We hebben een aantal aanbieders voor Flayosc voor je op een rij gezet:

Reviews over Flayosc

Leuk authentiek Frans dorp

Jacqueline,
    8-1-2017

Flayosc is een leuk, authentiek Frans dorp met verschillende restaurantjes waarvan 1 heel goed restaurant (la Fleur de thymes). Op zondagavond zijn sommige restaurants gesloten omdat de Fransen 's middags uitgebreid lunchen. Er zijn 2 bakkers en 2 (kleine) supermarkten. In het hoog seizoen (juli/augustus) is het hier gezellig druk, daarna merk je onmiddellijk dat de vakantie voorbij is, het is dan meteen een stuk rustiger. 's Avonds is er weinig te beleven, er zijn alleen restaurantjes en hier en daar een café. Er loopt een lange straat (eenrichtingsverkeer) door Flayosc.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk "loom" dorpje

Guus van Roessel,
    15-6-2015

Flayosc biedt van alles, leuke toegankelijke restaurantjes, barretjes en een bank, postkantoor en verschillende supermarkten. De rosé van de streek is heerlijk en makkelijk verkrijgbaar bij de coöperatie in het begin vh dorp.

Gereisd met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende plek in het hart van de Provence!

Marjolijn Hogeveen,
    13-2-2013

Flayosc is een prachtig klein levendig dorpje met alle voorzieningen, zoals bakker, slager, supermarktjes, delicatessenzaken, kroegjes, goede restaurants, etc. Op 30 minuten van de kust en van de Gorges du Verdon. Niet voor niets komen veel mensen nadat ze dit dorp ontdekt hebben terug naar de Provence.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een van de mooiste dorpen uit de VAR, schitterend!

Lijan Jonkman,
    13-2-2013

Ik ga elk jaar niet voor niets weer naar Flayosc. Het is een gezellig dorp met goede restaurants, gezellige barretjes en terrassen. Je bent vanuit daar zo bij de kust en de Gorges du Verdon. Adembenemend mooi! En wat ik echt enig vind zijn de rommelmarktjes in al die dorpjes. Daar koop je nog voor een habbekrats een prachtig servies. Echt een plek voor mensen die houden van natuur, cultuur en het echte Franse leven. En wil je shoppen, ga je toch even naar Cannes en St Tropez!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Flayosc scoort een 8,9 uit 10, op basis van 30 reviews