Bed and Breakfast Villa Catherine

70 reviews over Bed and Breakfast Villa Catherine in het Nederlands

fantastisch

Arnold en Nieke
20-9-2018

Wat een geweldige plek om je vakantie te houden! Schoon, mooie omgeving en een geweldige gastheer en gastvrouw! Helemaal tot rust gekomen en een super vakantie gevoel gehad👍 Ga zeker weer terug!

Mooi verblijf bij hartelijke eigenaren

Joep en Gretha
11-9-2018

Goed uitgerust appartement is gecombineerd met kristalhelder zwembad. Gastheer en-vrouw optimaliseren hun rol, ook met omgevingsadviezen. Ook hond Maxi doet daar aan mee. Geen enkel negatief punt te bedenken.

Voor ons, rustzoekers, Dé Vakantieplek!

Rob en Joke
10-7-2018

Eigenlijk een plek die we niét té veel bekendheid willen geven, maar gewoon lekker voor onszelf willen houden! Maar natuurlijk gunnen wij Donald en Catherine dat meer mensen dan alleen wij van hun gastvrijheid en prachtige villa met heerlijk zwembad én buitenkeuken kunnen komen genieten! Hou je van rust, een prachtig uitzicht, maar toch vlakbij een leuk, Provençaals dorpje op loopafstand, dan is dit een aanrader!

Geweldige vakantieplek

Dick Blokker
22-6-2018

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen! Het is een verademing om hier minimaal een week door te brengen. Het is een optelsom: de sfeer, de ligging, prima bedden, de mooie, sfeervolle inrichting van de kamer, voortreffelijke ligbedden bij het zwembad en alle voorzieningen in de buitenkeuken maken het zeer compleet.

Daarnaast zijn binnen een straal van ca. 30 km veel te zien en te beleven.

Dit te samen met de gastvrije en gezellige ondersteuning van Catherine & Donald Pannekoek hebben ons een TOP vakantie bezorgd.

Heerlijke plek in de Provence

Mirjam
23-5-2018

Heerlijke plek in de Provence. Zeer gastvrije eigenaren die erg vriendelijk en behulpzaam zijn. De buitenkeuken met bbq is erg mooi. Mooie tuin met zwembad met ligstoelen. Op koude avond zelfs verwarmd terras. Veel mooie fietsroutes. Naast Flayosc op loopafstand, meerdere leuke dorpen in de buurt. Aanrader!

Klein paradijs.

Toos
9-5-2018

Prachtige ligging, heerlijk rustig en toch kort bij restaurants en winkels.

Pitoresk plaatsje.

Hele vriendelijke mensen. Bijzonder gastvrij.

Fantastisch, heel rustig en heel rustiek.

Gilbert Wellemans
24-9-2017

Als je wenst te genieten van rust in een prachtige omgeving is zeker een aanrader.

Eigenaars zijn ook heel sympathiek.

Fantastisch verblijf !!

Schoofs Chris en Paul
11-8-2017

Toplocatie: te voet naar dorp en toch rustig. Mooie,grote kamers uitgevend op zonneterrras, waar zalig ontbijt geserveerd werd. Uniek voor BenB : prive aan groot zwembad kan je zelf koken ,BBQ-en , en samen gezellig eten en relaxen,in alle prive in grote provence-tuin. En niet te vergeten , de super-gezellige ontvangst van de gastheren: Donald en Catherine die steeds klaarstaan met drankje en informatie.

Echt een aanrader ! wij gaan zeker terug !

we hadden een fantastisch verblijf !

Johan Buysens
6-8-2017

als je rust wil is dit de uitgelezen plek ! Catherine en Donald zijn zeer aangenaam maar laten je toch vrij. we hebben echt genoten !

Heerlijke omgeving

Geert Jansen
31-7-2017

Alles was prima in orde, zeer gastvrij

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Catherine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Catherine in Flayosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Catherine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.