Villa Côte du Sud

Meer villa info

9 reviews over Villa Côte du Sud

• 10Angélique Meester-Van het Hul16-05-2014

A sort of homecoming!

Zo voelde het écht! Voor de tweede keer met 11 personen (6 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 6 tot 15 ) in Villa Côte du Sud verbleven. Wat hebben we genoten! Het huis ligt heerlijk rustig. Is heel sfeervol ingericht en zeer compleet qua uitrusting. Vanaf het sfeervolle lounge terras goed uitzicht over het heerlijke zwembad waar de kinderen (en ook de volwassenen trouwens) zich prima vermaakten. Villa Côte du Sud is een goede uitvalbasis voor diverse leuke uitstapjes: TourTour een pittoresk, schilderachtig dorpje, Lorgues met een geweldige markt, Les Gorges du Verdon, een dagje naar de prachtige Zuid-Franse kust, het kan allemaal vanaf de Villa! Maar ook gewoon heerlijk genieten in de Villa met een glaasje rosé in de loungeset met de Weber BBQ aan. Voor de wat koudere avonden genieten in de zeer sfeervol ingerichte woonkamer met de grote open haard en evt., TV kijken via de satteliet televisie. Kortom, Villa Côte du Sud is een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Karin Ruivenkamp Houwer29-09-2013

Heerlijke familie vakantie villa!

Villa Cote dus Sud ligt lekker privé maar is toch dichtbij een aantal prachtige middeleeuwse dorpjes als Flayosc, Lorgues en Tour Tour en dichtbij een aantal prachtige wijnhuizen. Op een rustige dag ben je in 30 minuten aan de kust om lekker aan het strand van St Maxime te kunnen vertoeven.

Het huis is modern ingericht en voelt lekker comfortabel. Het is er netjes en schoon en veilig ingericht voor kleine kinderen met onder andere een traphekje. Daarnaast heeft het huis een omheind zwembad en een speeltuintje. Ook tijdens de wat koudere dagen is het een fijn huis met een heerlijke loungehoek met open haard en heel keuze uit verschillende films.

Een echte aanrader voor meerdere gezinnen of een groep.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Angelique Meester14-05-2012

Leven als een god in Frankrijk

We zijn de eerste week van mei met 11 man waaronder 5 kinderen van de leeftijd 13,9,5,4,4 jaar geweest! Wat hebben we genoten. Een erg ruim huis maar toch heel knus. Het huis is erg praktisch ingedeeld. Buiten volop ruimte op te relaxen en de kinderen konden heerlijk spelen. Vanaf het terras uitzicht over het zwembad en de bossen. Heelijk! Mooie omgeving, een auto is wel een aanrader! Het zwembad is goed afgesloten door een hek die de kleine kinderen niet makkelijk open krijgen.We komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Tim Schols20-07-2011

heerlijk ontspannen

Fantastisch huis, van alle gemakken voorzien, super lekker zwembad. hele mooie omgeving om te wandelen, veel charmante dorpjes in de buurt. Echt een huis om weer naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9K. Canté04-07-2011

Heerlijke plek

Villa Cote du Sud is een heerlijke plek voor wie van ruimte en comfort houdt. De villa is zeer ruim en ook rondom het huis is overal plek om te relaxen en voor kinderen om te spelen. De villa is van alle gemakken voorzien; werkelijk overal is aan gedacht. De omgeving is prachtig; in de zeer nabije omgeving zijn mooie dorpjes en leuke markten te vinden maar ook de kust is prima aan te rijden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Mariette13-05-2010

Hier komen we terug!

Deze villa is een aanrader. We zijn hier in 2009 geweest met drie stellen en drie kinderen (0 tot 5 jaar). Het was een succes: het huis is authentiek en luxe, rustig gelegen (maar ook weer niet te afgelegen) en goed uitgerust. Ieder heeft veel privacy door de indeling van het huis en de eigen badkamers. Alles is pas gerenoveerd en schoon. Ook de keuken is nieuw en compleet (alles erop en eraan, prettig koken!). Er is een grote leefruimte met een enorme eettafel, en daarnaast een knusse en comfortabele zitkamer met open haard. Het huis ligt midden in de natuur. Een (huur)auto is wel fijn om in de buurt wat te gaan doen of om naar de kust te gaan, maar je kunt in de directe omgeving ook wandelen. Voor kinderen is er veel speelruimte binnen en buiten. Het zwembad is prima, er zijn ligstoelen voor op het terras. Wij gaan hier graag nog eens naartoe!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Paul La Bree11-05-2010

Prachtige Villa zeer mooi en rustig gelegen

Dit jaar een kort bezoek gebracht aan cote de sud. Hoogtepunten waren voor ons. De mooie bosrijke (rustige) ligging.
      De mooie karakteristieke bouw van de villa. Doe goede bereikbaarheid van omliggende historisch dorpjes. En de perfecte staat van onderhoudt. Wij komen graag terug voor nog een langer bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9familie schenkels11-05-2010

zeer mooi groot huis met alle noodzakelijke luxe

Villa cote du sud is een heerlijk huis wat recent gerenoveerd is door de een nieuwe eigenaar. Het is een luxe en ruim verblijf wat op een rustige plek in het bos ligt. Via een prachtige weg kom je in een sprookachtig mooi plaatsje tour tour. Op deze plek liggen zowel de cote d'azur als het binnenland (gorge du verdon) binnen bereik.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

2 tips over Villa Côte du Sud

• Angélique Meester-Van het Hul, 17-05-2014 Rapporteren

TourTour, de markt in Lorgues, Les Gorges du Verdon, De Kust van Zuid Frankrijk. De Villa zelf!

• Karin Ruivenkamp Houwer, 29-09-2013 Rapporteren

Ga op dinsdag naar de fantastische markt in Lorgues!

0 vragen over Villa Côte du Sud

Villa Côte du Sud info