Bed and Breakfast Villa Catherine

65 reviews over Bed and Breakfast Villa Catherine in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Klein paradijs.

Toos, 9-5-2018

Prachtige ligging, heerlijk rustig en toch kort bij restaurants en winkels.

Pitoresk plaatsje.

Hele vriendelijke mensen. Bijzonder gastvrij.

Fantastisch, heel rustig en heel rustiek.

Gilbert Wellemans, 24-9-2017

Als je wenst te genieten van rust in een prachtige omgeving is zeker een aanrader.

Eigenaars zijn ook heel sympathiek.

Fantastisch verblijf !!

Schoofs Chris en Paul, 11-8-2017

Toplocatie: te voet naar dorp en toch rustig. Mooie,grote kamers uitgevend op zonneterrras, waar zalig ontbijt geserveerd werd. Uniek voor BenB : prive aan groot zwembad kan je zelf koken ,BBQ-en , en samen gezellig eten en relaxen,in alle prive in grote provence-tuin. En niet te vergeten , de super-gezellige ontvangst van de gastheren: Donald en Catherine die steeds klaarstaan met drankje en informatie.

Echt een aanrader ! wij gaan zeker terug !

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet:

we hadden een fantastisch verblijf !

Johan Buysens, 6-8-2017

als je rust wil is dit de uitgelezen plek ! Catherine en Donald zijn zeer aangenaam maar laten je toch vrij. we hebben echt genoten !

Heerlijke omgeving

Geert Jansen, 31-7-2017

Alles was prima in orde, zeer gastvrij

Fijne vakantie in aangename omgeving

Hans en Wil, 11-6-2017

Zijn Bij aankomst vriendelijke behulpzame ontvangst met lekkere rosé om bij te komen van de reis. Prettige kamer met goede bedden en leuk zitje buiten.

Het ontbijt was iedere ochtend weer erg lekker en uitgebreid. De vriendelijke gastvrouw Catrien bracht zoveel dat je het niet helemaal op kon. Vers fruit, smouthie, sapje, eitje gekookt of gebakken, lekker ...

De buitenkeuken bij het mooie schone zwembad met ligbedden met kussens was ook van alle gemakken voorzien. Koelkasten, magnetron/oven, gasstel en ruim voldoende servies, super handig alles bij de hand.

Ook de gastheer was erg behulpzaam, had van de omgeving een map vol met dingen die er te doen of te bekijken waren. Ook regelmatig kwam hij met een lekker drankje met lekkers erbij langs.

Ook bijzonder was dat toen mijn man zich niet goed voelde Catrien onmiddellijk klaar stond met bloeddrukmeter. Dat was niet goed, alarmnummer gebeld, ambulance gekomen, eind van de dag is Donald met mij naar het ziekenhuis gegaan om mijn man weer op te halen. Super

Echt geweldige gastheer en gastvrouw Toppie

Grandioos

Paul Knols, 21-5-2017

Deze B&B hebben we nu voor de 2e maal bezocht en het is ons wederom uitstekend bevallen. We hebben genoten van de gastvrijheid van Catherine en Donald en komen zeker weer terug.

Aangenaam verblijf en goed gelegen

Katrien, 21-5-2017

We hebben een aangename week gehad ,een aanrader voor iedereen die tot rust wil komen.

Je hebt er ontzettend veel privacy en als je culinair aangelegd bent zit je daar op de ideale plek,want Flaosc beschikt over toprestaurants van uitstekende kwaliteit en dat op loopafstand van de B en B

een geweldige accomodatie in een top omgeving

Cornelis van Weijen, 12-5-2017

Alles was heel goed, eigenaren waren zeer attent en super aardig.

Het appartement voldeed aan alle verwachtingen, een heerlijke tuin met voldoende ruimte.

Supergezellig verblijf

Ilse & Daniël Knokke, 1-5-2017

Mooie ligging om tot rust te komen bij zeer vriendelijke uitbaters die met alle plezier verschillende gedetailleerde tips geven om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Verzorgd ontbijt op het terras waar men ook verschillende leuke plaatsjes heeft in de ruime tuin of rond het zwembad. Goede uitvalbasis om leuke tripjes te maken naar mooie dorpjes in de streek. Wij hebben ook genoten van de restaurants met typische Franse keuken in het dorpje op 5 min wandelafstand. We missen nu al Maxi en zien al uit naar een volgend verblijf aan Villa Cathérine.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Catherine in Flayosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Catherine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Catherine scoort een 9.33 uit 10 op basis van 73 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: