk gunnen wij Donald en Catherine dat meer mensen dan alleen wij van hun gastvrijheid en prachtige villa met heerlijk zwembad én buitenkeuken kunnen komen genieten! Hou je van rust, een prachtig uitzicht, maar toch vlakbij een leuk, Provençaals dorpje op loopafstand, dan is dit een aanrader!

Geweldige vakantieplek

Dick Blokker
22-6-2018

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen! Het is een verademing om hier minimaal een week door te brengen. Het is een optelsom: de sfeer, de ligging, prima bedden, de mooie, sfeervolle inrichting van de kamer, voortreffelijke ligbedden bij het zwembad en alle voorzieningen in de buitenkeuken maken het zeer compleet.

Daarnaast zijn binnen een straal van ca. 30 km veel te zien en te beleven.

Dit te samen met de gastvrije en gezellige ondersteuning van Catherine & Donald Pannekoek hebben ons een TOP vakantie bezorgd.

Heerlijke plek in de Provence

Mirjam
23-5-2018

Heerlijke plek in de Provence. Zeer gastvrije eigenaren die erg vriendelijk en behulpzaam zijn. De buitenkeuken met bbq is erg mooi. Mooie tuin met zwembad met ligstoelen. Op koude avond zelfs verwarmd terras. Veel mooie fietsroutes. Naast Flayosc op loopafstand, meerdere leuke dorpen in de buurt. Aanrader!

Klein paradijs.

Toos
    9-5-2018

Prachtige ligging, heerlijk rustig en toch kort bij restaurants en winkels.

Pitoresk plaatsje.

Hele vriendelijke mensen. Bijzonder gastvrij.

Fantastisch, heel rustig en heel rustiek.

Gilbert Wellemans
    24-9-2017

Als je wenst te genieten van rust in een prachtige omgeving is zeker een aanrader.

Eigenaars zijn ook heel sympathiek.

Fantastisch verblijf !!

Schoofs Chris en Paul
    11-8-2017

Toplocatie: te voet naar dorp en toch rustig. Mooie,grote kamers uitgevend op zonneterrras, waar zalig ontbijt geserveerd werd. Uniek voor BenB : prive aan groot zwembad kan je zelf koken ,BBQ-en , en samen gezellig eten en relaxen,in alle prive in grote provence-tuin. En niet te vergeten , de super-gezellige ontvangst van de gastheren: Donald en Catherine die steeds klaarstaan met drankje en informatie.

Echt een aanrader ! wij gaan zeker terug !

we hadden een fantastisch verblijf !

Johan Buysens
    6-8-2017

als je rust wil is dit de uitgelezen plek ! Catherine en Donald zijn zeer aangenaam maar laten je toch vrij. we hebben echt genoten !

Heerlijke omgeving

Geert Jansen
    31-7-2017

Alles was prima in orde, zeer gastvrij

Fijne vakantie in aangename omgeving

Hans en Wil
    11-6-2017

Zijn Bij aankomst vriendelijke behulpzame ontvangst met lekkere rosé om bij te komen van de reis. Prettige kamer met goede bedden en leuk zitje buiten.

Het ontbijt was iedere ochtend weer erg lekker en uitgebreid. De vriendelijke gastvrouw Catrien bracht zoveel dat je het niet helemaal op kon. Vers fruit, smouthie, sapje, eitje gekookt of gebakken, lekker ...

De buitenkeuken bij het mooie schone zwembad met ligbedden met kussens was ook van alle gemakken voorzien. Koelkasten, magnetron/oven, gasstel en ruim voldoende servies, super handig alles bij de hand.

Ook de gastheer was erg behulpzaam, had van de omgeving een map vol met dingen die er te doen of te bekijken waren. Ook regelmatig kwam hij met een lekker drankje met lekkers erbij langs.

Ook bijzonder was dat toen mijn man zich niet goed voelde Catrien onmiddellijk klaar stond met bloeddrukmeter. Dat was niet goed, alarmnummer gebeld, ambulance gekomen, eind van de dag is Donald met mij naar het ziekenhuis gegaan om mijn man weer op te halen. Super

Echt geweldige gastheer en gastvrouw Toppie

Grandioos

Paul Knols
    21-5-2017

Deze B&B hebben we nu voor de 2e maal bezocht en het is ons wederom uitstekend bevallen. We hebben genoten van de gastvrijheid van Catherine en Donald en komen zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Catherine in Flayosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Catherine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Catherine scoort een 9.31 uit 10 op basis van 76 reviews.